Stel je persoonlijke vraag #20

Ah toevallig, ik vroeg me dat laatst ook af.

Als je een nies voelt opkomen en iemand gaat ineens tegen je praten kun je dan moeilijker niezen? Ik kan dan niet meer niezen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wij zijn zelfs wel eens op vakantie geweest met mijn ouders en schoonouders :smile:

Heb jij een appelboor?

• Nee en dat hoef ik ook niet
  • Nee maar dat zou ik wel willen
  • Ja maar gebruik ik zelden/nooit
  • Ja en gebruik ik regelmatig
  • Een wat?

0 stemmers

Heb jij een make-up palette?

• Nee, hoef ik ook niet
  • Nee, maar zou ik wel willen
  • Nee, maar wel ooit gehad
  • Ja

0 stemmers

*Ja, ooit gekocht vanwege geinfluenced door Mascha maar gebruik ik nooit

Edit: sterker nog, ik heb ‘m ooit gekocht op de beautygloss party. Eentje van Sleek met allemaal neonkleuren. Tja.

1 like

Eentje? Een hele berg haha

8 likes

Hoe eet jij een appel meestal?

• In stukjes gesneden
  • Afhappen van de hele appel
  • Geraspt
  • Alleen verwerkt in bijvoorbeeld een taart/appelmoes/etc.
  • Ik eet ook het klokhuis
  • Ik eet geen klokhuis
  • Met schil
  • Zonder schil
  • Niet

0 stemmers

1 like

Ik spaar deze van Etude House. Nu even wachten tot mijn acne minder is en dan ga ik weer los

18 likes

Mijn schoonouders wonen aan de andere kant van de wereld. Mijn ouders gingen toevallig een reis maken naar het land van mijn schoonouders en zijn daar toen op de koffie geweest. Ik had mijn schoonouders toen nog niet in het echt ontmoet maar mijn ouders dus wel. :grin:

36 likes

Hoe eet jij een komkommer?

• Ik schil de komkommer :neutral_face:
  • Gewoon met schil
  • Ik eet geen komkommer

0 stemmers

Ik eet het eigenlijk pas sinds 5 jaar ofzo met schil. Zijn jullie daar ook in veranderd? Probeerde oppaskinderen het ook met schil aan te smeren maar ze wilden niet :stuck_out_tongue:

1 like

Hoe vaak houd jij je mond als er dingen op het forum worden gezegd over een onderwerp waar jij verstand van hebt, die totaal niet kloppen?

• Altijd
  • Regelmatig
  • Zelden
  • Nooit, ik doe er altijd wel mijn plasje over
  • Ik heb geen verstand

0 stemmers

Haha ik voel me nu een beetje dom, maar dat gebeurt mij niet zo vaak :smiley:

2 likes

Ik kom hier over het algemeen voor mijn ontspanning, dus ik hou meestal mijn mond.

22 likes

Kijk jij het programma kopen zonder kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou jij hier aan mee willen doen?

• Ja lijkt me gaaf
  • Ja maar alleen als ik zelf echt geen huis kan vinden
  • Nee zou nooit mijn geld uit handen geven
  • Nee want vind het resultaat nooit mooi
  • Nee want ik hoef geen huis te kopen (heb er al een of wil ik niet)
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers

Edit: is dus een programma waarbij je je geld uit handen geeft en er een huis wordt gekocht en verbouwd naar jouw smaak. Je ziet het pas voor het eerst als het gekocht is, vervolgens pas als het klaar is.
Zelf lijkt het me echt gaaf om mee te doen, vind dat ze altijd goede keuzes maken (gelet op de wensen van de kopers) en hebben ideeën waar ik zelf nooit op zou komen.

2 likes

Eigenlijk zowel geschild als ongeschild. Hangt er vanaf wat voor salade ik maak. Meestal geschild wel, behalve bij smashed cucumber salade.

Ja! Als kind at ik het nooit met schil, nu eet ik ook dingen als perzik enzo met schil. Deels luiheid maar ik vind het inmiddels ook gewoon lekkerder.

1 like

Ik zou ook meedoen, je huis wint in waarde en wordt mooi gerenoveerd. Al staat er een wc in het midden van de woonkamer, ik weet dat na die werken en mooie gesponsorde van X2O ( hier in België) wordt geleverd.

4 likes

Love Bob.

9 likes

Love Bob too maar Alex kan ik echt niet uitstaan, vind hem ongemakkelijk en heel erg mansplainen altijd

3 likes