Elk jaar als ik voor een chocoladeletter koop voor iemand, voor wanneer we sinterklaas gaan vieren ofzo, eet ik 'm eerst zelf op om het daarna opnieuw te kopen. Echt een terugkerend probleem haha, dus ik heb al heel wat verschillende letters gegeten.
Doet me denken aan baby D! Long story short: Belgische biologische ouders gebruiken een draagmoeder, krijgen ruzie en draagmoeder geeft de baby aan andere Nederlandse wensouders. 10 jaar juridische getouwtrek, rechter oordeelde dat kind bij het NL koppel blijft en niet bij de biologische ouders.
Echt een duivels dilemma, maar ik denk dat het het beste voor het kind is om in eerste instantie bij de adoptieouders te blijven, maar de kind wel de vrijheid te geven om hier zelf ook keuzes in te maken.
Daarnaast is het volgens mij ook zo dat adoptie echt niet zo gemakkelijk terug te draaien. Correct me if I’m wrong, maar als de adoptieouders alles op papier volgens het boekje hebben gedaan, dan mogen biologische ouders niet zomaar eisen dat ze hun kind terugkrijgen.
Als ik vloerbedekking had liggen, zou ik de hele nacht liggen niezen en snotteren. Ook al stofzuig je goed, het blijft altijd een beetje stoffig.
Maar omdat je de deur bijna niet uit kan, lig je thuis toch ook meer op de band te zeesterren en niks te doen? @Spaarlamp
Ik ben juist toe aan avontuur en beweging. Dat ophokkerige van de afgelopen 9 maanden heb ik wel gezien. Wil wat anders zien dan mijn bank.
Lijkt me zo fijn om uit bed te stappen en gewoon lekker warme, zachte ondergrond te hebben ipv die koude zooi die wij hier hebben liggen
Als student is tapijt best vunzig want veel mensen over de vloer, maar ik vind het wel lekker warm
Oh ja ik zeester ook op de bank, maar als ik dan om me heen kijk zie ik niet dit
Maar een witte muur met een grijze hoekbank en wat plantjes en een tv waarop Netflix overuren draait.
Al zou ik me na 3 dagen zeesterren op het strand wellicht wat gaan vervelen, maar goed voor nu ben ik te lui om iets anders te doen.
Ben jij een betere verteller of luisteraar?
- Ik kan beter vertellen
- Ik kan beter luisteren
- Ik kan het allebei niet
0 stemmers
Dat kan maar waarom raadt mijn allergoloog dan overal gladde vloeren aan?
Ik ben wel goed in praten maar het wordt altijd een warrig verhaal met veel sidetracks dus of ik nou echt een goede verteller ben… mwah hahaha
Wat is je max om uit te geven aan een (geur)kaars?
- €0 (ik hoop geen kaarsen)
- 5 euro
- €7,50
- 10 euro
- €12,50
- 15 euro
- €17,50
- 20 euro
- €22,50
- 25 euro
- €27,50
- 30 euro
- Ik koop nog duurdere kaarsen dan 30 euro
0 stemmers
Lol dit lijkt ook een beetje op hoe sommige autisten hun verhaal vertellen. Heel herkenbaar dit
Weet jij wat een Jan-Willempje is?
- Ja
- Nee nooit van gehoord
- Wel van gehoord maar weet niet wat het is
0 stemmers
Ik heb nog steeds geen idee waar ik naar kijk. Het doet me een beetje denken aan een spin, gebruik je dit om iets vast te binden?
Edit: Eigenlijk heb ik wel een idee dus haha
Ja haha, iemand van de radio gebruikt het om z’n telefoon vast te binden aan z’n fiets om zo z’n zaklamp als licht te gebruiken
@monkeyslut klinkt wel lekker! Alleen jammer van de prijs Misschien leuk als kerstcadeautje voor jezelf of om aan iemand te vragen? (Tenzij de prijs je niet boeit)
Ja tuurlijk kan dat. Ik was alleen benieuwd omdat je beschrijving ongeveer alleen het strand van Honolulu is en er nog 17 andere eilanden zijn dan O’ahu. Wel balen dat het slecht weer was, ik heb er ook wel vreselijk weer meegemaakt ook met flash floods enzo. Je ligt ook middenin de oceaan, het is superveranderlijk daar natuurlijk.
Haha na een rondje googelen zijn het dus kabelbinders. Schijnt veel te worden gebruikt in het theater, tijdens optredens etc.
Hiervoor hebben we het biechttopic