Hebben jullie al Kerstkaarten ontvangen?
- Ja
- Ja en ook verzonden
- Nee
- Nee, maar al wel verzonden
0 stemmers
Hebben jullie al Kerstkaarten ontvangen?
0 stemmers
Oh dat laatste denk ik helemaal niet, zijn heel mooie wandelroutes! Maar volgens mij weten de meeste mensen dat niet, dat het land zich daar ook goed voor leent. Ik vond de vliegtickets alleen heel prijzig, maar dat geldt eigenlijk voor je andere opties.
In Botswana ben ik nog niet geweest en de natuur schijnt er prachtig te zijn, dus wil daar heel graag heen! Ik verbaas me dat niemand daarvoor kiest.
En als je naar Hawaii gaat, ga dan naar Kaua’i (hehe). Dat is echt de mooiste natuur die ik ooit heb gezien.
Ha ik zat al te kijken of ik jou ook bij de stemmers zag!
Nee, maar heb mijne al wel geschreven en wacht op het eerstvolgende moment dat het oke is om ze te versturen. Denk morgen, zodat ze 1 dec aankomen.
Vind je het erg om een kerstkaart te ontvangen voordat de Sint het land uit is?
0 stemmers
Ik vind kerstkaarten überhaupt niet leuk om te krijgen. Weet nooit wat ik ermee moet. Vind ze lelijk dus wil ze niet neerzetten, heb geen zin om er 1 terug te sturen, maar wil ook het gebaar niet volledig negeren dus dan stuur ik maar een appje om te bedanken en gooi ik hem weg.
Dat appje is nog wel een goede oplossing, beter dan helemaal niks laten weten. Sommige kaarten zijn wel lelijk, I give you that. Maar hou van elke kaart die ik krijg.
aahhh klinkt echt geweldig! Staat ook heel hoog op mijn lijstje.
Wellicht dat meer mensen met dezelfde instelling als mij hebben gestemd en dat daarom Hawaii zo populair is:
Ik wil gewoon mooi weer, op een ligbed op een strand, met een cocktail in de hand. Het is hier koud, we kunnen bijna de deur niet uit, ik word al moe van de gedachte aan een hike, haha.
Maar zeker, Afrika staat hier heel hoog op de wensenlijst en Japan lijkt me ook geweldig Ik dacht gewoon vooral, oh geef me strand, palmbomen, NU.
Ik droom er al jaren van om naar Botswana te gaan Namibië ben ik al geweest dus misschien ben ik bevooroordeeld. Maar voor mij gaat sowieso niets boven het Afrikaanse continent, zo prachtig.
Haha zo dacht ik ook, wil nu gewoon zeesterren op het strand met een cocktail en “de wereld ontdekken” met hikes enz komt een andere keer wel.
Het is niet heel erg, maar wel minder leuk. Ik moet ook mijn best doen om alles pas de maandag na sinterklaas te versturen. Zin in!
Wauw, ja Hawaï lijkt me echt top om te wandelen! Ben er zelf nog niet geweest alleen een stop gehad en het zag er al zo mooi uit vanuit het vliegtuig.
Haha ik weet niet zozeer of nobel het juiste woord is maar ik wil een voldaan gevoel hebben na een werkdag.
0 stemmers
Quarantaine…eerst 7 dagen na een hoogrisicocontact en toen bleek mn vriend besmet dus nog eens 10 dagen erbij. Waren lange weken
Huh ben je er wel eens geweest?
Waarschijnlijk denk ik nu meer yolo maar na 3x uitgaan realiseer ik me dat ik hier veel te oud voor ben en de 2-daagse katers het niet waard zijn en ben ik snel weer even saai als nu.
Geef jij mensen een elleboog als je ze ziet?
0 stemmers
Hahah, ik las het als “alleen als de dader dit initiatief neemt” (zo voelt het voor mij)