Stel je persoonlijke vraag #21

Omdat 1 te dik is en je die niet normaal kan afbijten.

Wat zit er dan in het doosje? 2 i en? Ik ga dit van de week eens bekijken

1 like

Ja!

4 likes

@Spaarlamp Wow nice! Sinterklaas life hack!
Zeker als ze dan ook nog gevuld zijn zoals bij @Calypso.
Ik sluit niet uit dat ik dan toch nog van chocoladeletters ga houden.

1 like

Moet denken aan die HEMA reclame die nu steeds op tv komt waar een kind een hap neemt uit een chocoladeletter :cold_face: Wie doet dat nou

2 likes

Ohh bah die vreselijke reclame waarin de woorden knotsgek en pretletter in voorbij komen :face_vomiting::face_vomiting:

8 likes

Ja tenzij je dus Iomara had geheten. Dan was het chocoladeletters afhappen all day long.
(Nog steeds verbaasd over de letter i)

1 like

Speciaal ff opgezocht om me te ergeren

Dat eerste shot echt brrr
1 like

Ik kies altijd voor een letter zoals E of M, zodat het wat dunner is

2 likes

Ja, wel echt lang geleden. Ik vond het niks? Dat kan toch, net zoals ik Rotterdam ook niks vind :crazy_face: en het weer was ook de hele tijd grauw.

Eigenlijk liever niet mijn eigen voorletter (L) want die is dus eigenlijk te dik. Eet niet lekker en lijkt weinig, haha.

1 like

Ja mijn moeder geeft ons voor Sinterklaas vaak een Q, X of Y, van die letters die anders overblijven haha

6 likes

Mijn letter is de A, maar die eet niet lekker. Ik ga ook meestal voor een M :rofl:

Ik heb nog nooit een chocoladeletter gegeten.

2 likes

Welke serie :innocent: ?

Moeilijk vraagstuk… bio ouders hebben natuurlijk recht op het kind, maar wat is voor het kind het beste? Er worden vaker kinderen van 5 geadopteerd/pleegzorg die zich nog wel kunnen hechten daarna aan ‘nieuwe’ ouders, maar kinderen zullen hier altijd schade aan overhouden. Ook als je het kind bij de adoptieouders laat blijven. In deze is denk ik geen enkele keuze goed, je moet kijken naar wat het minst slecht is voor het kind.

Co-ouderschap tussen beide gezinnen? :woman_shrugging:

Ik ben oprecht blij dat ik geen rechter ben en dit soort beslissingen hoef te maken.

2 likes

Ik ook:’( of m’n van m’n tweede naam. Was altijd extra blij als ik wel eens de juiste letter kreeg

1 like

Hahaha eej mijn idee: co ouderschap :+1::smirk:

1 like

DNA een Deense serie! Toen ik het googelde kwam ik eerst op een Nederlandse serie uit die zo heet;p

2 likes

@Lentex
Ik dacht dat het ging om Perdida, die gaat ongeveer hetzelfde namelijk haha

1 like

Die wause blik van haar vind ik veel erger.

Ik knabbel met alle liefde aan een chocoladeletter, geen problemen mee.