Jerry Springer kijken, was nog leuker.
Dat was toch enorm gescript maar had ik toen niet door
Ik hoor mijn onderbuurman ook snurken! En soms snurkt hij zo hard dat ik er zelfs wakker van word.
Optie 4: ik zeg dat ik niet thuis ben.
Ik koop vrijwel alleen maar tweedehands kleding, dat helpt wel tegen het schuldgevoel haha. Voel ik me iig alleen maar schuldig tegenover mijn eigen portemonnee en niet ook nog over het steunen van de fast fashion industrie
Ik doe met je mee vanaf januari! Oktober een hele maand no buy gehad, kei trots op mezelf. 1 november helemaal los⦠slaat nergens op!
Volledig ongevraagd advies: Als je een doel wilt stellen is het slim om een doel te stellen wat realistisch is. Als je er zo tegenop ziet is het misschien niet realistisch en dus vaak gedoemd om te mislukken. We zijn ook geneigd om onze toekomstige zelf ernstig te overschatten: āmorgen sta ik vroeg op en ga ik gewoon lekker knallen en alles afronden!ā Je kan dan beter een kleiner doel stel wat je wel gaat halen, dan een groter doel wat je waarschijnlijk niet gaat halen.
Je kan bijvoorbeeld als doel stellen dat je maximaal 50 euro per maand aan beauty/kleding mag uitgeven, maar pas vanaf de 3e week in de maand. Dan hoef je āmaarā 2 weken echt niks te kopen en blijven je aankopen daarna beperkt. Misschien heb je er iets aan
Ik vind het altijd heel schattig dat er altijd antwoorden aangemaakt worden voor mensen op wie de poll geen betrekking heeft, zodat iedereen kan invullen haha. In dit geval zou je ook kunnen zeggen: als je geen werk hebt is deze poll niet voor jou bedoeld
@batallador je vroeg het niet aan mij, maar wat ik bijv veel doe/deed zijn wandelingen maken door de buurt en bijv een koffie to go halen, veel boeken lezen, podcasts luisteren, kleding naaien, borduren, zulke dingen
38,75 is bij ons fulltime. Echt wie dat bedacht heeft
Docenten worden bij een fulltime contract geacht circa 42u per week te werken, om te compenseren voor de vakanties
Staat dat ook echt in je contract?
Hoeveel glazen alcohol drink jij gemiddeld per week?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- Meer dan dertien
0 stemmers
Stel, dit forum zou een leefgemeenschap worden in de echte wereld. Zou jij daar willen wonen?
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Weet ik niet, want heb geen 1,0 fte contract. Zou denken van wel, als de uren al expliciet genoemd worden.
4, uiteraard niet in zwangere staat.
Ja, dat staat er ook echt in.
Wauw dit verbaast me echt, zoveel mensen die gemiddeld 0 glazen drinken. Echt weinig!
De laatste keer dat ik überhaupt alcohol heb gedronken kan ik me niet eens herinneren, vind het gewoon niet lekker. Ja een mojito wel, maarja daās zoveel gedoe. Vind het soms best jammer dat ik geen wijn lust (ja kun je leren drinken en heb natuurlijk nog niet Ć”lle wijn geproefd, maar vind de smaak van alcohol vies) want het ziet er zo gezellig uit.
Eerst dronk ik vaker, vooral in het weekend. Nu door verschillende redenen (niet zwanger haha) al een half jaar echt bijna niet, dus mn gemiddelde is zeer laag. Misschien dat ik het dit weekend weer eens ga proberen, zin in wel!
Het is voor mij met Corona vooral een stuk minder geworden, hoogstens 1x in de maand oid. Ik drink namelijk alleen alcohol op feestjes of als ik met vrienden ben. In mān eentje drink ik niet omdat mijn angstgedachten verdwijnen als ik heb gedronken en dat heeft de potentie uit de hand te lopen, dus vermijd ik dat bewust. Een relatie heb ik ook niet, en de twee vrienden die ik sinds maart met enige regelmaat nu nog zie drinken ook allebei niet. Heel soms pak ik er een glas bij met een zoomborrel!
Ik ben vooral een gelegenheidsdrinker en er zijn de laatste tijd bar weinig sociale gelegenheden geweest