Wat voor dingen dan? Ik verveel me echt de tering en kwijn helemaal weg. I need inspiration!
Ligt aan de drukte! Als het rustig is is overstappen prima, want daarna weer gewoon een zitplek. Als dat niet zo is, dan blijf ik liever zitten waar ik zit
Wow zo herkenbaar. Vandaag is zoān dag voor mij
Ha geinig dat verschil tussen iPhone en Android, ik vind bij mij (Android) de zeehond en bever er leuker uitzien en bij jou juist de smileys
Van deze vind ik de bever het leukst. Van @midheavenmoon de zeehond
Ik heb ze nog helemaal niet
De boba emoji natuurlijk š§
Ik zou denken: ik ben al overwerkt en mijn baas heeft me nu op een nieuw project gezet š„²
Of;
Omdat we niet binnen kunnen afspreken met familie met kerst heeft mān schoonmoeder bedacht dat we wel kunnen gourmetten in hun voortuin š„²
Dank voor deze tussenstand!
Maar hoe stemmen mensen dan als ze de smiley niet zien
Je hoort ās ochtends dat je ās middags bezoek krijgtā¦
- Maak ik in paniek mijn huis/kamer/appartement schoon
- Is het een zooi maar boeit me niet
- Chill ik ām want het is altijd wel netjes/schoon genoeg
0 stemmers
āHet is zoals het is, je doet er niks aan. Maar het is allemaal wel gewoon kutā die vibes krijg ik.
Ook als ik langer van tevoren weet dat er bezoek komt maak ik die ochtend pas schoon
š„²
Echt mijn nieuwe favo. Ik noem dit de āteleurgesteld maar niet verrastā emoticon
Trauma opgelopen van mijn moeder, ook al is het huis spic en span: YOU WILL CLEAN.
Afbeeldingen staan onder de poll in spoiler
Ja snap ik, alleen de volgorde klopt nu niet meer (nu iedereen gestemd heeft)
Maar de antwoorden staan als je nog niet gestemd hebt op de oorspronkelijke volgorde. Die verandert pas zodra je gestemd hebt afaik
oooooh wist ik niet!