Stel je persoonlijke vraag #21

Echt benieuwd welke heeft gewonnen

81 likes

Ik zou denken: ik ben al overwerkt en mijn baas heeft me nu op een nieuw project gezet 🄲

Of;

Omdat we niet binnen kunnen afspreken met familie met kerst heeft m’n schoonmoeder bedacht dat we wel kunnen gourmetten in hun voortuin 🄲

14 likes

Het is nu zo, zeehond en traangezicht op gedeelde eerste plek.

3 likes

Dank voor deze tussenstand!

3 likes

Maar hoe stemmen mensen dan als ze de smiley niet zien :thinking:

1 like

ā€œHet is zoals het is, je doet er niks aan. Maar het is allemaal wel gewoon kutā€ die vibes krijg ik.

6 likes

Ook als ik langer van tevoren weet dat er bezoek komt maak ik die ochtend pas schoon

🄲

Echt mijn nieuwe favo. Ik noem dit de ā€˜teleurgesteld maar niet verrast’ emoticon

25 likes

Trauma opgelopen van mijn moeder, ook al is het huis spic en span: YOU WILL CLEAN.

3 likes

Afbeeldingen staan onder de poll in spoiler

Ja snap ik, alleen de volgorde klopt nu niet meer (nu iedereen gestemd heeft)

Maar de antwoorden staan als je nog niet gestemd hebt op de oorspronkelijke volgorde. Die verandert pas zodra je gestemd hebt afaik

2 likes

oooooh wist ik niet!

1 like

Heb jij ook zo’n knagend spijt gevoel van de hoeveelheid spullen die je hebt gekocht aka geld dat je hebt uitgegeven

• Ja je bent niet alleen schat
  • Nee dat niet maar wel meer gekocht dan ik normaal zou doen
  • Nee ik heb niet (te) veel gekocht

0 stemmers

Niet specifiek vandaag, maar wel over mn hele leven. Vroeger zoveel onzin gekocht

14 likes

gister nog :confounded: voor mijn doen echt veel geld uitgegeven. wel voor dingen die ik echt nodig had (na 6 jaar weer een paar winterlaarzen gekocht nadat ik in die andere natte voeten kreeg :+1:t3: ) maar voel me helemaal ellendig en durf niet op m’n rekening te kijken hoeveel de schade precies is

Ik heb alleen wat spullen gekocht die ik sowieso al wou kopen (maar nu voor een betere prijs) maar toch heb ik zoiets van ā€œhĆØ moest dat nou echt allemaal?ā€

2 likes

Herkenbaar, zo stom!

precies dit!!! ben superblij met al m’n aankopen maar toch spijt van het uitgeven? haha

1 like

Mijn moeder werkte fulltime en in ploegendiensten, weekend, avond alles omdat het niet anders kon, maar kan me geen fijnere moeder wensen eigenlijkšŸ¤ en besef dat eigenlijk nu pas door het gesprek in dit topic

Ik werk nu ook fulltime en heb ook niet het plan om minder te werken als ik ooit aan kids zou beginnen. Maar dat is lastig te zeggen nu al

11 likes