Normaal zou ik zeggen, januari, februari, maart. Maar dit jaar voelt nog steeds alsof het het begin van het jaar is
Heb jij vandaag een e-mail ontvangen van een restaurant waar je ooit geweest bent met de vraag of je nog een laatste keer komt lunchen/dineren?
- Ja, van meerdere restaurants
- Ja, van één
- Nee
- Nee, want ik ging nooit op reservering via mijn mail uiteten
0 stemmers
Krijg jij nog een cadeautje in de vorm van: âwe gaan nog een keer high teaen, uit eten, naar een concertâ?
- Nee,
- Ja, 1
- Ja, 2
- Ja, 3
- Ja, 4 of meer
0 stemmers
Ben jij nog een cadeautje verschuldigd in de vorm van âwe gaan nog een keer high teaen, uit eten, naar een concertâ?
- Nee,
- Ja, 1
- Ja, 2
- Ja, 3
- Ja, 4 of meer
- Weet ik niet meer
0 stemmers
Wat vind je van zulk soort cadeautje?
- Leuk!
- Leuk, mits direct gepland en concreet
- Kut
0 stemmers
Ga of ging jij vanavond nog naar de horeca?
- Nee
- Ja, café
- Ja, restaurant
0 stemmers
Als je een relatie hebt van sinds het datingapp tijdperk (laatste 5 jaar oid?), hoe heb je je partner leren kennen?
- Werk
- Studie
- Hobby
- Via via
- Uitgaan
- Spontaan (supermarkt ofzo)
- Een van de bekende datingapps (tinder/bumble/happn)
- Relatiesite (Lexa/relatieplanet)
- Online (forum/gaming/social media)
- Anders
- Verkeerd gestemd
0 stemmers
Ik verbaasde me net over de hoeveelheid badhanddoeken die ik heb. We zijn een gezin van 2 volwassenen en 1 baby.
Hoeveel handdoeken heb jij?
- Eentje, als mân bips maar droog wordt
- 2 - 5
- 5-10
- Meer dan 10
- Meer dan 20 (echt veel?)
0 stemmers
Dating-app tijdperk
Mag je zelf invullen, was tinder een ding toen je je vriend/vriendin leerde kennen?
Na= sinds
Na de start van dat tijdperk
Bedoel je badlakens die je meeneemt naar het strand om op te liggen of handdoeken waarmee je je afdroogt na het douchen? Ik dacht eersy badlakens, maat na nog een x lezen twijfel ik
Gewoon douchehanddoeken!
Ohh haha dan moet ik mn stem aanpassen, die hebben wij echt veel teveel
Ja ik vind ook dat ik teveel handdoeken heb. Ik moet ook proberen van mezelf om de handdoek iig 2 keer te gebruiken. Maar omdat dat vroeger bij ons in het gezin echt not done was flikker in de handdoek na 1 keer douchen toch vaak bij de was. Ik denk dat wij er sowieso 30 hebben. We zijn met 2.
Ik gebruik een handdoek echt makkelijk langer dan een week haha. Ben echt team: je bent dan toch al schoon. Maar als je het zo gewend bent is het ook lastig eruit te krijgen denk ik
Ik heb te weinig handdoeken en het is ook echt een bij elkaar geraapt zooitje
Ja dat is het absoluut maar ik denk dan direct aan bacteriën in die handdoek, huisstofmijt bla di bla. Mn vriend vindt het ook heel overdreven. Ik wil ook niet zijn handdoek gebruiken om me af te drogen. Een week zou echt een uitdaging zijn. In mn hoofd weet ik wel dat het onzin is maar ik wil elke keer een schone handdoek. Een luxeprobleem. En ook wel een vorm van smetvrees waar mn vader ook last van heeft.
Ik schaam me altijd het meest bij het programma spoorloos. Ik moet daar altijd zo om huilen als het kind en de ouder elkaar weer zien. Ik zit dat altijd met een brok in mn keel te kijken en soms doe ik dan alsof ik naar de tv kijk maar ik kijk dan net iets erboven zodat ik mn hele tranendal een beetje in toom kan houden.
Dit is het moment dat ik een slok drinken pak, in de hoop dat tegen dan mân tranen weg zijn haha. Of ik kijk iets omhoog, net boven de tv zodat ik het beeld niet zie. Ik ben echt een janker, zeker bij dierenfilms. Marley & me, a dogâs purpose, hachiko, the art of racing in the rain ⊠Help haha
Ik ben ooit naar My Sisters Keeper geweest in de bioscoop met een vriendin. Slechte keuze op dat moment want het ging over iemand met kanker. Ik heb nog nooit zo hard non stop gehuild als toen. En ik schaamde me dood.
Edit: plein public dan want ik huil wel vaker hard
Heb jij wel eens bij het kijken van het programma spoorloos gehuild?
- Nee
- Ja
- Nee ik ken/kijk dat niet
0 stemmers
Ehm ik heb wel tranen en snif ook, maar huil niet vol zoals ik alleen zou doen. Dan heb ik wel eens dat de tranen echt over mijn wangen biggelen en ik aan het einde mijn neus kan snuiten. Dus ja er komt wel een traan en er is geluid, maar ik probeer het niet te opvallend te doen omdat ik het anders zo ongemakkelijk vind voor de ander en mezelf.
Edit, ik zal mijn stem even aanpassen. Denk dat het niet echt klopt zo want doe eigenlijk precies zoals jij.