Stel je persoonlijke vraag #20

Mijn schoonvader doet dit ook en ik vind dat zo fascinerend. Met zijn vrouw en familie praat hij Limburgs, met zijn kinderen (mijn vriend) praat hij Vlaams, en tegen mij praat hij Nederlands. Als we allemaal in dezelfde ruimte zijn kan hij dus ook constant schakelen tussen die drie talen. Nou mij nie belle hoor :call_me_hand:t2:

2 likes

Hahaha dan zit je toch zowat te spacen als je naar dat shirt kijkt.

24 likes

ik zeg doen, ziet er supervet uit

1 like

Ja bij je stuur, het contactslot waarmee je je auto aanzet.

Hahaha ik dacht precies hetzelfde toen ik deze advertentie voorbij zag komen :rofl: dan weet je toch al meteen dat het niks wordt, als iemand zo op date komt

2 likes

Weet je nog wat je partner/date op jullie eerste date droeg?

• Geen flauw idee meer
  • Ja ik weet het nog ongeveer
  • Ja ik weet het nog precies
  • N.v.t.

0 stemmers

Haha wat was het dan? Ik vond zn sneakers lelijk en dat heb ik ook nog eens gezegd.

Dat moet heel lelijk zijn geweest, want hij droeg een tijd lang een veel te grote/wijde jeans. En raar gekleurde sneakers van scapino of iets.

Dit is bijna 10 jaar geleden trouwens. Van mij zal het ook niet veel soeps zijn geweest.

2 likes

Een heel basic saai zwart jurkje met hooggesloten hals en lange mouwen. De schoenen weet ik niet meer.

1 like

Wij weten dit allebei nog van elkaar. Hij had een lichte jeans en een streepjes shirt (zwart-wit) aan :heart_eyes: met een grijs vest en grijze schoenen. Heel casual maar dat vind ik leuk.

4 likes

Hoe heet het merk? Ben benieuwd of het inmiddels een andere naam heeft of ten onder is gegaan. Polartec wordt nog veel gebruikt, dus dat moet sowieso goed komen. Oude fleecevesten zijn wel echt het beste.

Ja, maar dat komt omdat al zijn outfits een variatie op hetzelfde zijn hahaha.

Zijn kledingkast:

• 4 broeken
  • 20 shirts in neutrale kleuren
  • 10 blouse overhemd houthakkers shirt achtige dingen
  • 5 truien
  • 3 paar schoenen
  • 15 paar zwarte sokken
  • 15 zwarte onderbroeken

En dan wat nog sportkleding en nette kleding (pak, smoking etc).

Ondertussen mijn kledingkast: allegaartje van kleuren, texturen, stijlen. Een achtbaan van regenboog-glitter-jumpsuit-extravaganza tot aan 10 dezelfde little black dresses. Elk seizoen ontdekt hij weer een nieuw deel van mijn kledingpersoonlijkheid haha. :rainbow:

14 likes

Ah dat klinkt ook wel leuk, vooral als het bij diegene past. Mn vriend heeft zelf 1 lange mouwen gestreept shirt maar het staat hem helaas niet. Alsof een volwassenen man het shirt van zn kind heeft aangetrokken. Ben wel een streepjes fan.

1 like

Ja, want ik heb een jurk die ik volgens mij bij alle eerste dates in de afgelopen tijd heb aangehad. Voel me daar mega mooi in en die jongens hebben toch geen idee dat ik hem al zo vaak aangehad heb.

16 likes

Ik weet al niet meer wat ik mn date 3 dagen terug aanhad

4 likes

Hoe noem je dit kledingstuk (de bovenste laag van het bovenlichaam):

• Shirt
  • Blouse
  • Hemd
  • Overhemd
  • Anders:

0 stemmers

Zou jij afknappen als een date van jou een kind blijkt te hebben, hij/zij verteld dat op de eerste date. Een vriendin van mij, eind 20, vind dat namelijk echt een no go.

• Nee daar heb ik geen problemen mee
  • Het ligt aan de situatie, hoevaak hij/zij het kind ziet en het geregeld is.
  • Ja dat vind ik een afknapper, ik wil niet daten met iemand die al een kind met iemand anders heeft.

0 stemmers

Zowel overhemd als blouse zou ik hiervoor gebruiken denk ik

3 likes

Ik vind het nu echt een grote afknapper, omdat ik zelf nog zo jong ben (begin 20) en een kind nog totaal niet in mijn leven past, maar als ik een paar jaar ouder ben, zou ik het denk ik niet meteen een afknapper vinden

7 likes

Ja dat snap ik, zij is zelf 28, dus ik denk dat je dan al sneller in contact komt met mannen die al een kind hebben. Zou er zelf ook niet snel voor kiezen, lijkt me veel nadelen hebben. Maar diegene niet direct afschrijven.

1 like