Ik vind die outfit opzich wel leuk maar die riem is echt afgrijselijk.
Kaasstengels:
- Lekker
- Goor
- Het hangt er vanaf waar ze gekocht zijn
- Ik maak ze zelf
- Eet ik alleen als het toevallig op tafel staat
- Wel ok
- LOVE IT
0 stemmers
Toen ik nog thuis woonde was een vriendin bij mij met haar vriend voor een film avond, en zij vonden de kaasstengels zo geweldig. Ze hebben toen samen 2 pakken kaasstengels opgegeten. Ik koop ze zelf nooit.
Die miniās van Albert Heijn vind ik tot nu toe de beste optie! Ik snijd ze open en doe er dan vegan mayo en ui in.
Van die droge uit de supermarkt word ik niet echt wild maar een lekkere verse van de bakker
Ik weet even niet wat ik met mijn haar aanmoet. Wat zal ik met mijn haar doen zodra het qua regelgeving weer iets meer richting de situatie van augustus/september gaat?
- A Er meer de schaar inzetten + korte pony die ik al had maar dan all black
- B Het kapsel dat ik in augustus had (koper/zwart) maar dan ietsje langer
- C Alles zwart, terug naar haar lengte van augustus en alleen een halve pony in oranje
- Anders verzin iets⦠(Mijn grijze haren accepteren gaat het em niet worden
)
0 stemmers
Paintskils
Prachtig hĆØ ik ontdekte net een in-browser app als de oude paint dus moest mij even uitleven like itās 1997
Volgens mij heb ik een foto gezien op het forum van je met kapsel B en dat staat je echt super leuk.
Misschien teveel doemscenario hoor, maar wat is het handigst om bij te houden mocht er een situatie ontstaan dat de kapper ook niet meer kan? Zoals rond maart/april. Dan is alles zwart misschien wel het handigste.
Ik principe zou ik het allemaal zelf kunnen (bijhouden) en ik vind het ook geen megaramp om met wat uitgroei rond te lopen als ik lui ben.
@Fenayi 1 kind vond het heel raar maar datzelfde kind kon jaren geleden mijn paarse haar wel appreciƫren.
Ooh dat is super chill dan! Pas ik mijn stem aan want dan vind ik nummer c het leukste.
Het is ook wel beetje apart maar wel op een leuke manier!
wat een goede tekeningetjes heb je gemaakt echt een mooi overzicht, ik zou voor A gaan maar ik ben ook wel een beetje van degelijk haar. Zoān korte pony a la dit
vind ik wel erg cool.
Ik zou voor effen gaan en als je donker wil voor chocoladebruin ipv zwart, staat wat zachter plus is een warmere kleur en dat is in de winter sowieso mooier vind ik.
Hoe spreek jij gel uit? Als in haargel bijvoorbeeld
- Djel
- Zjel
- Zoals je het schrijft
0 stemmers
Zoals je het schrijft wordt toch āgeilā?
Mijn oma spreekt alle Engelse woorden uit zoals je ze schrijft en dan klinkt het inderdaad als geil, vind het echt vet schattig en moet er altijd een beetje om lachen
Haha ja dat leek mij ook al aardig wat verwarring opleveren, maar vond dat ik het toch toe moest voegen als optie want you never know
Ik zie wel vrienden maar echt weinig nog en dan zitten we wel gewoon op de 2 banken met zān vieren maar ik zie geen groepjes vrienden meer ofzo en ook niet vaak meer dus. Denk gemiddeld 1x per maand dat ik met 3 mensen even paar uurtjes chill?