Stel je persoonlijke vraag #20

Ik woon heel groen, met allemaal grote bomen rond mijn huis en er zitten hier echt heeeeeel veel eekhoorntjes. Die zie je door de bomen springen, zitten soms op het balkon, je hoort ze over het dak rennen. Echt zo lief.
En ik woon niet eens in een of andere boshut maar in een hele normale woonwijk.

3 likes

Ik koos mijn bachelor Duitse taal en cultuur toch echt op eigen initiatief, maar er staat nu ā€˜geen vervolgonderwijs’.

1 like

Ik verhuis eind oktober naar mijn nieuwe adres en heb de oude kasten die van ellende uit elkaar vielen naar de stort gebracht. Heb momenteel geen kasten, ik wil graag een andere paxkast maar veel is bij Ikea niet leverbaar op het moment. :upside_down_face:

1 like

Ja, Duits, want woon in Duitsland. Wil ook ooit nog eens fatsoenlijk Frans leren spreken, vind ik echt de mooiste taal ooit.

Ik kom ze nog steeds regelmatig tegen (werk bij Tiergarten, daar zitter er echt veel, en woon niet ver van Gƶrlitzer Park, daar zie je ze ook regelmatig door de rustigere straten eromheen). Vind het altijd zo cute, en duizend keer beter dan vieze dikke ratten, die ik ook te vaak zie :nauseated_face:

In de gedeelde tuin achter mijn huis zitten ze ook, rennen over het dak van de fietsenstalling en door de bomen, echt leuk om te bekijken vanuit de keuken :smiley: Bij een vriendin van me zit een wasbeer in de tuin, die woont wel in een iets rustigere buurt dan ik, maar alsnog gewoon in de stad.

6 likes

Ook Turks want leuk met ex schoonmoeder praten maar jeetje lastige grammatica wel (echt!!)

2 likes

Zwitserduits klinkt wel als Duits met een Nederlands accent, maar dat valt dus tegen in de praktijk? :wink:

Ik heb een vos gezien in Berlijn middenin een drukke woonwijk of all places.

Weet je wat fundament fokken is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet je wat familieteelt is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

het is beiden een manier van fokken waarbij matige inteelt wordt gebruikt

Ik slaap uurtje op de bank en ga erna op een normale tijd naar bed.

1 like

Ik bedoelde ook eigenlijk meer ā€œerbij/als hobby/voor de lolā€, vandaar zonder vervolgonderwijs.

1 like

Ben jij jouw vriend ook kwijt aan de nieuwe FIFA

• Ja, send help
  • Nee, speelt hij gelukkig niet
  • HALLUJAH IK BEN VRIJGEZEL
  • Anders…

0 stemmers

Ah oke op die fiets. Ik heb een beetje m’n studie laten aansluiten op m’n hobby, maar had de taal nooit zo goed gekund zonder m’n studie, dus zal m’n stem aanpassen.

1 like

Anders, ik zou het best leuk vinden als hij dat zou spelen. :grin:

Haha ja hier hetzelfde hoor! Ik heb ook een taal gedaan als bachelor. Heb ā€˜m al jaren geleden afgerond, maar ik merk dat ik het nog steeds heel erg leuk vind om nieuwe talen te leren. Ik was benieuwd hoe dat bij andere mensen zat en welke taal ze dan leuk vinden om te leren, vandaar de poll :slight_smile:

1 like

Wel aan de nieuwe Assassin’s Creed over een maand vrees ik

2 likes

25 likes

Kans is groot dat deze vraag al eerder gesteld is maar okƩ.

Hoe lang duurt jouw menstruatie van eerste tot laatste druppel bloed? Gemiddeld

• 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • 7 dagen
  • 8 dagen
  • 9 dagen
  • 10+ dagen
  • n.v.t.

0 stemmers

Oh wat leuk en gezellig!! Mijn vriend heeft de PlayStation naar de slaapkamer verplaatst zodat we voordat we gaan slapen gezellig ā€œsamenā€ nog even kunnen fifaen

9 likes

10 november zegt mijn vriend! Maar ik ga zelf waarschijnlijk ook spelen haha dus mag eigenlijk niet zeuren

1 like

ga je dit jaar kerstkaarten per post versturen?

• Ja, deed ik voorgaande jaren ook al
  • Ja, deed ik voorgaande jaren niet
  • Nee, deed ik voorgaande jaren wel
  • Nee, deed ik voorgaande jaren ook niet
  • Ik stuur wel een mailtje

0 stemmers

Mijn ouders kregen afgelopen jaar echt maar iets ban 5 kaarten terwijl het de jaren daarvoor altijd echt heel veel was. Ik wil dit jaar wel een aantal mensen een kaart sturen ook omdat je elkaar door deze tijd minder ziet vind ik dat wel leuk