Stel je persoonlijke vraag #20

Ik vind snack juist klinken alsof je chips of friet gaat eten tussen je ontbijt en middageten in. Een droge cracker is geen snack.

17 likes

Ik heb al heel lang het idee dat ik na een lang ziektebed ga overlijden? Geen idee waarom, maar ik ben er bijna van overtuigd dat het zoiets gaat zijn?

1 like

hm ja okay maar ik zou zelf ook niet snel een droge cracker eten haha. Ik weet niet goed wat een beter woord zou zijn, in het engels zeg ik altijd snack

@Axolotl hopelijk word je dan nog wel heel oud en kan je nog veel tijd besteden met je kindjes. Lang ziektebed is meestal wel iets van oude mensen in mijn hoofd

2 likes

Op dit moment in mijn leven 10 maar ik denk in de toekomst niet

Zoek je vaak aandacht?

• Ja vaak
  • Ja
  • Soms
  • Nee
  • Nee nooit

0 stemmers

Ja dit is wel een goede nuance inderdaad! Even een vervolgpolletje

Hoe belangrijk vind je de hoeveelheid seks in een relatie?

Hoeveelheid betekent dan trouwens niet per se vaak, maar meer dat het macht met jouw voorkeuren. Dus 0 als het je helemaal niet uitmaakt dat de hoeveelheid seks matcht met jouw ideale hoeveelheid, 10 als je dat heel belangrijk vind. Of die hoeveelheid dan 3x per dag of 1x per jaar is maakt niet uit.

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Hoe belangrijk vind je de kwaliteit van seks in een relatie?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Beetje een gekke vraag, maar als je ongesteld bent, vloei je dan continu of meer in “golven”?

• In golven
  • Constant bloeden
  • Zowel in golven, als constant
  • Ik heb werkelijk geen idee
  • Ik word niet ongesteld

0 stemmers

Had het er laatst met een vriendin over, en het was bij haar heel anders dan bij mij. Even benieuwd nu.

Ik ben nooit helemaal verzadigd als ik goede seks heb gehad, maar dan maar 1 keertje? Vind het echt kut als je daarna dan gelijk weer een tijd moet wachten, terwijl je nergens anders aan kan denken. Heb dan nog liever matige seks, zodat je niet gelijk zin heb in een volgende keer :sweat_smile:

4 likes

Ik weet t nog omdat hij die trui niet mag weggooien en ik zowat van de stoel af gleed, goede oude tijd.

En mn eigen weet ik nog omdat ik onhandige henkie ben en na het plassen met een heel nat shirt terugkwam omdat ik de kraan niet onder controle kon krijgen.

Nou ja niet elke dag maar wel een keer in de week ofzo. Ik hou echt van schoolkoeken😎

1 like

Ik heb echt al vanaf heel jonge leeftijd het idee dat ik vrij vroeg doodga, heel apart eigenlijk. Maar gezien de hoeveelheid kanker die voorkomt in mijn familie zou het nog best kunnen ook. En ik heb soms ook (met name in de winter) ineens hele depressieve periodes. Dus soms ben ik ook wel bang dat ik mezelf iets aan zou doen in een soort opwelling.

1 like

Oef dit klinkt ook wel heel zwaar.

Ik vind het wel heel interessant om dit van zo veel mensen te lezen! Doen jullie ook andere dingen om de kans om dood te gaan (zoals jij dat verwacht) te verminderen?

Doodgeschoten :roll_eyes::joy:

1 like

Ik denk al vanaf mijn vierde dat ik op de leeftijd waarop ik nu ben dood ga door een ongeluk of een ernstige ziekte.

1 like

Ik probeer wel altijd gezond te leven. Mijn tante, oma en opa hebben allemaal kanker gehad, maar leven vrij gezond en zijn allemaal genezen. Het is natuurlijk geen garantie, maar het kan sowieso geen kwaad om op je levensstijl te letten.

Het depressie-gedeelte vind ik lastiger. Want meestal heb ik gewoon totaal geen reden om me zo te voelen, het gebeurt gewoon random. Heb wel het idee dat het dit jaar, met name door andere baan, beter gaat. Ik zit nu minder thuis, dus minder tijd om na te gaan denken en mezelf helemaal gek te maken met gedachten. En ik heb een soort ‘noodmedicatie’ voor de dagen dat het wel echt kut gaat, dat helpt ook heel erg. Dat spul is echt een soort uitknop voor je hoofd, waardoor je niet in paniek raakt. Dus ik hoop dat het zo de hele winter redelijk goed blijft gaan.

3 likes

Als je nu vanwege Corona thuis werkt, wat draag je dan qua kleding?

• Hetzelfde als naar werk
  • Bijna hetzelfde als naar kantoor, iets meer comfort
  • Chill kleding / joggingpak / legging
  • Business at the top, pyjama’s on the bottom
  • Anders

0 stemmers

Ik vind het heel fijn voor je dat het dit jaar beter lijkt te gaan, hopelijk is het een upwards trend :heart:

1 like

Eigenlijk is juist mijn bovenkant vaker heel casual en dingen die ik niet nooit naar kantoor zou aan doen. Een fleece vest ofzo of een long sleeve. (Heb normaal blouses aan, blazer of een nette trui). Maar de onderkant is wel gewoon een spijkerbroek. Doe ik niet snel naar kantoor aan, maar ik vind dat niet per se heel comfortabel. Maar als ik een legging aan zou doen voel ik me helemaal alsof ik beetje zit te chillen hele dag.

Stel: je kijkt een programma over rechtszaken en in een van de afleveringen zie je ineens de partner van een vriend(in) van je omdat diegene een strafbaar feit heeft gepleegd. Het is iets best wel heftigs (wat jij onder heftig verstaat mag je zelf invullen, maar je schrikt er in ieder geval wel van). Je vriend(in) weet hier, voor zover jij weet, niks van af. Wat doe je:

• Ik vertel het meteen
  • Ik vraag er subtiel naar en afhankelijk van de reactie vertel ik het
  • Ik vertel het niet, niet mijn zaken
  • Anders:

0 stemmers

Ik zat net Voor de Rechter te kijken en in een van de afleveringen zat iemand die heel erg lijkt op de vriend van een vriendin (maar het was hem uiteindelijk toch niet), best een gekke situatie en ik weet eigenlijk niet wat ik dan zou doen.

Als je een nies voelt opkomen, ga je dan ook altijd naar het licht kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet doen haha