Stel je persoonlijke vraag #20

Dan kun je net zo goed zeggen; ik zie vrienden, punt. De frequentie, duur en aantal banken maakt weinig verschil als zij ook met allerlei vrienden chillen.

20 likes

Hmm daar heb je ook weer gelijk in ja.

I love mijn oma’s koechelen (googlen) en koiboi (cowboy). :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Aan het bijlezen, dus misschien heeft iemand hem al gevonden, maar het is deze

Oma liedje

4 likes

Ja? Ik heb wel het idee dat veel mensen afstand houden, de mensen die ik ken tenminste wel allemaal (afgezien van de kennis waarvan ik via insta zie alsof ze doet alsof corona niet bestaat).

Er is nog niemand in mijn kringen besmet vandaar dat het voor mij zo moeilijk voor te stellen is. En omdat ik bijna alleen maar thuis zit

2 likes

Dat vind ik echt de typische schijnheiligheid van de mens. Ik heb me ook absoluut niet altijd aan alle regels gehouden. Feit is wel dat ik al maanden geen vrienden heb gezien, alleen mn ouders, partner, zus en beste vriend. Ik geloof ook dat er heeeeel veel gelul is, ook hier op het forum, dat zogenaamd iets coronaproof is. Als ik dat lees denk ik al haha ja eh nee, dat is het niet. Ik heb nou wel standaard overal een mondkapje overal op. Of het nou helpt of niet, de boodschap wat het brengt is belangrijker.

2 likes

Ik ben van het zomer minder voorzichtig geweest dan in het voorjaar en ik nu ben.
Ik heb toen wel vriendinnen een knuffel gegeven en niet op afstand gezeten. Maar sinds september heb ik mijn vriendinnen (buiten sport om) niet meer gezien

2 likes

Vind je het kunnen als je vrijgezel bent dat je één en hetzelfde persoon soms knuffelt waar je geen huishouden mee hebt? Maar verder wel 1,5 afstand van anderen houdt. In principe doe je dan weinig anders dan mensen die een relatie hebben maar niet samenwonen.

• Dat moet kunnen
    • Dat moet alleen kunnen in schrijdende situaties
    • Dat kan gewoon niet punt.

0 stemmers

Heeft Rutte niet ook gezegd dat men een “knuffelmaatje” mag hebben? Of verzin ik dit

2 likes

Ja maar dat was volgens mij binnen een dag weer teruggedraaid.

2 likes

Volgens mij klopte dat en is daar gauw een streep door gezet zoals @flwhrs zegt.
Maar in mijn omgeving is er dus iemand die het écht niet vond kunnen dat ik bij één persoon dichterbij kwam. En toen had ik heel droog gezegd dus als we naar bed met elkaar zouden het gaan het opeens wel oké is omdat we dan een liefdesrelatie hebben. :’)

5 likes

Ik kon me niet voorstellen dat ik langer dan een half jaar klachten zou hebben, but here I am.

3 likes

Jaa die doet mijn oma ook :blush:

4 likes

Daar ga je al :grimacing:

17 likes

Je mág twee mensen ontvangen, dus ik ga niet schijnheilig zitten doen - zoals hier wordt gezegd - dus ik en mijn vriend zien vanavond een ander stel.

Wel met de kanttekening dat als iemand ook maar een heel klein beetje snotterig is we afzeggen.

13 likes

Ja precies.

Mensen met een rijbewijs, denken jullie dat als je weer examen moest doen je het nog een zou halen?

• Nee mijn rijstijl is teveel negatief beïnvloed
  • Ja dat kan ik nog wel faken
  • Ja want ik rijd nog net zo netjes als tijdens rijles
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Doordat ik nu veel gereden heb ben ik wel zelfverzekerder achter het stuur denk ik, maar ik ben die hele kijkvolgorde compleet kwijt😂 ik rijd niet perse dat het slecht is of dat je erop zou zakken maar ook niet zo precies met al die regeltjes van rijles

1 like

Ik heb pas drie maanden mijn rijbewijs, dus kan zeker de regeltjes nog wel naar boven halen als het zou moeten haha

1 like

Ik heb me aan alle maatregelen gehouden sinds maart en ik woon in het centrum van een grote stad. Het is gewoon een kwestie van aanpassen en vaker “nee” zeggen (tegen mezelf en tegen anderen).

7 likes