Ja ik, voor de lul van een overbuurman die 5 jaar geleden riep dat ie mn kat ging vermoorden .
De kat is inmiddels al overleden maar de haat zit diep.
Ja ik, voor de lul van een overbuurman die 5 jaar geleden riep dat ie mn kat ging vermoorden .
De kat is inmiddels al overleden maar de haat zit diep.
Boomerang is eerder 2016
Wel irritant als er 10 boomerangs achter elkaar komen.
En lachwekkend als mensen nog steeds niet door hebben hoe je dat maakt en dan gewoon steeds de camera heen en weer bewegen
Ik breng de pakketjes voor de buren eigenlijk altijd zelf langs, ik ben veel te ongeduldig om te wachten tot ze bij mij voor de deur staan.
ik kan me er gewoon echt helemaal niks bij voorstellen dat mensen zó vaak dingen bestellen en laten bezorgen. las vandaag ergens dat iemand nu dagelijks iets had besteld
ik kan me dat gewoon niet voorstellen, wat valt er allemaal te kopen dan?
zelf bestel ik ook weleens wat, maar dat is eens in de 4 maanden hooguit haha dus ik ben benieuwd.
even los van corona want voor corona vond ik dat ook echt al opvallend
je hoeft deze vraag dus niet te beantwoorden als je maandelijks eens een bestelling plaatst daar kan ik me wel iets bij voorstellen. en ik heb al bedacht dat het uitmaakt of je in een stad of dorp woont
Omg bestel een cadeautje voor hun. En als ze t brengen zeg je “Die mag je houden die heb ik voor jou besteld”
Nee echt nul. Na 6 maanden was het volledig over, ik herinner me alleen het hele jaar eromheen amper. Verder niks aan overgehouden.
Is er momenteel een baby (onder de 1) in jouw nabije omgeving? (familie, vrienden etc of je eigen baby haha)
0 stemmers
Nee wel bijna want m’n schoonzusje kan elk moment bevallen.
Maar wat bestel je dan allemaal?
Bij mij is het in fases. Ik kan zo maanden vrijwel niks bestellen of als ik wat bestel het iets noodzakelijks is, zoals schoolboeken. Maar afgelopen week heb ik weer heel veel besteld, want kortingen op schoenen en kleding wat ik al langer op het oog had en sinterklaascadeaus.
Ook pre corona zou ik die schoenen en kleding online besteld hebben, want ik ben bijna een uur rijden onderweg naar een “grote” stad waar de meeste bekende winkels zitten
Edit: en ik ben gevoelig voor black friday etc., dus juist rond zulke dagen ga ik ook allerlei webshops langs voor leuke kleding en als ik dan ergens al wat besteld heb, blijf ik vaak bestellen
Ik woon in een appartement wat eigenlijk 1 groot huis is dat in vieren is gedeeld en we hebben aan de voor en achterkant een hek met deur die op slot is. De postbode heeft een sleutel en andere bezorgers etc. gooien het pakketje over het hek. Dat is super chill want zo hoeven we niet per se thuis te zijn, je pakketje staat dan voor de deur en niemand vanaf de straat kan erbij komen.
Maar regen?
Wow best veel die queenB overrated vinden. Had ik niet verwacht.
Shawn M. zit echt in mijn allergie zone
Ja legend says dat er ooit leuke vlotte 25+ jarige serieuze “- voor een vrijmibo met collega’s ben ik altijd in, heb bedrijfseconomie/-kunde/rechten gestudeerd - how you doin- “ knappe dudes verschijnen
Realiteit: was niet zo.
Oudere collega’s probeerden het dan nog goed te praten dat het vroegah bij de aller 1e rondes wel leuker was. Ik vond het vrij vaag, maar ach op zich geinige locatie en altijd prima excuus om op een lege maag (eatingischeating) om 18:25u al tipsy te zijn en de werkweek af te sluiten, goeie ouwe tijd
Het regent hier bijna nooit! Ik zat serieus even 1 seconde zo ?? omdat ik daar nooit last van heb of over na moet denken haha maar in NL niet zo handig nee.
Iedere reactie flaggen en alleen maar Capslock gebruiken?
Ik heb de laatste 2 maanden besteld
Ik hoor het al, ook daar ga ik mijn man niet vinden. Moet denk ik toch naar Spanje/Italie/Mexico of iets dergelijks gaan verhuizen
Heb jij ooit een neussprayverslaving gehad?
0 stemmers
Wat hoor je allemaal van je buren?
0 stemmers