Haha, ja ik heb het in ieder geval wel vaak door! Maar mijn redenatie is:plat onverstaanbaar Vlaams = moet wel een westvlaamse zijn
Ah ja, daar heeft ze ook nog in gespeeld. Heb alleen het eerste seizoen gezien.
Maar ik blijf me haar toch vooral herinneren door de eerste scene waarin ik haar ooit zag:
Met hemak ja
De oudste wil flamingo worden de jongste een mama (hij wil geen papa zijn want hij wil borsten)
Ik heb het andersom, toen ik nog veel Engels sprak was alles āniceā haha
Mijn vriend heeft geen platenspeler maar ik zag dat Oasis hun bekende LP opnieuw heeft uitgebracht met zilveren LPās dus ik dacht oh dat is wel een leuk cadeautje want hij is Oasis fan maar is dat leuk als je nog geen platenspeler hebt?
- Ja leuk kopen
- Nee koop maar niet
0 stemmers
Ik heb ja gekozen maar dan wel in mijn achterhoofd dat ie ooit wel een platenspeler zou willen aanschaffen. Anders is het een beetje zonde haha.
Hahaha ik dacht even dat je dit aanraadde voor de droom van haar jongste kind, hoe word je mama?
Zou je het erg vinden als je nu dood zou gaan? Ik bedoel dan een plotselinge, pijnloze dood.
- Ja, ik hou van het leven
- Ja, maar alleen voor mijn nabestaanden / voor alles wat ik achter laat
- Gewoon ja
- Weet ik niet
- Nee, niet echt
- Nee, helemaal niet
- Gewoon nee
- Wil ik niet beantwoorden (maar wil wel stemmen)
0 stemmers
Hebben jullie je autosleutel aan je gewone sleutelbos zitten waar dus ook de rest van je sleutels (huis fiets etc) aan zitten?
- Ja zit gezel allemaal bij elkaar aan de sleutelbos
- Nee heb ik los van mān andere sleutels
- Mijn auto heeft geen sleutel
- Mijn sleutel heeft geen auto
0 stemmers
(Sleutel is een raar woord)
Ik zou t gewoon doen! Zoān plaat ziet er ook mooi en fancy uit toch denk ik? Is als fan dan toch sowieso leuk om ergens neer te zetten lijkt me.
En als hij graag een platenspeler wil daarna, heb je meteen een leuk sint-/kerst-/anniversary-/verjaardagscadeau
Ik heb laatst een vriend die oorspronkelijk uit west-vlaanderen komt āHe hin heheuhen hieā laten zeggen haha. Weet even niet meer hoe ik aan hem verkocht had hoe ik hierbij kwam maar hij deed het wel.
Maar ja west-vlaams is wel zo herkenbaar dat Nederlanders dat ook wel oppikken denk ik ja, terwijl ik echt niet hoor of iets Limburgs of Antwerps ofzo is.
Pfff dat van addison had ik ook bij the umbrella academyš©
Ik heb een extreem dikke sleutelbos (want 2 hele grote hangers en 1 kleine) incl. autosleutel. En dan nog een klein bosje incl. fietsensleutel. Die twee leven dus wel gescheiden van elkaar.
Poets jij alle kamers in je huis even vaak? Dus als je afstoft, doe je dat dan overal? Net als stofzuigen en dweilen enz.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahaha ik heb deze nu denk ik 4 keer ingevuld veranderen van anoniem naar openbaar kan er nog wel bij hoor
Hahahaa gisteren had ik ruzie met mijn vriend en toen dacht ik echt was ik maar dood wat een ellende haal me hier weg. En nu āja ik hou van het levenā
Hahahaha ja doet ze! Ze vind garnalen dus super lekker en hoopt dat ze snel roze wordt
Had ik eerst allemaal aan 1 bos maar toen ik hoorde dat je auto contact slot dan kapot kan gaan en dat een leuke 1000 euro kost durf ik dat niet meer. En die duizend is dan ook wat een vriend vertelde die een garagebedrijf heeft die een eerlijke prijs rekent. Bij een ander word je dan eerst nog ff twee keer genaaid natuurlijk.
Als ik dialect spreek wel, als ik ABN spreek niet (heb al van verschillende mensen gehoord dat ze niet hadden gedacht dat ik uit Zeeland kwam, maar ik praat met familie plat Zeeuws).