Stel je persoonlijke vraag #20

Ik heb een vos gezien in Berlijn middenin een drukke woonwijk of all places.

Weet je wat fundament fokken is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet je wat familieteelt is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

het is beiden een manier van fokken waarbij matige inteelt wordt gebruikt

Ik slaap uurtje op de bank en ga erna op een normale tijd naar bed.

1 like

Ik bedoelde ook eigenlijk meer ā€œerbij/als hobby/voor de lolā€, vandaar zonder vervolgonderwijs.

1 like

Ben jij jouw vriend ook kwijt aan de nieuwe FIFA

• Ja, send help
  • Nee, speelt hij gelukkig niet
  • HALLUJAH IK BEN VRIJGEZEL
  • Anders…

0 stemmers

Ah oke op die fiets. Ik heb een beetje m’n studie laten aansluiten op m’n hobby, maar had de taal nooit zo goed gekund zonder m’n studie, dus zal m’n stem aanpassen.

1 like

Anders, ik zou het best leuk vinden als hij dat zou spelen. :grin:

Haha ja hier hetzelfde hoor! Ik heb ook een taal gedaan als bachelor. Heb ā€˜m al jaren geleden afgerond, maar ik merk dat ik het nog steeds heel erg leuk vind om nieuwe talen te leren. Ik was benieuwd hoe dat bij andere mensen zat en welke taal ze dan leuk vinden om te leren, vandaar de poll :slight_smile:

1 like

Wel aan de nieuwe Assassin’s Creed over een maand vrees ik

2 likes

25 likes

Kans is groot dat deze vraag al eerder gesteld is maar okƩ.

Hoe lang duurt jouw menstruatie van eerste tot laatste druppel bloed? Gemiddeld

• 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • 7 dagen
  • 8 dagen
  • 9 dagen
  • 10+ dagen
  • n.v.t.

0 stemmers

Oh wat leuk en gezellig!! Mijn vriend heeft de PlayStation naar de slaapkamer verplaatst zodat we voordat we gaan slapen gezellig ā€œsamenā€ nog even kunnen fifaen

9 likes

10 november zegt mijn vriend! Maar ik ga zelf waarschijnlijk ook spelen haha dus mag eigenlijk niet zeuren

1 like

ga je dit jaar kerstkaarten per post versturen?

• Ja, deed ik voorgaande jaren ook al
  • Ja, deed ik voorgaande jaren niet
  • Nee, deed ik voorgaande jaren wel
  • Nee, deed ik voorgaande jaren ook niet
  • Ik stuur wel een mailtje

0 stemmers

Mijn ouders kregen afgelopen jaar echt maar iets ban 5 kaarten terwijl het de jaren daarvoor altijd echt heel veel was. Ik wil dit jaar wel een aantal mensen een kaart sturen ook omdat je elkaar door deze tijd minder ziet vind ik dat wel leuk

Nee, maar meer omdat ik denk dat we dan geboortekaartjes sturen :sweat_smile: Anders hadden we het wel gedaan, juist nu.

Anoniem:

Hoeveel vibrators heb je?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7 of meer

0 stemmers

Indien 0: ben je single?

• ja
  • nee
  • ik heb een FWB
  • anders

0 stemmers

Indien 1 of meer: ben je single?

• ja
  • nee
  • ik heb een FWB
  • anders

0 stemmers

1 like

Anoniem zegt dit eigenlijk niet zo veel want je hebt geen idee bij welk getal uit poll 1 de ja/nee stemmers horen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien kan je je laatste beter veranderen in ā€œindien 0: ben je single?ā€ en een met ā€œindien 1 of meer: ben je single?ā€

Ik heb het aangepast :stuck_out_tongue:

1 like

Hij heeft het al wel gekocht dit weekend maar alleen gisteren even gespeeld toen ik er niet was. Vanavond weer hele tijd overcooked gespeeld samen. Had uiteindelijk kramp in m’n handen ervan :sweat_smile:

1 like

Deze vraag is een beetje beperkt, want nu worden dildo’s niet meegenomen :stuck_out_tongue:

Nouja ik was net de enige die op 5 stemde en ben gewoon trots hahah

6 likes