Nee want ik weet dat dat bij mij toch niet werkt (niet iedereen heeft die reflex, is erfelijk bepaald)
Maar het werkt ook heel goed! Het heet het Photic Sneeze Reflex haha dit is toevallig een leuk weetje dat ik weet. Doet het goed op feestjes. Aanrader dus!
@anon18050057 Ja dat las ik net ook, maar 1 op de 4 kan dit. Wel grappig, ik ken eigenlijk niemand die dit doet behalve mijn vader
In dit geval had een man zijn vrouw mishandeld.
Dat laatste, niet weten dat je partner voor zoiets op tv is geweest zou mij zo kunnen overkomen haha. Zeker met dit programma, het is niet echt een heel bekend programma waar het grote publiek naar kijkt, dus je moet het maar net toevallig tegenkomen. Zeker als het al een aantal jaar geleden is.
Ik ruim soms op maar meestal doe ik niks omdat ik het gewoon vergeet en dan schaam ik me weer dood.
Ik probeer op te ruimen en de afwas weggewerkt te hebben maar dat lukt niet altijd. Ik heb ook wel eens extra geld neergelegd omdat ik een verschrikkelijke volwassene ben en het huis zo erg had achtergelaten /monsterafwas had staan dat ze minstens een uur langer bezig was
Bovenkant mān normale bovenkleding, onderkant joggingbroek, pyjamabroek of legging
Ik denk dat dat heel erg afhangt van wat voor tattoeage het isā¦
Soms lik ik mān gehemelte om hem te onderdrukken (beste truc ooit mensen, zeker nu met corona).
Of in de zon! Die reflex is nog erger. Ik moet ook altijd niezen van de zon als die ineens fel schijnt. Bijvoorbeeld dat die tussen de gordijnen door piept of als ik naar buiten stap ofzo.
Denk jij dat we in 2021 weer zorgeloos op festivals kunnen staan?
- Jawel
- Niet zorgeloos maar voorzichtig aan wel zoān beetje
- Nee, dat duurt dan nog wel even
- Nee, ik denk dat dat überhaupt nooit meer kan
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers
En in 2022?
- Jawel
- Niet zorgeloos maar voorzichtig aan wel zoān beetje
- Nee, dat duurt dan nog wel even
- Nee, ik denk dat dat überhaupt nooit meer kan
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers
Ik denk dat het in 2022 wel weer āeen beetjeā kan, maar dat er dan ook al veel festivals failliet zijn
Ik vond het overigens echt heerlijk dat ze er dit jaar niet waren. Ik haat festivals maar heb toch een soort fomo.
Vier jij sinterklaas?
- Ja
- Nee dit jaar niet maar normaal wel
- Nee nooit
0 stemmers
Anders, ik vier het wel als ik in NL ben met familie (in de vorm van een pakjes dobbelspel) maar als ik niet rond die tijd langs kan komen niet. Dit jaar is reizen niet echt mogelijk dus stuur ik ze een sinterkerst pakketje op.
Jep! Morgen even een paar kadootjes al inpakken
Hoe vaak heb jij gemiddeld seks per week?
- 0
- Minder dan 1 maar vaker dan 0
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Meer dan 7 ben seksgod(in)
0 stemmers
Hoe vaak heb jij gemiddeld pijn na de seks?
- 0%
- 20%
- 60%
- 80%
- 100%
0 stemmers
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik denk het niet
Maar wat is precies āniet genoeg voor je libidoā hier? Ben beetje in de war, als in, dat je toch niet (vaak) het hoogtepunt bereikt, te weinig, zin blijft hebben steeds - of wat onbevredigd voelt of achterblijft, 1 richtingsverkeer? Want dan kan het superrr goed zijn qua techniek en passie maar dat is het dan feitelijk toch niet?
Edit: ding dong kwartje valt nu pas haha, de frequentie vermoed ik
Ik heb maar eens per heel veel weken seks maar ben ook een seksgodin hoor