Stel je persoonlijke vraag #21

Ooit een keer die app “1 second everyday” gedaan en zelfs dan was het al moeilijk elke dag iets te bedenken. Toch bijna een jaar volgehouden.

1 like

Hoeveel wasbare mondkapjes heb jij?

• Ik heb alleen wegwerp mondkapjes
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19+

0 stemmers

Ik heb dat al 2x op rij geprobeerd maar als ik ook maar 1 dag vergeet ben ik er al klaar mee :joy: Wel jammer want dit jaar had het best interessant geweest om te zien hoe het normaal begon en eindigde in mondkapjes en thuiszitten

Ik ga het volgens jaar weer proberen, als ik het volhoud zie je hopelijk dat het begint met corona en eindigt zonder corona

1 like

Ik heb al te lang een relatie om te weten hoe het leven is zonder. Ik vind mijn leven met relatie echt heel erg leuk, maar heb geen idee hoe het zou zijn zonder.

1 like

Heel subjectief dit, maar in mijn huidige relatie vind ik bijna alles leuker samen. Niet alleen me lover, maar echt mijn beste maatje. Met iemand anders zou dit zo weer anders kunnen zijn.

Ik zet de emmer alvast klaar voor wie het nodig heeft.

25 likes

Wat eet je liever?

• McDonald’s
  • Snackbar

0 stemmers

Mac is zo extreem karig met vegetarische snacks, echt belachelijk. Alleen die veggie mcchickens. Echt kut dat ze die kroket niet gewoon permanent doen. Daarom maar snackbar gekozen maar als Mac gewoon even meegaat met de tijd en wat meer vegadingen opneemt wint die het.

4 likes

Hallo ze hebben sinds kort ook mini kaassoufflé hoor!!!
Nee i feel you, maar niets overtreft de friet met frietssaus van maccie

zou je dit doen?
hoe zou jij reageren?
  • Ja, peanuts
  • Ja, maar ik twijfel wel even.
  • Misschien, ik sta in ieder geval een uur daarboven.
  • Nee, ik ga even kijken, maar dan loop ik waarschijnlijk weer terug.
  • Nee, de groeten aan je voeten. Ik klim niet eens op die plank.

0 stemmers

op een bepaald moment in het filmpje staan twee jongens boven en probeert er één een afspraak te maken met de ander om samen te gaan zodat de andere jongen ook nog gaat. hij gaat uiteindelijk niet.

ben jij op deze manier beïnvloedbaar?
  • ja
  • nee

0 stemmers

Alleen als je samen springt ben ik bang dat je misschien op elkaar springt oid. Vroeger ging ik achterwaarts of met een salto van de duikplank. Niet zo’n hoge hoor maar dat zou ik niet meer durven.

4 likes

18, maar wel gedeeld met mijn partner. En hier moeten we ze ook al sinds maart op in winkels, ov, etc.

Ik vind samen gaan wel een soort gezellig. In m’n eentje zou ik niet gaan, want dan doe je het alleen voor jezelf en ik hoef dit echt niet aan mezelf te bewijzen.

1 like

Oh wat een fantastisch filmpje/experiment! Dank voor het delen.

Ik vond het bij het begin direct heel interessant hoe dit zou verschillen tussen mannen/vrouwen. In de maatschappij is het toch minder geaccepteerd dat mannen iets niet “durven”. Toen die twee mannen samen in beeld kwamen vond ik dat dus ook heel interessant. En dapper dat die ene jongen toch niet ging, ondanks dat hij daar waarschijnlijk echt wel aan herinnerd zou worden door die andere jongen.

1 like

Dit is vier dagen geleden gevraagd, maar ik wil toch even reageren. Ik kijk deze dus wel eens terug omdat ik dit zo grappig vond:

3 likes

Heb je wel eens gesjoeld?

• Ja tuurlijk
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Had/heeft iemand in jouw familie een sjoelbak?

• Ja
  • Nee
  • Meerdere mensen

0 stemmers

Indien ja, deden jullie dat dan ook met de feestdagen?

• Geen feest zonder sjoelen
  • Nee

0 stemmers

1 like

en vind je dit leuk?

Nee.

11 likes

Ik ben sinds een maand trotse eigenaar van een sjoelbak en heb hem sindsdien bij elk bezoek op tafel gelegd. Of ze het willen of niet gesjoeld zal er worden.

54 likes

Als volwassene denk ik echt van jeetje wat een groot ding dat je ergens neer moet zetten wat dan 2x per jaar wordt gebruikt.
Wij deden het ook wel eens op kinderfeestjes. En ook op feestjes toen ik ouder was met shotjes.

Bijbaantjes in verzorgingstehuizen gehad dus elk weekend sjoelen als een malle.

6 likes

Screen Shot 2020-12-10 at 20.21.10

Dit worden dé kleuren van aankomend jaar.

• Mooi
  • Doe mij maar een RAL-wittint
  • Ik ben meer van de veenlijkfilter
  • Lelijk
  • De ene gaat de ander niet
  • Anders…

0 stemmers