Stel je persoonlijke vraag #20

Hier nog een 5 stemmer :ok_hand:

5 likes

Verbaasd me ook niks van jou haha.

Ik bedacht me net dat als hier een dief in huis komt hij beter mijn nachtkastje kan meenemen want die is meer waard dan mijn tv en laptop samen :+1:

13 likes

Ook andere vogels op overdreven hoge poten zoals Ooievaars vind ik eng.

1 like

We hebben ooit bij mijn ouders gehad dat een vos overdag door de tuin liep. Mijn ouders hebben kippen en ganzen dus we waren niet zo blij toen :sweat_smile:. Vossen hebben ook moordlust, dus ze bijten meestal alles dood wat in het bereik komt als ze op ‘jacht’ zijn. Vergeet nooit meer het moment dat we in de ochtend het gordijn open trokken en al onze tamme ganzen doodgebeten in de weide lagen.

Geen fan van vossen hier dus haha

Edit: @monkeyslut heeft blijkbaar iets soortgelijks meegemaakt :pensive:

3 likes

Hoe is 2020 voor jou?

• Best prima eigenlijk
  • Mwah wel redelijk goed
  • Kan beter maar kan ook slechter
  • 2020 is en was kut

0 stemmers

‘mwah redelijk goed’ dekt niet de lading van de goede dingen die zijn gebeurd en ‘best wel prima’ is te positief voor de onzekere en slechtere dingen die gebeurd zijn… Heb toch maar op ‘best wel prima’ gestemd, want het positieve overstemt op dit moment mijn gevoel even

2 likes

Ja traumaaaa al die afgebeten koppen. En toen heeft mn moeder ze in de kliko gegooid :grimacing:

1 like

Alles gaat fout gewoon dit jaar :joy:

Kat dood, Corona, kind allergisch maar we komen er niet achter wat omdat hij op alles reageert, kat ziek, lekkage, overstroming, opa op sterven, gezeik met m’n medicatie, vriendin van m’n moeder die in haar bonus tijd zit en erg snel achteruit gaat, mentaal gedoe wat maar niet over gaat.
Kan zo nog wel een tijdje doorgaan. Heb echt nog nooit zoveel tegenslagen gehad in 1 jaar.

Oh damn dat klinkt wel als een onwijs kut jaar ja. :pensive: Knuffel voor jou. :hugs: Ik hoop dat je toch nog een lichtpuntje gaat hebben dit jaar.

:heart: Lief!

Gelukkig gaat m’n eigen bedrijfje wel steeds beter lopen dus daar haal ik maar al m’n positiviteit uit!

9 likes

Oke, vroeg me al af waarom die vogel dan, maar het zijn dus z’n poten.

Ken verder alleen mensen die gewoon alle vogels eng vinden, dus was gewoon benieuwd

Klinkt inderdaad echt als een verschrikkelijk rot jaar. Moest wel een beetje lachen door het begin van je bericht “kat dood”, klinkt een beetje als een nummer dat nu veel op TikTok voorbij komt :joy:

December 31st, I grabbed a beer
Threw it up, said, “2020 is my year, bitches”
(Three, two, one, Happy New Year)
And I honestly thought that that was true
Until I gave this motherfucker like a month or two
This is getting kind of ridiculous at this point
Yo, my cat died and a global pandemic took over my life

8 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Draag jij wel eens een broche?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaaaa <3 ik heb ongeveer 40 verschillende haha.

10 likes

Oef… dat nummer beschrijft me iets te accuraat :joy:

3 likes

Laat je je weleens tegenhouden om muziek te luisteren en/of film/series/tv-programma’s te kijken omdat je vindt dat het een te “guilty pleasure” is of eigenlijk niet bij jou smaak past?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

En vroeger? Zeg, toen je in de puberleeftijd zat?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nee nooit
  • Ik zit nu in de puberleeftijd dus hetzelfde antwoord als bij de andere vraag

0 stemmers

Ja bijvoorbeeld! Maar de vraag kwam er bij mij meer vandaan wat je er zelf dan vindt, maar anderen kunnen er natuurlijk ook een mening over hebben (die er uiteraard niet toe doet maar misschien wel invloed kan hebben).

1 like

Ja snap ik hoor. Ook de grote van het beest, maar de manier waarop ze lopen is zo creepy en dan bedenk ik me hoe eng het zou zijn als hij tegen me aan vliegt en dan ben ik bang :sweat_smile:

1 like

Haha ik ben momenteel The Vampire Diaries volledig aan het terugkijken en het is zo slecht (de serie zelf dan hè, niet het feit dat ik er naar kijk), maar ik geniet er echt van!

7 likes