Ik vind dit zo kut en een vriend blijft het doen. Het voelt gewoon heel lame en je komt ook nog eens dicht bij elkaar?
@Lemongrab ik zie yolo wel als meer dan random nachten doortrekken met teveel shotjes
Ik vind dit zo kut en een vriend blijft het doen. Het voelt gewoon heel lame en je komt ook nog eens dicht bij elkaar?
@Lemongrab ik zie yolo wel als meer dan random nachten doortrekken met teveel shotjes
Ja nee ik niet
Denk dat mijn voorstellingsvermogen ook is aangetast door corona, kan verder geen avontuurlijke dingen bedenken waar corona me in belemmert.
Ik heb helaas nog veel mensen die toch een boks/handschud/schouderklop-poging doen dus die krijgen van mij een demonstratieve elleboog
Ik mis vooral vakantie⦠ik bedoel natuurlijk rEiZeN.
Als je een budget hebt afgesproken voor bijv Sinterklaas/surprise/secret Santa/kerst whatever. Wat doe je dan?
0 stemmers
En reken je dingen als inpakpapier, naamstickers en ander verpakkingsmateriaal dan mee?
0 stemmers
Ligt eraan. Vaak vraagt iemand een cadeaubon en dan kom ik precies op dat bedrag uit, maar als ze iets specifieks willen, kom ik meestal op iets meer/minder uit.
Net hoe het uitkomt, maar ik ga er niet onder zitten, dan koop ik er nog wat (lekkers) bij
Wat vind je van deze emoji ?
0 stemmers
Gebruik je die wel eens?
0 stemmers
Two hands placed firmly together, meaning please or thank you in Japanese culture. A common alternative use for this emoji is for prayer, using the same gesture as praying hands. Rarely: a high-five.
@Clo durfde je niet als enige ām leuk te vinden? Iām with you haha
Ja klopt! Maar als ik bijvoorbeeld ādankā typ geeft mān iPhone ām als suggestie. Ik ben sowieso dol op het gebaar in het echt, als begroeting, bedankje etc. Ook als Namaste natuurlijk.
Vind je corona en de maatregelen nu erger
of minder erg dan in de zomer?
0 stemmers
Hoe erg was je in paniek toen je vanmiddag niet in kon loggen?
0 stemmers
Lastig! Ik vind het niet erg om binnen te zitten, maar ik vind het wel jammer dat het weer slechter is en ik nu niet altijd naar buiten kan wanneer ik wil. In het voorjaar wandelde ik toch iets meer
Ik ben corona vooral heel erg zat, daarom voelt het voor mij nu erger.
Naar aanleiding van een serie die ik kijk.
Stel een babyātje wordt gestolen en daarna illegaal geadopteerd door een liefhebbend koppel (zij weten niet dat het babyātje gestolen is) dat het kindje goed verzorgt en veel liefde geeft, na 5 jaar komt aan het licht dat het kindje gestolen was en de echte ouders willen hun kindje weer terug.
Door wie zou volgens jullie het kindje opgevoed moeten worden? Het is nu dus 5 en kent de biologische ouders niet.
0 stemmers
Ja, dat lijkt me ook het beste voor het kind. Wel heel moeilijk voor de biologische ouders
Als jij een chocoladeletter koopt, neem je dan altijd je āeigen letterā (dus de eerste letter van je naam)
0 stemmers
Ik heb echt onwijs de slappe lach hierom lol
Chocoladeletters zijn alleen maar goed om te smelten. Wie heeft er nou zin in zoān mega dik stuk massieve chocolade? Afbijten is niet chill, je mist de knapperigheid die normale repen hebben en het is vaak matige kwaliteit.
Snap de lol daar niet zo van.
Nee hoor, als je de letter i hebt krijg je niet alleen 2 letters, maar ze zijn ook dunner en dus makkelijker in te bijten.
2?? Hoezo?