Ik zeg en schrijf op een begeven moment ??? Ik werd mij er laatst bewust van en probeer het nu te veranderen
Ik doe het wel want ik ben heel open van nature, maar als ik dan later nadenk dat die ander veel van mij weet en ik andersom veel minder voelt het toch stom. Meestal neem ik me dan voor minder te vertellen in het vervolg, maar volgende keer gebeurt het toch weer.
Ik merk dat als ik met vrienden ben die zelf ook open zijn over hun emoties ik mijzelf ook meer open stel. Dat gaat eigenlijk onbewust op die manier, maar valt me achteraf wel op. Ik vind dus niet dat het gelijkwaardig moet zijn, maar het loopt vaak wel zo.
Ik vraag me af of echt zoveel mensen dit ‘correct’ uitspreken, als je niet op je uitspraak let raffelt iedereen woorden toch wel af? Ik moest ooit random gesprekjes fonetisch ontleden voor studie en toen viel het me op dat iedereen wel letters of klanken wegliet.
Teensokken
Ik heb op bruin gestemd, maar het is meer koper dat mij goed staat. Beetje combinatie van rood/oranje/bruin
Als je tekst moet verwijderen, welle knop gebruikje dan?
- Backspace knop
- Delete knop
- Beide
0 stemmers
Ik ben heel benieuwd of jullie Corona stiekem al hebben gebruikt als smoesje! Om onder een familieverplichting uit te komen, niet af te hoeven spreken als je geen zin had, iets van je werk oid.
- Ja, ik heb Corona (klachten of drukte) als excuus gebruikt om onder (sociale) verplichtingen uit te komen.
- Ja, ik heb Corona gebruikt als excuus om last minute af te zeggen (ik had geen klachten, maar deed alsof ik deze wel had bijvoorbeeld)
- Nee, ik heb Corona nog niet als excuus gebruikt om niet af te spreken oid.
0 stemmers
Eerst het leukste en dan blijven de kutklusjes over
Moeten we een tijdelijke drooglegging?
- Over mijn lijk, ik ga desnoods parfum drinken of zelf stoken.
- Ze pakken m’n wijn NOOIT af
- Ik ga dan keihard hamsteren voor die tijd, dan kan het wel.
- Oh, goed plan!
- Maak er maar een permanente drooglegging van
0 stemmers
Haha ja same. Ik sla mezelf achteraf zo vaak voor m’n kop en dan denk ik jeeeezus waarom had je dit nu weer moeten vertellen hou je gevoelens gewoon eens voor jezelf. Maar goed, het is wel hoe ik als persoon ben dus dan denk ik daarna ook wel weer van ja jammer haha. Maar herken het helemaal.
Niet zozeer dat ik Corona/klachten had. Wel om een bijeenkomst (waar ik geen zin in had) af te zeggen, omdat ik het een beetje te druk vond qua personen (wat ik dus niet echt vond)
Nog nooit zo blij geweest met de whiskykast hier
ik blijf wel veel vertellen, want ik ben gewoon heel open en vind het ook fijn om dingen te delen, maar ik baal er wel van als het niet wederkerig is en houd er bij sommige mensen wel rekening mee.
Dit bedoelde ik ook inderdaad!
Ik drink niet, maar denk dat een verbod wel problemen kan veroorzaken dus weet niet of het echt een goed idee is.
Boodschappen halen nu tijdens corona
- Doe ik nu online
- Doe ik nu minder (meer in 1x meenemen)
- Doe ik nog even vaak
0 stemmers
Ik zou geen ruzie met een glazenwasser willen (er zijn verhalen van intimidatie bekend) dus ik zou gewoon betalen en dan inderdaad laten weten dat ze volgende keer je huis kunnen overslaan.
Ja deed onze glazenwasser ook
Denk dat het een stukje klantenbinding is zo van ja durven ze niks van te zeggen dus nu ben je klant lol
Bizar! Ik kom echt zoveel nieuwe dingen te weten hier.