Je mag voor de rest van je leven nog maar 1 soort gefrituurde/gebakken aardappel eten. Welke wordt het?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmers
Je mag voor de rest van je leven nog maar 1 soort gefrituurde/gebakken aardappel eten. Welke wordt het?
0 stemmers
Ja, zelfmoord.
Dit is niet echt een leuke anekdote ofzo sorry haha
Er komen meerdere soorten kanker in mijn familie voor. Mijn vader had huidkanker en later nog longkanker en mijn moeder heeft borstkanker gehad dus ben sindsdien wel bang om te overlijden aan kanker.
Huidkanker zit in de familie en ik voldoe aan ongeveer alle risicocriteria dus dat is wel iets wat ik zie gebeuren. Meestal ben ik er niet zo mee bezig maar het zorgt soms wel voor een interne paniekaanval. Maar daardoor ga ik wel elk half jaar naar de dermatoloog om het even te laten controleren. Goed voor mijn gemoedsrust en als er dan echt iets is ben ik er in ieder geval (hopelijk) op tijd bij. Als ik eerder een vreemd plekje ontdek dan mag ik ook altijd bellen en langskomen om het te laten controleren en eventueel weghalen, daar is ze heel flexibel mee, echt heel fijn!
Dan vind je het net toch altijd heel belangrijk? Als je iemand heel leuk vond, maar door de maar mwah seks twijfelde je over het geheel. Dan zou ik zeggen dat je seks in het geheel dus altijd belangrijk vindt. Als de seks goed (genoeg) is, sta je er verder ook niet zo bij stil want het is niet kut/heel mwah.
ik kan me voorstellen dat ik onder een lawine kom of een ski-ongeluk krijg, of een auto-ongeluk. heel tragisch allemaal zit me ook wel eens af te vragen hoe zoiets bij mij allemaal zou gaan omdat ik in het buitenland woon en of ik dan gerepatrieerd word omdat mijn familie dat wil of dat ik hier een uitvaart krijg haha
Haha sorry dit is niet grappig maar het is wel heel droog
@Totoro oh dat lijkt me wel heel eng eigenlijk. Hopelijk komt het niet uit, of valt het in elk geval mee
@Dombo Wat goed dat je regelmatig gaat en dat je een fijne dermatoloog hebt!
Ligt eraan wat natuurlijk. Ik heb hele mooie kleintjes gezien maar als iemand iets mega op zn voorhoofd heeft getatooeerd draai ik wel direct om
Ik denk echt dat ik mijzelf een keer per ongeluk op blaas met een van de brandstofcellen waar ik aan werk. Of ik krijg een verkeersongeluk omdat ik net zoals jou ben @Kurisu , maar inclusief afleiding door alle katten, paarden en koeien die ik zie.
Of ik struikel ergens over en klap met mān achterhoofd op een scherpe punt of stoeprand.
Kale kop, leger broek, kisten. Mān ouders dachten dat ik een neo nazi aan de haak had geslagen Gelukkig kwamen ze er al wel snel achter dat hij heel lief is en zijn ze echt gek op hem
Als de liefde van mijn leven besluit een gezicht tattoo te nemen is dat niet direct een dealbreaker. Maar als ik kijk naar de associatie die ik heb bij mensen met gezichtstattoos (aanname van mijn kant), dan is dat denk ik niet het type mens waar ik op zou vallen.
Sexxxyyyyyy maar misschien minder leuk om aan je ouders voor te stellen
vind tussendoortjes wel echt het kutste woord ooit. Is gewoon snek
Ik vind snack juist klinken alsof je chips of friet gaat eten tussen je ontbijt en middageten in. Een droge cracker is geen snack.
Ik heb al heel lang het idee dat ik na een lang ziektebed ga overlijden? Geen idee waarom, maar ik ben er bijna van overtuigd dat het zoiets gaat zijn?
hm ja okay maar ik zou zelf ook niet snel een droge cracker eten haha. Ik weet niet goed wat een beter woord zou zijn, in het engels zeg ik altijd snack
@Axolotl hopelijk word je dan nog wel heel oud en kan je nog veel tijd besteden met je kindjes. Lang ziektebed is meestal wel iets van oude mensen in mijn hoofd
Op dit moment in mijn leven 10 maar ik denk in de toekomst niet
Zoek je vaak aandacht?
0 stemmers
Ja dit is wel een goede nuance inderdaad! Even een vervolgpolletje
Hoe belangrijk vind je de hoeveelheid seks in een relatie?
Hoeveelheid betekent dan trouwens niet per se vaak, maar meer dat het macht met jouw voorkeuren. Dus 0 als het je helemaal niet uitmaakt dat de hoeveelheid seks matcht met jouw ideale hoeveelheid, 10 als je dat heel belangrijk vind. Of die hoeveelheid dan 3x per dag of 1x per jaar is maakt niet uit.
0 stemmers
Hoe belangrijk vind je de kwaliteit van seks in een relatie?
0 stemmers
Beetje een gekke vraag, maar als je ongesteld bent, vloei je dan continu of meer in āgolvenā?
0 stemmers
Had het er laatst met een vriendin over, en het was bij haar heel anders dan bij mij. Even benieuwd nu.