Stel je persoonlijke vraag #21

Heb ik zojuist 5 minuten hardop in mezelf lopen praten waarbij ik alleen het woord “kdentenbdood” zei?

Misschien.

7 likes

sneu*

2 likes

Ik ben heel erg boos op m’n vriend, omdat hij iets heel kwetsends geflikt heeft. Ik heb hele lekkere soep gemaakt. We wonen samen. Ben ik een asshole als ik hem zelf laat uitzoeken wat hij eet en mijn lekkere soep voor mezelf houd?

  • YTA (you’re the asshole)
  • NTA (not the asshole)

0 stemmers

Ik zeg zelf sinaasappelsap, maar het is natuurlijk net zo’n discussie als friet/dat andere woord
En bij jus moet ik dus altijd denken aan vleesjus.

Ik snap niet zo goed welk richeltje je bedoelt, maar de bedoeling is dat je je tongpunt net achter je boventanden plaatst. Daar zit een beetje een bultje, op de rand van je harde gehemelte. Hoe dat in het Koreaans is, weet ik niet.

Oh echt? Vet leuk. Edit, got it: AITA topic

1 like

Het is zoals rechts op dat plaatje:
How to pronounce the Korean letter ㄹ
Seems like no matter what language you

Maar ik lees heel vaak dat het vergelijkbaar is met de Spaanse r, dus dan zal dat wel. Het zit tussen de r en L in

Ik ook @LaPetiteRobeNoire lol
20201123_174307

4 likes

Haha echt? Als iemand tegen mij zou zeggen dat ze graag fruitsap willen drinken zou ik echt extreem vertwijfeld kijken en afvragen van welk fruit dan in vredesnaam. Net zoiets als ‘pasta’ bestellen als er 10 varianten op de kaart staan.

10 likes

Ik zou dan gokken op multi vitamine (sap), daar staan vaak meerdere fruitsoorten op afgebeeld

1 like

Maar wat heeft hij gedaan dan? Ik kan hier niet echt iets uithalen op basis waarvan ik kan bepalen wie de a-hole is.

1 like

We zeggen fruitsap voor appelsiensap en voor al de rest de specifieke benaming. Wortelsap, tomatensap, appelsap

1 like

Geinig volkje zijn jullie toch

17 likes

Dat wil ik hier niet bespreken. Het gaat er niet om of ik een asshole ben omdat ik gekwetst ben, maar of dat het te petty is om hem dan te ‘straffen’ door die soep niet te delen.

Oh zo. Ik snapte het verband niet helemaal en dacht dat hij iets kuts met de soep had gedaan. Maar hij heeft iets anders kuts gedaan en nu wil jij de soep niet met hem delen omdat je daarom boos bent op hem? Maar niet te petty vind ik, maar ik ben sowieso megapetty dusja. Ik zou die soep lekker opeten, hij redt zich wel met een boterham.

4 likes

Ik had niet verwacht dat zo veel op YTA zouden stemmen! Ik denk: Je hebt veel liefde in die soep gestopt en die verdient je vriend nu niet. Hij regelt zelf maar iets. Lekker genieten van je soepje.

Maargoed, ik kan best petty zijn

3 likes

Haha ja sorry het heeft niks met die soep te maken! Ik heb die soep vanmiddag staan maken wat best veel werk is en ik wil hem niet eens zien/spreken en dan zou hij wel mijn lekkere soepje eten. Grr.

Haha ja dat @Marsepein

3 likes

Maar misschien straf je hem er niet mee.

Ik zou als ik je vriend was denken oké Coool dan bestel ik sushi voor mij alleen en mag jij je soep vreten.

20 likes

Ik wil hem ook niet per se straffen, dat is niet het doel. Ik wil gewoon niks aan hem geven nu. Ook al is dat maar soep. En prima als hij sushi bestelt als hij dat maar van z’n eigen rekening doet :joy:

1 like

Ik heb wel knuffels, maar die zijn niet meeverhuisd toen ik uit huis ging dus ze liggen nog bij m’n ouders. Slaap er dus niet mee maar zou ze ook zeker niet wegdoen.

1 like