Stel je persoonlijke vraag #21

Ik ben corona vooral heel erg zat, daarom voelt het voor mij nu erger.

5 likes

Naar aanleiding van een serie die ik kijk.

Stel een baby’tje wordt gestolen en daarna illegaal geadopteerd door een liefhebbend koppel (zij weten niet dat het baby’tje gestolen is) dat het kindje goed verzorgt en veel liefde geeft, na 5 jaar komt aan het licht dat het kindje gestolen was en de echte ouders willen hun kindje weer terug.
Door wie zou volgens jullie het kindje opgevoed moeten worden? Het is nu dus 5 en kent de biologische ouders niet.

• De adoptieouders
  • De biologische ouders
  • Anders

0 stemmers

Ja, dat lijkt me ook het beste voor het kind. Wel heel moeilijk voor de biologische ouders

Als jij een chocoladeletter koopt, neem je dan altijd je ‘eigen letter’ (dus de eerste letter van je naam)

• Ja altijd. Als mijn letter er niet is, hoef ik geen chocoladeletter
  • Als mijn eigen letter er is neem ik die, anders neem ik gewoon een andere
  • Het boeit me werkelijk helemaal niets, ik pak gewoon een willekeurige letter
  • Ik eet nooit chocoladeletters
  • Anders

0 stemmers

Ik heb echt onwijs de slappe lach hierom lol

1 like

Chocoladeletters zijn alleen maar goed om te smelten. Wie heeft er nou zin in zo’n mega dik stuk massieve chocolade? Afbijten is niet chill, je mist de knapperigheid die normale repen hebben en het is vaak matige kwaliteit.
Snap de lol daar niet zo van.

13 likes

Nee hoor, als je de letter i hebt krijg je niet alleen 2 letters, maar ze zijn ook dunner en dus makkelijker in te bijten. :sunglasses:

4 likes

2?? Hoezo?

Omdat 1 te dik is en je die niet normaal kan afbijten.

Wat zit er dan in het doosje? 2 i en? Ik ga dit van de week eens bekijken

1 like

Ja!

4 likes

@Spaarlamp Wow nice! Sinterklaas life hack!
Zeker als ze dan ook nog gevuld zijn zoals bij @Calypso.
Ik sluit niet uit dat ik dan toch nog van chocoladeletters ga houden.

1 like

Moet denken aan die HEMA reclame die nu steeds op tv komt waar een kind een hap neemt uit een chocoladeletter :cold_face: Wie doet dat nou

2 likes

Ohh bah die vreselijke reclame waarin de woorden knotsgek en pretletter in voorbij komen :face_vomiting::face_vomiting:

8 likes

Ja tenzij je dus Iomara had geheten. Dan was het chocoladeletters afhappen all day long.
(Nog steeds verbaasd over de letter i)

1 like

Speciaal ff opgezocht om me te ergeren

Dat eerste shot echt brrr
1 like

Ik kies altijd voor een letter zoals E of M, zodat het wat dunner is

2 likes

Ja, wel echt lang geleden. Ik vond het niks? Dat kan toch, net zoals ik Rotterdam ook niks vind :crazy_face: en het weer was ook de hele tijd grauw.

Eigenlijk liever niet mijn eigen voorletter (L) want die is dus eigenlijk te dik. Eet niet lekker en lijkt weinig, haha.

1 like

Ja mijn moeder geeft ons voor Sinterklaas vaak een Q, X of Y, van die letters die anders overblijven haha

6 likes