Ja, want ik heb een jurk die ik volgens mij bij alle eerste dates in de afgelopen tijd heb aangehad. Voel me daar mega mooi in en die jongens hebben toch geen idee dat ik hem al zo vaak aangehad heb.
Ik weet al niet meer wat ik mn date 3 dagen terug aanhad
Hoe noem je dit kledingstuk (de bovenste laag van het bovenlichaam):
- Shirt
- Blouse
- Hemd
- Overhemd
- Anders:
0 stemmers
Zou jij afknappen als een date van jou een kind blijkt te hebben, hij/zij verteld dat op de eerste date. Een vriendin van mij, eind 20, vind dat namelijk echt een no go.
- Nee daar heb ik geen problemen mee
- Het ligt aan de situatie, hoevaak hij/zij het kind ziet en het geregeld is.
- Ja dat vind ik een afknapper, ik wil niet daten met iemand die al een kind met iemand anders heeft.
0 stemmers
Zowel overhemd als blouse zou ik hiervoor gebruiken denk ik
Ik vind het nu echt een grote afknapper, omdat ik zelf nog zo jong ben (begin 20) en een kind nog totaal niet in mijn leven past, maar als ik een paar jaar ouder ben, zou ik het denk ik niet meteen een afknapper vinden
Ja dat snap ik, zij is zelf 28, dus ik denk dat je dan al sneller in contact komt met mannen die al een kind hebben. Zou er zelf ook niet snel voor kiezen, lijkt me veel nadelen hebben. Maar diegene niet direct afschrijven.
Liever niet, maar zou er wel voor openstaan. Ligt ook wel aan de situatie. Ik date met mannen eind 20 en heb het echt nog nooit meegemaakt, maar denk dat het over 5 jaar heel anders is.
Precies dit.
Ben begin 20, vind dat veel te jong om al de “druk” van een kind te moeten voelen in een relatie. Vanaf een bepaalde leeftijd zou ik er wel meer vrede mee hebben, dan wordt het toch soort van “logisch” dat je iemand met een kind gaat daten, de kans is steeds groter naarmate je ouder wordt.
Het lijkt me sowieso lastig om een partner met kind te hebben, bijv. als je het niet eens bent met de opvoeding. Daarnaast weet ik niet of ik überhaupt wel ooit kinderen wil, dus daarom zou een partner met kinderen ook wel een dealbreaker kunnen zijn.
Zo dit is iets wat ik niet mis van kantoor! Blessed! Mijn verder heel leuke collega heeft altijd het halve flesje parfum op zich zitten. Echt zo vies als je hele dag tegenover hem zit. Durfde er ook niet echt wat over te zeggen.
Ik zou een kind een grotere afknapper vinden dan zo’n spacy t-shirt haha, die laatste kun je tenminste nog weggooien
maar nee hoor, bah, ik wil geen kinderen en hoef al helemaal geen stiefmoeder te zijn.
Mijn vriend had een degelijke rode jas aan. Verder had hij een lang grijs vest aan a la de dude van the big lebowski. Hij zei ook dat hij met dat vest op de dude leek. In combinatie met die degelijke jas vond ik dat wel grappig. Oh en hij had er nog een shirt onder met een afbeelding van een ananas smiley. Bijzonder allemaal, maar ook weer heel leuk en typisch mijn vriend
Ik zou dat niet willen omdat ik zelf kinderen wil en als het voor allebei je eerste kind is voelt dat voor mij toch specialer ofzo? In plaats van dat iemand het dus al heeft meegemaakt. Maar goed, ik word wel steeds ouder ondertussen en ga met de tijd denk ik wel meer voor het idee open staan, wie weet komt er wel iemand met een kind op m’n pad en is dat uiteindelijk helemaal geen probleem. Hangt misschien ook af van hoe de verstandhouding met diens ex is.
Ik kleed me al 15 jaar ongeveer hetzelfde dus ik kan zo raden wat ik ongeveer droeg op elk evenement. /
Ik weet het nog precies omdat ik mijn vriend heb ontmoet tijdens uitgaan toen ik heel dronken was, en de volgende dag bang was dat het een kakker was (kon het me uiteraard niet meer goed herinneren allemaal). Dus tijdens onze eerste date had hij een overhemd met een trui erover aan en toen dacht ik meteen: shit! Dus toch een kakker . Maar tijdens ons gesprek bleek gelukkig al snel dat het meeviel haha.
Ik merkte nu al dat veel mannen van 4-10 jaar ouder kinderen hebben. Daarom heb ik de leeftijd op dating apps naar beneden gegooid. Jonger = minder kans op kinderen. Op zich als ik iemand heel leuk vindt is het ok, maar eigenlijk liever niet. Je krijgt de ex er altijd bij, niet alle dagen zijn vrij, ik zou een mening hebben over de opvoeding en zou die rol als stiefmoeder heel lastig vinden + als ik een kind wil lijkt het mij niet zo leuk dat hij het al heeft meegemaakt. Op dating apps kun je makkelijk denken van nee liever niet dus naar links swipen, mocht ik in het echt iemand leren kennen vind ik het een ander verhaal. Als je op een dating app zit en je bent in voor een relatie, vind ik het ook iets dat ik van te voren wil weten voor we op date gaan. Ik vind een kind zo’n belangrijk onderdeel van iemands leven dat ik daar gewoon van wil weten. Mocht ik casual dates/seks willen vind ik er natuurlijk niks van. Alleen jammer dat hij dan sommige avonden bezet is
Ik date inmiddels niet meer maar wel gedaan. En voor mij waren kinderen ook een no-go.
ja ik dacht echt
posh boy, maar gelukkig droeg hij die outfit vooral omdat ie een goede indruk wilde maken en vind ik z’n echte stijl juist supervet
Als iemand die dichtbij je staat, je iets verteld wat diegene al eerder verteld heeft, dat je al wist, of jou een vraag wil stellen (langdradig) waarvan je al weet wat degene bedoeld. Val je dan in? Door het antwoord al te geven of aan te geven dat hij/zij dat al eens verteld heeft?
Of laat je hem/haar eerst het hele verhaal doen?
- Ik onderbreek diegene, geen geduld voor
- Ik onderbreek diegene, om hem/haar de moeite te besparen van het vertellen
- Ik laat diegene uitpraten of zijn verhaal afmaken en geef dan aan dat je het al wist
- Ik laat diegene uitpraten en reageer zonder opmerking erover
0 stemmers
In mijn hoofd heb ik diegene dan al een paar keer onderbroken, maar dan denk ik goh, waarom zou ik diegene het plezier niet gunnen van het nog een keer vertellen. Als iemand het bij mij doet vind ik het gesprek ook vaak doodvallen. Zo van: ‘‘ja precies, heb je vorige keer ook verteld.’’ Ok.