Hoewel ik van markt ook nog wel eens marrekt wil maken
Haha ja ik ook en onze stad ook met een e tussen de laatste 2 letters
De mert.
Marret
Ga jij straks de persconferentie kijken?
- Ja
- Nee geen zin
- Nee ik kan niet kijken
0 stemmers
dit doet me dan weer denken aan
hoe erg lijkt zijn hoofd hier op gephotoshopt en waarom die (hopelijk) vleeskleurige zwembroek
Hoe spreek je Lidl uit?
- Liedel
- Liddel
0 stemmers
Slaap jij met oordopjes in?
- (Bijna) altijd
- Alleen als het in een situatie nodig is
- Nooit
0 stemmers
En met een slaapmasker?
- (Bijna) altijd
- Alleen als het in een situatie nodig is
- Nooit
0 stemmers
Ja, maar ik zeg ook cataLOgus dus dan mag MAGnetron ook.
60 is mijn favoriet maar in de winter koop ik ook wel eens 100.
Ik wil wel, maar zowel de NOS als de NPO-website doet het niet.
Ja ik dus ook haha blijf het woord op die manier gebruiken
Voortbordurend hierop:
Als je praat en je let niet erg op je articulatie, wat zeg je dan
- Allemaal
- Amaal
0 stemmers
- Helemaal
- Hemaal
0 stemmers
- Grappig
- Gappig
0 stemmers
Deze doet me denken aan Diana die steeds haar videos opende met "Hoiamaal! “
Die laatste; meer ‘gappahg’.
Ondanks wat ik hierboven zeg hoop ik dus echt dat wij binnenkort een man aannemen, want nu ben ik “de jongere” die alle computershit moet oplossen en ik haat dat. Hoop dat als we een jonge man aannemen hij die taak op zich geschoven krijgt
Bij mij thuis vroeger was het altijd Liddel! Ik weet eigenlijk nog niet wat nou de correcte uitspraak is.
Interessante vraag! Ik heb gestemd op af en toe.
Bij mijn collega’s merk ik er gelukkig niets van, hoewel ik een jonge leidinggevende ben en dat zeker niet evident is.
Ik merk het vooral bij externen:
- Soms denken ze dat de persoon met wie ze zullen moeten onderhandelen, niet mij is, maar dat ik de koffie kom zetten of zo. Vooral verkopers. Al een paar keer meegemaakt dat ze zeggen “dat ik het dan maar eens aan mijn baas moet vragen”. En dan niet geloofd word als ik zeg dat ik over het budget beslis. Tsja, zo verkoop je niets he, dan ga ik wel naar een andere partij
- Ook al een aantal keren gehad dat een externe zakenrelatie opeens een fout bericht stuurt. Bv. Op een zaterdagavond om 23u dat ik “heel tof en speciaal ben”. Of eentje die me op Instagram bij elke foto waarop ik sta in mijn stories volgende stuurt: “
mooi xxx”