Nee niet gedaan, maar had ik achteraf wel willen doen. Zijn vader was jarig en ik kwam mee, maar zat zo in de stress dat ik Het Perfecte Cadeau wilde dat ik uiteindelijk niets meer gekocht had. Nu denk ik, joh had gewoon een paar streekbiertjes, een fles wijn, of een zakje koekjes oid meegenomen.
Love fluweel
Het ligt echt aan de accenten! Ik vind een Boston accent echt heel lelijk bijvoorbeeld.
En toen ik in Engeland woonde kon ik sommige accenten niet zo goed verstaan (New Castle/Geordie accent ) en bijv. Liverpool en Yorkshire accent vind ik ook lelijk haha.
Ik denk wel dat als het duidelijk is dat één persoon heel graag wil trouwen, en de andere persoon niet per se, dat die laatste het dan het beste kan vragen.
Gewoon als teken dat die het zelf echt ziet zitten.
Natuurlijk kun je ook nee zeggen als je gevraagd wordt maar ik denk dat je je dan toch wel voor het blok gezet voelt.
Als ik een partner had die heel graag wilde trouwen, die weet dat ik er niet zoveel behoefte aan heb, zou ik eigenlijk not amused zijn als die persoon mij dan toch zou gaan vragen. Alsof ik erin geluisd zou worden Ik stel het dan zelf wel voor op het moment dat ik het zou willen.
De koning is op vakantie naar Griekenland
- Belachelijk, neem ff ât goede voorbeeld
- Geen mening over
- Kan gewoon, hij vliegt waarschijnlijk met een privéjet en zit daar ook afgesloten in een villa
- HOPELIJK BLIJFT âIE DAAR
- Niet zo tactisch van âm maar ja laat âm lekker
- Pfffff
- Groot gelijk, hoop dat 'ie lekker gaat genieten
0 stemmers
âEn de vlag op paleis Huis ten Bosch is gestreken, wat betekent dat er niemand thuis isâ goed om te weten
Omg doet me denken aan vroeger, op paleis Soestdijk. Leuke jeugdherinnering is dat, want ik kwam daar bijna dagelijks langs. Ik was altijd blij/ zenuwachtig als bleek dat Claus en Juliana thuis waren, omdat dan de vlag wapperde. Dacht dat ze me zouden zien oid en voelde me dan helemaal belangrijk
Goed moment om het te kraken
Nee, je moet een ander niet voor het blok zetten of je zin doordrammen. Helemaal mee eens. In deze situatie was al lang en breed besproken dat ze heus wel met elkaar gingen trouwen. Hij moest alleen met dat verrassende romantische aanzoek komen.
Ik denk dat ik hier zelf sowieso niet romantisch genoeg voor ben en hou ook niet van verrassingen haha. Zou zelf liever een fijn gesprek dan een aanzoek hebben waar een verloving uit voortkomt.
Dat vind ik sowieso erg vreemd.
Ik had ook vrienden die hun bruiloft al gepland hadden (echt letterlijk een datum en evenementenlocatie etc geboekt) âmaar hij moest haar nog vragenâ.
Daar daar moest ook per se een ring met minstens een bepaald prijskaartje bij.
Snap nog steeds niet wat daar nou de lol van is, dat is toch puur een toneelstukje dan?
Nee maar ben door stress te laat dus had het eigenlijk wel moeten zijn
Wie vind je het leukst?
- André Hazes
- André Hazes jr
- André Rieu
0 stemmers
Eigenlijk André van Duin
André Kuipers.
Hij komt weer terug
Kreeg net een pushmelding van de nos
Wat vind je van zoân outfit?
- Leuk! Draag ik zelf ook
- Leuk! Maar draag ik zelf niet
- Mwah, wel okâŠ
- Lelijk!
0 stemmers
Zoute stokjes
- Lekker!
- Goor!
- Mwah
- Eten mensen dit ook als er geen verjaardag is???
- Al zou dit het enige op een verjaardag zijn, dan nog eet ik het niet
- Ik koop dit zelf ook wel eens
- Lekker, maar ik koop dit zelf nooit
- Ik lust het wel, maar vind het niet superlekker
- Ik eet dit alleen op verjaardagen
0 stemmers
- Team (vegan) kroket
- Team (vegan) frikandel
0 stemmers
Wow, ik dacht dat het 50/50 zou wouden met die kroketvraag
Kan eigenlijk ook niet kiezen, maar ik vind een kroket met curry, mosterd en dan geprakt echt hemels. Kan geen frikandel tegen op
Vegetarische slager braadworst komt aardig in de buurt