Stel je persoonlijke vraag #20

Mijn halve outfit is gedoneerd. Mijn trui heb ik ‘geleend’ van een vriend en nu woon ik er in. Mijn schoenen komen van iemand die ik een keer op vakantie ontmoet heb. En mijn jas is van de directeur van mijn oude werk.

Sowieso weten mijn vrienden dat ik niet van shoppen hou, dus ik krijg regelmatig kleding. Soms ook zelfgemaakte dingen, super leuk.

4 likes

Komt uit het Bosh! Kookboek. Ik kon alleen geen Guinness vinden, dus heb ander boer

6 likes

Een jaar of 7 denk ik? Ik weet nog wel dat mijn nichtjes en ik dat erg hadden. Aan de poll te zien was ik niet de enige. Maar ik ben idd vergeten de ‘gewoon nee’-optie toe te voegen.

1 like

Ik denk dan direct aan de laatste jaren van de basisschool/begin middelbare schooltijd. We hadden bij een vriendin een eigen ruimte, die we de oosterse tempel noemden :woozy_face: je stikte nog net niet in alle wierrook.

Ja, gewoon weer dahl met naanbrood, een van mijn favorieten snelle, gezonde maaltijden tegenwoordig

1 like

Naan betekent brood dus eigenlijk schrijf je hier broodbrood

9 likes

Gebruik jij na het poepen een vochtig doekje?

• Ja
  • Soms
  • Nee maar ik heb een bidet of iets wat daar op lijkt
  • Nee

0 stemmers

Een opblaasbare?

:flushed:
weer wat geleerd

1 like

Uit deze beschrijvingen…Welke is het meest van toepassing op jou?

• Hoover – someone who reads almost everything but doesn’t contribute anything.
  • Lurker – one who registers on the forum but doesn’t post.
  • Touter – lurks until they see an opportunity to tout for business.
  • High Maintenance – needs constant attention and treats the place as though it was their own personal consultancy service.
  • Would-be royalty – posts everywhere and expects a response immediately, and for the mods to act as their personal consultants.
  • Good citizen – these members ask questions but are clearly respectful and appreciative of others’ time.

0 stemmers

Ik heb hier op het forum al de neiging om anders te praten/typen.

7 likes

In het gedeelte van Groningen waar ik woon, heeft het Gronings veel Friese invloeden. Dus als ik een paar uur met Friezen heb gezeten, neigt het meer daarnaar. Maar ik werk aan de andere kant van de stad Groningen en daar is het meer echt plat Gronings en als ik een klant aan de telefoon heb en die spreekt echt plat, doe ik dat al snel mee. Maar ik zou het niet zo out of the blue thuis kunnen :sweat_smile:

1 like

Pas op voor woedende Limburgers en Friezen die je zo komen vertellen dat hun taal een TAAL is en geen dialect.

6 likes

Limburgs een taal? :rofl::joy:

2 likes

Ja door de staat erkend als taal helaas. Als je maar lang genoeg zanikt in een onverstaanbaar koeterwaals krijg je vanzelf je zin, al is het alleen maar zodat je je bek houdt en je je taal houdt waar die hoort.

9 likes

Ik wist ook echt niet dat Limburgs een taal was net als Fries. Weer wat geleerd.

1 like

The magic schoolbus staat op Netflix.
You’re welcome guys

10 likes

Dit had ik met een vriendin die op schiphol werkte… ging haar ophalen en we stonden te praten RAM limburgs. Ze was in uniform en toen vroeg een man waar de pinautomaat was zegt ze ‘oh daarrrrrrrr meneerrrrrrr’ en toen wist ik dat onze vriendschap voorbij was :flushed:

9 likes

Vind jij dat lelies lekker ruiken?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet niet hoe lelies ruiken

0 stemmers

Ik heb lelies gekocht en m’n hele huis ruikt ernaar en ik word misselijk van de geur, bah :confounded:

1 like

Schijnt als je de stampers eruit haalt, de stank minder word, dacht ik?

2 likes