Ik stel de vraag omdat mijn vriend en ik hier altijd ruzie om krijgen.
Ik laat hem dan niet uitpraten omdat ik hem inmiddels wel aanvoel of weet wat hij wil zeggen en hij best wel lang van stof is. Ik ben vaak druk en chaotisch dus dan geef ik midden in zijn zin al antwoord op zijn vraag. Dan denk ik lekker efficient, maar hij wordt dan boos.
Zelf zou ik denken; oh fijn dan hoef ik niet meer mijn hele verhaal te doen en heb ik meteen een antwoord, maar ja dat is misschien indd niet zo netjes (bij andere mensen zou ik dit minder snel doen) Misschien is het vrouw eigen om sneller te denken/willen communiceren ofzo?
Weet ik nog niet
Ik heb vrij in het midden gestemd: op het begin van de relatie vind ik het héél belangrijk om te kijken of die seksuele klik er is. Die vind ik zelf wel super belangrijk. Maar nu, meer dan 10 jaar later in onze relatie hebben we niet erg veel seks meer en ook niet meer zo als op het begin, maar dat vinden we allebei helemaal prima. Dus daarom een 5.
Voor de mensen die op dit moment een partner hebben: wat was de reactie van je ouders nadat ze je huidige partner voor de eerste keer hadden ontmoet?
- Leuk, geweldig!!!
- Leuk, prima
- Neutraal of geen specifieke reactie
- Twijfelachtig
- Niet leuk
- Anders
- Mijn ouders hebben mijn partner (nog) niet ontmoet
0 stemmers
Voor de mensen die nu vrijgezel zijn maar wel eerder een relatie hebben gehad: wat was de reactie van je ouders nadat ze je laatste ex-partner voor de eerste keer hadden ontmoet?
- Leuk, geweldig!!!
- Leuk, prima
- Neutraal of geen specifieke reactie
- Twijfelachtig
- Niet leuk
- Anders
- Mijn ouders hebben mijn laatste ex-partner nooit ontmoet
0 stemmers
Als ik tevreden ben met mijn seksleven vind ik het niet een heel belangrijk iets, maar als ik ontevreden ben vind juist heel belangrijk! Heb me echt zorgen gemaakt toen ik serieus aan het daten was met iemand die ik verder echt heel erg leuk vond, maar met wie de seks maar mwoah was.
âAndersâ want ik ging per ongeluk met mijn vinger langs de opties en krijg mijn stem niet meer weg en ik heb wel een relatie (is het wel mogelijk om je stem weg te halen, weet iemand dat?)
Hier is een fijne lugubere: heb jij een idee over hoe je mogelijk (vroegtijdig) dood zou gaan?
- Ja (vertel yolo)
- Nee
- ja, Meerdere
0 stemmers
Ik denk dat ik waarschijnlijk een keetje overreden wordt of een verkeersongeluk krijg. Ik let slecht op, ben snel en lang afgeleid door honden op straat, en heb geen snel reactie vermogen. Ik heb ook geen dieptezicht dus over het algemeen sta ik al - 1 achter maar ik ben tot nu toe ook al drie keer bijna aangereden omdat ik ts lang naar een schattige hond keek
Je mag voor de rest van je leven nog maar 1 soort gefrituurde/gebakken aardappel eten. Welke wordt het?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmers
Ja, zelfmoord.
Dit is niet echt een leuke anekdote ofzo sorry haha
Er komen meerdere soorten kanker in mijn familie voor. Mijn vader had huidkanker en later nog longkanker en mijn moeder heeft borstkanker gehad dus ben sindsdien wel bang om te overlijden aan kanker.
Huidkanker zit in de familie en ik voldoe aan ongeveer alle risicocriteria dus dat is wel iets wat ik zie gebeuren. Meestal ben ik er niet zo mee bezig maar het zorgt soms wel voor een interne paniekaanval. Maar daardoor ga ik wel elk half jaar naar de dermatoloog om het even te laten controleren. Goed voor mijn gemoedsrust en als er dan echt iets is ben ik er in ieder geval (hopelijk) op tijd bij. Als ik eerder een vreemd plekje ontdek dan mag ik ook altijd bellen en langskomen om het te laten controleren en eventueel weghalen, daar is ze heel flexibel mee, echt heel fijn!
Dan vind je het net toch altijd heel belangrijk? Als je iemand heel leuk vond, maar door de maar mwah seks twijfelde je over het geheel. Dan zou ik zeggen dat je seks in het geheel dus altijd belangrijk vindt. Als de seks goed (genoeg) is, sta je er verder ook niet zo bij stil want het is niet kut/heel mwah.
ik kan me voorstellen dat ik onder een lawine kom of een ski-ongeluk krijg, of een auto-ongeluk. heel tragisch allemaal zit me ook wel eens af te vragen hoe zoiets bij mij allemaal zou gaan omdat ik in het buitenland woon en of ik dan gerepatrieerd word omdat mijn familie dat wil of dat ik hier een uitvaart krijg haha
Haha sorry dit is niet grappig maar het is wel heel droog
@Totoro oh dat lijkt me wel heel eng eigenlijk. Hopelijk komt het niet uit, of valt het in elk geval mee
@Dombo Wat goed dat je regelmatig gaat en dat je een fijne dermatoloog hebt!
Ligt eraan wat natuurlijk. Ik heb hele mooie kleintjes gezien maar als iemand iets mega op zn voorhoofd heeft getatooeerd draai ik wel direct om
Ik denk echt dat ik mijzelf een keer per ongeluk op blaas met een van de brandstofcellen waar ik aan werk. Of ik krijg een verkeersongeluk omdat ik net zoals jou ben @Kurisu , maar inclusief afleiding door alle katten, paarden en koeien die ik zie.
Of ik struikel ergens over en klap met mân achterhoofd op een scherpe punt of stoeprand.
Kale kop, leger broek, kisten. Mân ouders dachten dat ik een neo nazi aan de haak had geslagen Gelukkig kwamen ze er al wel snel achter dat hij heel lief is en zijn ze echt gek op hem
Als de liefde van mijn leven besluit een gezicht tattoo te nemen is dat niet direct een dealbreaker. Maar als ik kijk naar de associatie die ik heb bij mensen met gezichtstattoos (aanname van mijn kant), dan is dat denk ik niet het type mens waar ik op zou vallen.
Sexxxyyyyyy maar misschien minder leuk om aan je ouders voor te stellen
vind tussendoortjes wel echt het kutste woord ooit. Is gewoon snek