Ja die vind ik als enige ook echt naar frikandellen smaken @Mhysa
Ik vind vega kroketten lekkerder dan vega frikandellen. Maar heb toch op frikandel gestemd omdat in mijn herinnering frikandellen zó lekker zijn. Met saus en ui, saus is key
Ja die vind ik als enige ook echt naar frikandellen smaken @Mhysa
Ik vind vega kroketten lekkerder dan vega frikandellen. Maar heb toch op frikandel gestemd omdat in mijn herinnering frikandellen zó lekker zijn. Met saus en ui, saus is key
Die hoed wekt agressie bij me op
Weet niet of dit controversieel is maar vroeger deed ik vaak de frikandel dippen in de inhoud van de kroket.
Echt jammer dat er geen goede vega frikandel is want dit is echt 10/10
Ik heb gisteren getest en vandaag de uitslag gehad, gelukkig negatief.
Bij mij is er wel wat veranderd. Mijn schoonmoeder heeft corona en meer mensen die ik via via ken hebben corona.
Ik deed dat met patatjes! Ik had dan vaak een hele uitgeholde kroket haha en dan de inhoud van de kroket als saus bij de friet
Jaaa en dan op het laatst lekker het korstje van de kroket opeten
Altijd als ik een wekker zet voor de volgende dag ga ik naar m’n rekenmachine app ipv wekker. Hebben jullie dit ook?
0 stemmers
Oooo zo lekker zo’n uitgeholde kroket😍
Nee wel soms de stopwatch/timer
heb je een iphone? dan kan je ook bedtijd aanzetten, dan hoef je nooit meer los een wekker te zetten
Ja heb ik, maar de tijden verschillen bijna dagelijks. Wel thanks voor het meedenken, lief!
Ik vind een hoed in huis dragen zoiets achterlijks. Heb ook altijd geleerd dat dat niet heurt.
Dus tijd voor een poll.
Een hoed in huis:
0 stemmers
Als ik iets lekker vind, dan typ ik
0 stemmers
Ik vind hmmm altijd zo bedenkelijk overkomen
“Hey Siri, zet een wekker om 7u”
Heb ik altijd als ik een timer zet! En elke x weer de verwarring waarom ik nou toch fout klik
Omg dit! Maar dan wel met een kip-champignon kroket of de MCkroket
Die zoute sticks doen me denken aan verjaardagen waar altijd weinig te knabbelen is. In zo’n beker die echt binnen no time leeg is omdat ome Jan met zijn grote klauwen 3/4 ervan wegkaapt.
Ik vind Australisch lelijk maar ook grappig. Ik kijk vaak bondi beach rescue op youtube en eerst dacht ik ah nee he Australisch maar ik kan het nu wel waarderen. Het klinkt wat goofy.