Stel je persoonlijke vraag #21

Ik erger me altijd aan die reacties op polls hahaha
Bijvoorbeeld iets van:

Wat voor kleur is je auto?
En dat iemand dan op die poll reageert met “ik heb geen auto” “ik heb een fiets”

OK. Dat vroegen we niet dus die vraag was niet voor jou bestemd ofzo

45 likes

Ik vind de smaak van alcohol ook vies, maar in mijn omgeving lijken mensen dat niet te begrijpen. Hoe sterker de drank, hoe viezer ik het vind. Ook al is het zoete meuk, ik proef die alcohol smaak toch erdoor heen. Enige wat ik wel te doen vind, is cider, maar dat krijg je lang niet overal.

1 like

Ik merk dat ik enorm hebberig word van alle koopjes. Ik probeer het te beperken tot dingen die ik echt nodig heb en dus anders volgende week alsnog mag kopen, maar dan zonder korting. Ben er wel ingetrapt met een paar beautyproducten die ik eigenlijk niet nodig had, maarja 40% korting is wel echt veel :crazy_face:

1 like

Ik vind dit treurig en grappig tegelijk​:broken_heart: :joy:

Het ergste is dan eigenlijk dat je met alleen maar vrouwen bent, brrrrrr

3 likes

En niemand mag bij mij aan tafel behalve 3 andere kutwijven

12 likes

Behalve het zwangergedeelte geldt dit voor mij ook @anon18050057
Hoewel ik misschien wel iets te bescheiden heb gestemd, want ik heb ongeveer 5 weken geleden wel meerdere wijntjes gedronken en ga er vanavond ook meerdere drinken, dus dan is mijn gemiddelde niet 0. Maar zo voelt het wel :sweat_smile:

1 like

Ja, ik heb hier zelfs wel eens iemand gespot :eyes:

1 like

Tuurlijk zou het kunnen, maar ik denk dat er al vrij weinig uit überhaupt mijn provincie hier zitten. :joy:

@Eyimfihlo koopt haar boodschappen vaak in mijn oude woonplaats en kan haar misschien ooit wel ongemerkt tegengekomen zijn, maar woon inmiddels weer in mijn geboortedorp haha

2 likes

Nivorae (sp?) is een West-Vlaming toch? Al zit hij hier niet meer, geloof ik.

Oh ja, je hebt gelijk. De enige Limbo naast Karl die ik kon verdragen.

1 like

Ik persoonlijk ken niemand in mijn omgeving die niet wekelijks drinkt, behalve m’n pa

2 likes

Straks ken ik jou :scream: nee grapje haha dit kunnen nog steeds vier plaatsen zijn

Yes! @Unquestionable is zowat mijn buurvrouw :stuck_out_tongue:

1 like

Met hoofdletter H :laughing:

2 likes

Ik vergeet altijd wie, maar volgens mij zitten er hier twee forummers die in hetzelfde gebouw als ik wonen.

3 likes

Ik ken bijna niemand die drinkt. :sweat_smile:
Grappig wat een ander referentiekader met je doet.

Ik weet dat er best veel forummers in Alkmaar wonen, maar geeeen idee of ze ook echt in het centrum wonen zoals ik. Zou goed kunnen. Ben nu wel benieuwd.

Een dorp met linkse gemeenteraad waar FVD niet bestaat, met een lieve behulpzame huisarts (@Krabsalade) en een juridisch loket (@Flamoes). Een warenhuis waar formumtrends verkocht worden en overal vega(n) restaurantjes, een speciaalzaak met producten van @anon76889665, oh en de moeders wonen in hun eigen gated community. Corona bestaat er niet meer want (bijna) iedereen houdt zich aan de maatregelen. Ik kan meestal ook beter overweg met vrouwen dan met mannen, dus als het zou moeten zou ik het niet eens zo heel erg vinden denk ik.

Het enige is wel dat iedereen dan altijd in discussie met elkaar gaat en dat zou wel vermoeiend worden op den duur. Misschien moeten we dan een offline-buurtcentrum hebben waar we doen alsof het de normale wereld is en je niet te pas en te onpas mag discussiëren haha.

17 likes

Haha :joy: ik ben ook hee slecht in Disney films kijken, na 15 min moet ik ff iets anders doen meestal … concentratieboog van niks :upside_down_face:

1 like