Ik twijfel nog tussen patat afhalen of nasi maken.
Zou jij eten bestellen bij een tent die voor jou om de hoek is (2 minuten lopen)? Ik ga friet eten vanavond, maar heb geen zin om daarheen te lopen, maar vind het ook gĂȘnant om iemand hierheen te laten komen als het zo dichtbij is. (Ik ga dus denk ik maar wel lopen)
- Ik zou bestellen
- Ik zou erheen lopen
0 stemmers
Oe de tomatenrisotto met burratini? Dat recept heb ik van @George! Ik heb paar dingetjes gewijzigd (beetje suiker, cupje koffiemelk tegen het zure, groene kruiden al bij de tomaten en wat parmezaan en verse basilicum toegevoegd aan het eind) en ik had maar 260 gram rijst want pak was al half op. Had ietsje meer water nodig om het te garen, echt supersimpel en lekker recept!
Edit: o en ik had de ui en knoflook gebakken in 15 gram (gezouten roomboter) en eetlepel olijfolie. Want ik houd gewoon van boter, maar dat hoeft denk ik niet.
Ik zou van te voren bellen wat je wil en zeggen dat je het komt ophalen over bijv 20 minuten.
Dan staat het al klaar en ben je veel sneller thuis. Ipv dat je daar moet gaan zitten wachten tot het klaar isđ
Ja ik deed dus ook altijd suiker, maar @George kwam met koffiemelk. Had toevallig cupjes in huis en beetje van allebei gedaan, werkte wel voor mijn gevoel!
Ja! Alleen dan zonder de burrata maar met meer parmezaanse kaas. Zag er zo lekker uit
Oh dat is natuurlijk ook een optie
Ja lijkt me ook echt afhangen van het gerecht, bij mij ging er kaas en nog burrata doorheen, was ook maar een cupje. Maar bij een curry of tomatenchutney weet ik het niet.
Ik wil al de hele dag tegen iemand zeggen dat ik vandaag lekker niet ga koken!!! wat een heerlijk gevoel dat ik vanavond gewoon ff stokbrood en lasagne in de oven schuif en niks zelf hoef te doen. Echt pure selfcare
dit
(Ik ga de nieuwe vegan lasagne van de ah proberen want ze waren toch in de aanbieding)
Ik doe meestal een klein theelepeltje baking soda, klinkt ook raar maar dan verdwijnt het zurige.
Ik ben vandaag heel de dag aan het eten bij mijn ouders. Eerst een lunch en zometeen avondeten. Zo lekker om aan te schuiven
Ik heb echt zin in een grote lahmachun van een tent hiernaast en dan doe ik er gewoon veel groente in zodat ik me nog enigszins gezond voel.
Wel alles tweedehands!
Ik ben benieuwd of die lekker is!
Ik wilde bestellen, want #supportyourlocal, maar ik heb chanpignons die op moeten dus ik ga een champignon-bier pie maken!
Heb je een recept? Nog nooit van gehoord.
ik review m later in t vegan topic, heb ik wel iets gegeten als ik mn mening niet gegeven heb?
Wierrook:
- Heerlijk
- Wel ok
- Verschrikkelijk
0 stemmers