het ligt natuurlijk veel genuanceerder maar het principe fulltime werken vind ik niet ideaal voor kinderen. Het maakt je individueel niet een slechte ouder maar het principe vind ik niet geweldig.
Haha ja ik ook hoor. Als ik van mijn ouders uit naar huis rijd zeg ik ook altijd āah lekker doorrijden maar ik merk dat ik dan gewoon meestal maar 120 rijd terwijl ik eerst rustig de 140 aantikte.
Mijn oma heeft natuurlijk wel tijdens de oorlog gewerkt en daarna nog heel eventjes, maar toen ze trouwde was dat wel over.
Mijn moeder is 80-100% afgekeurd wegens ziekte en was dus veel thuis, super gezellig
Mijn vader haalde dat echter wel in met 60/70 uur per week werken en veel reizen haha. Toen mijn ouders een kroeg erbij hadden draaide mama wel eens een avond, als het personeel niet kon ofzo of ze maakte de kroeg wel eens schoon. Maar verder dus niet, niet omdat ze niet wilde maar ze kon/mocht niet.
Mān moeder werkte altijd 32-36 uur dus dat is officieel wel parttime geloof ik, maar onregelmatig dus het voelde gewoon als fulltime eigenlijk haha
op zich was er geen ruzie en was mijn ene opa erg gehecht aan mijn oma maar desalniettemin ging hij veelvuldig vreemd.
Mijn vader zat bij de marine, werkte fulltime als hij niet aan het varen was en als hij wel aan het varen was zelfs wel eens 8 maanden van huis en toch vond en vind ik hem een geweldige vader.
Fulltime werken of niet vind ik echt totaal irrelevant bij wel of geen goede ouder zijn.
Ik ben zooo triggered om 18:55 altijd aanneer je andere mensen al 130 ziet rijden en ik zelf ook altijd al sneller wil
Mijn ene opa en oma waren toen ze 85 en 90 waren nog twee verliefde tortelduifjes opa overigens wel met alzheimer, maar de liefde is nooit verdwenen.
Andere opa is al heel lang overleden dus ik weet het eigenlijk niet, ik heb hem nooit bewust meegemaakt. Volgens mij was het wel een goede man maar waren die opa en oma allebei gewoon moeilijke mensen haha dus dat zal niet altijd even zachtaardig zijn geweest, van beide kanten. Ik ben achteraf best benieuwd naar hoe die dynamiek dan was.
mijn opa en oma zijn de schattigste mensen op aarde opa noemt oma altijd mopje haha. en ze zeggen altijd ādat is liefde heā als ze wat liefs voor elkaar gedaan hebben. bijna 60 jaar getrouwd zijn inmiddels al
Geinig, het verschilt ook per auto merk ik. Met mijn Opel Corsa vond ik het vroegah lekkerder om te gassen (waar toegestaan) dan Fiat nu. Kan ook tussen de oren zitten, of leeftijd?
Ik rijd momenteel Opel Corsa en ik moet me er zelf echt steeds aan herinneren dus dat ik nog harder mag! Rijd ook soms in Duitsland waar je de hele dag mag scheuren. Dat vind ik nog gekker
Allebei mijn opaās waren echt idolaat van mijn omaās
Oh joh Duitsland ja daar kom ik dus echt weinig. Het is niet zo dat je dan wordt weggetoeterd als je zachter rijdt. Hebben ze natuurlijk ook hele brede bahnen
Haha ja woon aan de grens dus soms voor boodschappen rijd ik een stukkie Duitsland in. Merk het vaak wel opeens en dan trap ik het gas weer in
Hangt dit niet van de type (nauwkeurigheid) staat van de meet-apparatuur af? Verschil tussen handmatig en die kasten
Opa van mān moeders kant was zó onwijs lief voor mān oma. Hij is een tijdje terug overleden en toen zijn we fotoās gaan doorkijken. Hun trouwfoto⦠ging gelijk janken. Hij keek zó gelukkig. Mān tante zei: ānet of hij de hemel aan getikt heeftā. Hij deed alles voor omaā„ļø
Nee het was bij een 50 weg! Ik was daar nog nooit geweest en ik gebruikte toen geen flitsmeister, dus ik ging net te hard langs een flitspaal
Is meer vanuit mijn eigen situatie vroeger geredeneerd en eigenlijk alleen als beiden fulltime werken. Maakt je zeker niet slecht, want daar heb ik toch andere associaties bij. Optimaal zou ik het alleen niet willen noemen, je levert hoe dan ook wat in. Daar heb ik trouwens verder geen oordeel over, want snap die keuze ook.
Scheelt wel denk ik als je een heel actief betrokken familie hebt en dingen als 4x9 werken, ook fulltime maar toch anders.