Ik denk dat dat heel erg afhangt van wat voor tattoeage het is…
Soms lik ik m’n gehemelte om hem te onderdrukken (beste truc ooit mensen, zeker nu met corona).
Of in de zon! Die reflex is nog erger. Ik moet ook altijd niezen van de zon als die ineens fel schijnt. Bijvoorbeeld dat die tussen de gordijnen door piept of als ik naar buiten stap ofzo.
Denk jij dat we in 2021 weer zorgeloos op festivals kunnen staan?
- Jawel
- Niet zorgeloos maar voorzichtig aan wel zo’n beetje
- Nee, dat duurt dan nog wel even
- Nee, ik denk dat dat überhaupt nooit meer kan
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers
En in 2022?
- Jawel
- Niet zorgeloos maar voorzichtig aan wel zo’n beetje
- Nee, dat duurt dan nog wel even
- Nee, ik denk dat dat überhaupt nooit meer kan
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers
Ik denk dat het in 2022 wel weer ‘een beetje’ kan, maar dat er dan ook al veel festivals failliet zijn
Ik vond het overigens echt heerlijk dat ze er dit jaar niet waren. Ik haat festivals maar heb toch een soort fomo.
Vier jij sinterklaas?
- Ja
- Nee dit jaar niet maar normaal wel
- Nee nooit
0 stemmers
Anders, ik vier het wel als ik in NL ben met familie (in de vorm van een pakjes dobbelspel) maar als ik niet rond die tijd langs kan komen niet. Dit jaar is reizen niet echt mogelijk dus stuur ik ze een sinterkerst pakketje op.
Jep! Morgen even een paar kadootjes al inpakken
Hoe vaak heb jij gemiddeld seks per week?
- 0
- Minder dan 1 maar vaker dan 0
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Meer dan 7 ben seksgod(in)
0 stemmers
Hoe vaak heb jij gemiddeld pijn na de seks?
- 0%
- 20%
- 60%
- 80%
- 100%
0 stemmers
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik denk het niet
Maar wat is precies “niet genoeg voor je libido” hier? Ben beetje in de war, als in, dat je toch niet (vaak) het hoogtepunt bereikt, te weinig, zin blijft hebben steeds - of wat onbevredigd voelt of achterblijft, 1 richtingsverkeer? Want dan kan het superrr goed zijn qua techniek en passie maar dat is het dan feitelijk toch niet?
Edit: ding dong kwartje valt nu pas haha, de frequentie vermoed ik
Ik heb maar eens per heel veel weken seks maar ben ook een seksgodin hoor
Jaaa shit dat kan natuurlijk ook ! Ik dacht ik benoem het even lekker positief en ludiek, maar je hebt helemaal gelijk!
Ja ik heb dus de laatste tijd ook steeds vaker pijn na seks. Zaad (voorvocht) brandt bij mij ook als de tering, lijkt wel alsof de ph-waardes niet matchen . En ik heb ook steeds vaker een scheurtje onderin, maakt echt niet eens uit hoe nat ik ben. Dit wordt een lekker TMI verhaal maar door deze ervaringen vroeg ik me af hoe dat bij anderen zit. Heb nu 3,5 jaar dezelfde (enige) sekspartner trouwens
Oef ja fuck die wondjes zijn volgensmij vergelijkbaar bij ons (gezellig). Echt klote joh, zeker met zo’n weekend weg en een nieuwe vriend die je gewoon lekker vaak wilt bespringen
Ja dat scheurtje heb ik ook wel eens af en toe inderdaad! Dat brand dan ook heel erg met plassen
Ja verschrikkelijk echt!!
Edit: zeker als er dan net een beetje brandend voorvocht bij zit. Helpt vaak wel om uit te spoelen onder de douche maar toen laatst de douche bezet was moest ik echt janken.
Verder heb ik een heel leuk seksleven
Ahh wat zuur lijkt me dat. Condooms anders geen optie? Of hem niet laten klaarkomen in je vagina? Maar dan zit je nog steeds met voorvocht…
Nu met het plaatje erbij:
Wat voor soort ondergoed draag jij?
-
- Control briefs
-
- Boyshort
-
- Hipster
-
- Bikini
-
- Brazilian