Stel je persoonlijke vraag #20

Heel veel kinderen in m’n klas willen wel vlogger worden, of rapper of voetballer.

1 like

Het slot van je auto? Hoezo dat dan?

Als je een zware sleutelbos hebt en je autosleutel in het contact steekt en de bos laat bungelen, kan die sleutel afbreken. Zie dat stokkie er dan nog maar eens uit te halen (geen ervaring mee godzijdank). Haal m’n attributen ook altijd van de bos af als ik een flink stuk ga rijden!

1 like

Het contact bedoelt ze denk ik. Die kan dan sneller slijten/kapot gaan omdat de hele tijd dat je aan het rijden bent, er een (zwaar) gewicht aanhangt.

1 like

Ik woon nu 7 jaar in Belgie en ik doe dit ook haha. Maar het gaat echt zonder na te denken, als iemand Nederlands tegen me praat, praat ik ook meteen Nederlands terug.

Ik heb alleen de laatste jaren wel steeds vaker dat Nederlanders zeggen dat mijn zinsbouw veranderd is, en ik weet soms ook niet meer goed of een woord typisch Vlaams of Nederlands is (dan zeg ik iets, en dan zegt de Nederlander: Huh wat zeg je nou?! Dat zeggen we in Nederland niet hoor?!)

3 likes

Hahaha ik heb gewoon kennissen die geen boomers zijn die ineens doei zeggen. Ik zeg altijd, ik ga slapen/werken, dus doei.

Mijn opa stuurt gewoon “ok doei” :joy:

6 likes

Mijn schoonvader doet dit ook en ik vind dat zo fascinerend. Met zijn vrouw en familie praat hij Limburgs, met zijn kinderen (mijn vriend) praat hij Vlaams, en tegen mij praat hij Nederlands. Als we allemaal in dezelfde ruimte zijn kan hij dus ook constant schakelen tussen die drie talen. Nou mij nie belle hoor :call_me_hand:t2:

2 likes

Hahaha dan zit je toch zowat te spacen als je naar dat shirt kijkt.

24 likes

ik zeg doen, ziet er supervet uit

1 like

Ja bij je stuur, het contactslot waarmee je je auto aanzet.

Hahaha ik dacht precies hetzelfde toen ik deze advertentie voorbij zag komen :rofl: dan weet je toch al meteen dat het niks wordt, als iemand zo op date komt

2 likes

Weet je nog wat je partner/date op jullie eerste date droeg?

• Geen flauw idee meer
  • Ja ik weet het nog ongeveer
  • Ja ik weet het nog precies
  • N.v.t.

0 stemmers

Haha wat was het dan? Ik vond zn sneakers lelijk en dat heb ik ook nog eens gezegd.

Dat moet heel lelijk zijn geweest, want hij droeg een tijd lang een veel te grote/wijde jeans. En raar gekleurde sneakers van scapino of iets.

Dit is bijna 10 jaar geleden trouwens. Van mij zal het ook niet veel soeps zijn geweest.

2 likes

Een heel basic saai zwart jurkje met hooggesloten hals en lange mouwen. De schoenen weet ik niet meer.

1 like

Wij weten dit allebei nog van elkaar. Hij had een lichte jeans en een streepjes shirt (zwart-wit) aan :heart_eyes: met een grijs vest en grijze schoenen. Heel casual maar dat vind ik leuk.

4 likes

Hoe heet het merk? Ben benieuwd of het inmiddels een andere naam heeft of ten onder is gegaan. Polartec wordt nog veel gebruikt, dus dat moet sowieso goed komen. Oude fleecevesten zijn wel echt het beste.

Ja, maar dat komt omdat al zijn outfits een variatie op hetzelfde zijn hahaha.

Zijn kledingkast:

• 4 broeken
  • 20 shirts in neutrale kleuren
  • 10 blouse overhemd houthakkers shirt achtige dingen
  • 5 truien
  • 3 paar schoenen
  • 15 paar zwarte sokken
  • 15 zwarte onderbroeken

En dan wat nog sportkleding en nette kleding (pak, smoking etc).

Ondertussen mijn kledingkast: allegaartje van kleuren, texturen, stijlen. Een achtbaan van regenboog-glitter-jumpsuit-extravaganza tot aan 10 dezelfde little black dresses. Elk seizoen ontdekt hij weer een nieuw deel van mijn kledingpersoonlijkheid haha. :rainbow:

14 likes

Ah dat klinkt ook wel leuk, vooral als het bij diegene past. Mn vriend heeft zelf 1 lange mouwen gestreept shirt maar het staat hem helaas niet. Alsof een volwassenen man het shirt van zn kind heeft aangetrokken. Ben wel een streepjes fan.

1 like