Daar ga je al
Je mág twee mensen ontvangen, dus ik ga niet schijnheilig zitten doen - zoals hier wordt gezegd - dus ik en mijn vriend zien vanavond een ander stel.
Wel met de kanttekening dat als iemand ook maar een heel klein beetje snotterig is we afzeggen.
Ja precies.
Mensen met een rijbewijs, denken jullie dat als je weer examen moest doen je het nog een zou halen?
- Nee mijn rijstijl is teveel negatief beïnvloed
- Ja dat kan ik nog wel faken
- Ja want ik rijd nog net zo netjes als tijdens rijles
- Ik weet het niet
0 stemmers
Doordat ik nu veel gereden heb ben ik wel zelfverzekerder achter het stuur denk ik, maar ik ben die hele kijkvolgorde compleet kwijt😂 ik rijd niet perse dat het slecht is of dat je erop zou zakken maar ook niet zo precies met al die regeltjes van rijles
Ik heb pas drie maanden mijn rijbewijs, dus kan zeker de regeltjes nog wel naar boven halen als het zou moeten haha
Ik heb me aan alle maatregelen gehouden sinds maart en ik woon in het centrum van een grote stad. Het is gewoon een kwestie van aanpassen en vaker “nee” zeggen (tegen mezelf en tegen anderen).
Nee ik heb 11+ jaar niet meer gereden dus ik weet niks meer
14 jr geleden gehaald en rijd medium-weinig (nooit nodig gehad voor werk). Denk voornamelijk dat ik het fileparkeren en vak heel anders doe dan “formeel moet”.
Je doet het iets meer op gevoel, en paar x corrigeren. Weet niet of ze je hierop laten zakken overigens
Ik heb zelf begin april corona gehad en daar tot ruim in augustus duidelijk last van gehad. Mn longen leken wel gekrompen en alsof daar een klein laagje water in achter was gebleven.
Laagje water? Brrr hoe voelt dat precies? Heb zelf ook nooit longontsteking of iets.
Daarmee vergelijkbaar?
Ik zou mijn road rage en gevloek wel echt heel erg moeten inhouden haha!
Ik heb deze jas
En ik ben helaas iets minder groot dan dit model en zou eigenlijk de onderste 2 banen eraf willen laten halen bij een kleermaker. Zou dat kunnen? De rits loopt niet door die twee banen heen. Mijn vriend zegt van niet maar ik denk het eigenlijk wel
Ik denk dat het wel kan, maar ben geen autoriteit
Denk wel dat je dan beweeglijkheid verliest. Maar wss alleen boeiend als je op de fiets stapt. Tenzij je ‘m van beneden ook open kunt ritsen.
Gewoon eens bij een goed kleermaker informeren! Denk dat een prof er wel raad mee weet.
Ja ik ben dus eigenlijk op zoek naar de guru naaister hier op dit forum die me het verlossende antwoord kan geven liefst met een prijsindicatie ook nog
Ik kan het niet anders beschrijven denk ik. Heel vochtig en benauwd, alsof je heel diep inademt terwijl je in een stoomcabine zit.
Heb jij een bedsprei, en zoja, gebruik je die dan ook?
- Nee heb ik niet
- Ja heb ik en gebruik ik
- Ja heb ik maar gebruik ik niet
0 stemmers
Sla jij je bed 's ochtends open, i.pv. het dekbedovertrek eroverheen te gooien? Ofwel ‘op te maken’.
- Ik sla het dekbedovertrek om naar het voeteneind zodat het bed kan luchten
- Ik doe niks, ik verlaat gewoon mn bed zoals ik er ben uitgestapt
- Ik gooi het dekbedovertrek dicht over het bed
0 stemmers
Moest jij vroeger van je ouders je bed opmaken 's ochtends?
- Nee
- Ja ik moest dan het dekbedovertrek openslaan zodat het kon luchten
- Ja ik moest het dekbedovertrek dichtgooien/rechttrekken
- Geen idee
0 stemmers
Dit is heel random maar ik vroeg het me af. Zou jij schrikken als je een partner hebt en je erachter komt als hij/zij ergens een schotwond heeft?
Anoniem:
- Ja ik zou me kapot scnrikken en hem/haar verlaten
- Ik zou schrikken maar er gewoon naar vragen
- Ik zou niet schrikken en er naar vragen
- Ik weet het niet
- Ik zou niet schrikken en er niet naar vragen
0 stemmers
Een geheelde schotwond. Een schotwond die je op dat moment hebt opgelopen, haha mwah daar valt wel heel snel achter te komen denk ik.