wat een goede tekeningetjes heb je gemaakt echt een mooi overzicht, ik zou voor A gaan maar ik ben ook wel een beetje van degelijk haar. Zo’n korte pony a la dit
vind ik wel erg cool.
wat een goede tekeningetjes heb je gemaakt echt een mooi overzicht, ik zou voor A gaan maar ik ben ook wel een beetje van degelijk haar. Zo’n korte pony a la dit
vind ik wel erg cool.
Ik zou voor effen gaan en als je donker wil voor chocoladebruin ipv zwart, staat wat zachter plus is een warmere kleur en dat is in de winter sowieso mooier vind ik.
Hoe spreek jij gel uit? Als in haargel bijvoorbeeld
0 stemmers
Zoals je het schrijft wordt toch “geil”?
Mijn oma spreekt alle Engelse woorden uit zoals je ze schrijft en dan klinkt het inderdaad als geil, vind het echt vet schattig en moet er altijd een beetje om lachen
Haha ja dat leek mij ook al aardig wat verwarring opleveren, maar vond dat ik het toch toe moest voegen als optie want you never know
Ik zie wel vrienden maar echt weinig nog en dan zitten we wel gewoon op de 2 banken met z’n vieren maar ik zie geen groepjes vrienden meer ofzo en ook niet vaak meer dus. Denk gemiddeld 1x per maand dat ik met 3 mensen even paar uurtjes chill?
Hmm daar heb je ook weer gelijk in ja.
I love mijn oma’s koechelen (googlen) en koiboi (cowboy).
Ja? Ik heb wel het idee dat veel mensen afstand houden, de mensen die ik ken tenminste wel allemaal (afgezien van de kennis waarvan ik via insta zie alsof ze doet alsof corona niet bestaat).
Er is nog niemand in mijn kringen besmet vandaar dat het voor mij zo moeilijk voor te stellen is. En omdat ik bijna alleen maar thuis zit
Dat vind ik echt de typische schijnheiligheid van de mens. Ik heb me ook absoluut niet altijd aan alle regels gehouden. Feit is wel dat ik al maanden geen vrienden heb gezien, alleen mn ouders, partner, zus en beste vriend. Ik geloof ook dat er heeeeel veel gelul is, ook hier op het forum, dat zogenaamd iets coronaproof is. Als ik dat lees denk ik al haha ja eh nee, dat is het niet. Ik heb nou wel standaard overal een mondkapje overal op. Of het nou helpt of niet, de boodschap wat het brengt is belangrijker.
Ik ben van het zomer minder voorzichtig geweest dan in het voorjaar en ik nu ben.
Ik heb toen wel vriendinnen een knuffel gegeven en niet op afstand gezeten. Maar sinds september heb ik mijn vriendinnen (buiten sport om) niet meer gezien
Vind je het kunnen als je vrijgezel bent dat je één en hetzelfde persoon soms knuffelt waar je geen huishouden mee hebt? Maar verder wel 1,5 afstand van anderen houdt. In principe doe je dan weinig anders dan mensen die een relatie hebben maar niet samenwonen.
0 stemmers
Heeft Rutte niet ook gezegd dat men een “knuffelmaatje” mag hebben? Of verzin ik dit
Ja maar dat was volgens mij binnen een dag weer teruggedraaid.
Volgens mij klopte dat en is daar gauw een streep door gezet zoals @flwhrs zegt.
Maar in mijn omgeving is er dus iemand die het écht niet vond kunnen dat ik bij één persoon dichterbij kwam. En toen had ik heel droog gezegd dus als we naar bed met elkaar zouden het gaan het opeens wel oké is omdat we dan een liefdesrelatie hebben. :’)
Ik kon me niet voorstellen dat ik langer dan een half jaar klachten zou hebben, but here I am.
Jaa die doet mijn oma ook