Als ik iets lekker vind, dan typ ik
- Hmmmm
- Mmmmm
0 stemmers
Ik vind hmmm altijd zo bedenkelijk overkomen
Als ik iets lekker vind, dan typ ik
0 stemmers
Ik vind hmmm altijd zo bedenkelijk overkomen
āHey Siri, zet een wekker om 7uā
Heb ik altijd als ik een timer zet! En elke x weer de verwarring waarom ik nou toch fout klik
Omg dit! Maar dan wel met een kip-champignon kroket of de MCkroket
Die zoute sticks doen me denken aan verjaardagen waar altijd weinig te knabbelen is. In zoān beker die echt binnen no time leeg is omdat ome Jan met zijn grote klauwen 3/4 ervan wegkaapt.
Ik vind Australisch lelijk maar ook grappig. Ik kijk vaak bondi beach rescue op youtube en eerst dacht ik ah nee he Australisch maar ik kan het nu wel waarderen. Het klinkt wat goofy.
Ik vind die outfit opzich wel leuk maar die riem is echt afgrijselijk.
Kaasstengels:
0 stemmers
Toen ik nog thuis woonde was een vriendin bij mij met haar vriend voor een film avond, en zij vonden de kaasstengels zo geweldig. Ze hebben toen samen 2 pakken kaasstengels opgegeten. Ik koop ze zelf nooit.
Die miniās van Albert Heijn vind ik tot nu toe de beste optie! Ik snijd ze open en doe er dan vegan mayo en ui in.
Van die droge uit de supermarkt word ik niet echt wild maar een lekkere verse van de bakker
Ik weet even niet wat ik met mijn haar aanmoet. Wat zal ik met mijn haar doen zodra het qua regelgeving weer iets meer richting de situatie van augustus/september gaat?
0 stemmers
Paintskils
Prachtig hĆØ ik ontdekte net een in-browser app als de oude paint dus moest mij even uitleven like itās 1997
Volgens mij heb ik een foto gezien op het forum van je met kapsel B en dat staat je echt super leuk.
Misschien teveel doemscenario hoor, maar wat is het handigst om bij te houden mocht er een situatie ontstaan dat de kapper ook niet meer kan? Zoals rond maart/april. Dan is alles zwart misschien wel het handigste.
Ik principe zou ik het allemaal zelf kunnen (bijhouden) en ik vind het ook geen megaramp om met wat uitgroei rond te lopen als ik lui ben.
@Fenayi 1 kind vond het heel raar maar datzelfde kind kon jaren geleden mijn paarse haar wel appreciƫren.
Ooh dat is super chill dan! Pas ik mijn stem aan want dan vind ik nummer c het leukste.
Het is ook wel beetje apart maar wel op een leuke manier!