Ik ook niet, maar ik ben sowieso al geen chocolade- of pralinefan.
Draag jij in de winter een hemd?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En ken je mannen die hemden dragen?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Ik draag zo goed als altijd een hemdje onder kleding. Tenzij het echt 30+graden is, dan met hoge uitzondering niet.
Ik heb zaterdag kruidnoten gezien bij mijn Carrefour Express en ik moest aan jou denken!
Ik weet eigenlijk niet wat er typisch Belgisch is wat ik niet in de Nederlandse supermarkt kan kopen. Heb je tips?
same! heb ook echt een enorme voorraad hemdjes haha. hoort voor mij ook bij ondergoed. dus bh, string en een hemdje
LOL Penny…
Als wij naar België gaan, bezoeken we altijd een Delhaize en kopen dan;
- trappistenbier (in België beter verkrijgbaar en voordeliger)
- verschillende soorten suiker waaronder kinnekessuiker
- lokale kaasjes
- Lotus met chocolade
- Maredsous smeerkaas
- Paturain zwarte peper
- Meli honingkoeken
En ik vind het altijd leuk om te kijken naar chocola of chips die je in NL niet hebt.
Maar de kinnekessuiker en Maredsous vind ik het belangrijkst.
Edit: fotootje van toen we nog onbekommerd konden struinen in buitenlandse supermarkten.
Ik heb op ja geklikt maar ken het alleen als een Willem-Jantje, met een houtje. Om kabels vast te binden. Dus misschien is dat toch iets anders met toevallig bijna dezelfde naam en dezelfde functie
Een Willem-Jantje is ook verzonnen door een Willem-Jan
Goede mayonaise! De AH hier heeft wel zogenaamd Belgische mayonaise, maar die is niet zo lekker.
Edit: en tartaarsaus zou ik ook halen. En idd bier. Schoonouders wonen aan de grens, dus gaan / gingen al regelmatig naar de prik en tik.
Jaa die is zo lekker, maar verkopen ze volgens mij ook in sommige supermarkten in Nederland. In ieder geval toen ik 10jr geleden bij Jumbo werkte waren die potjes op elkaar stapelen mijn grootste vijand
On my way
Ik ben door al deze posts toch wel nieuwsgierig geworden! Ik zal na corona eens op Belgische supermarktexpeditie gaan.
maar tapijt is niet alleen vervelend voor je longen. ook als je heftig allergisch bent dan is stof niet zo leuk.
Mijn collega draagt een hemd. En als het heel warm was op kantoor ging hij in zijn hemd zitten (nee het is geen spetter… )
We konden het wel tegen hem zeggen maar dat deerde hem niet. Hij had het warm.
Klagen bij de baas werkte dan weer wel en gelukkig doet hij het niet meer
Ik heb het gegoogled maar wat is kinnekessuiker nou precies?
Cassonade suiker:
Het is te vergelijken met lichtbruine basterdsuiker maar kinnekessuiker vind ik lekkerder.
Huh? En als hij wel een spetter was geweest mocht hij wel een hemd dragen?
Nee uiteraard niet, maar dan was het wel iets aangenamer om naar te kijken.
Een beetje coca cola reclame idee
Sowieso vanwege de toetjes, die zijn veel voller en romiger dan in NL! Die zou ik echt elke dag eten. Verder idd de mayo, die gaat er hier ook wel snel doorheen (voor de liefhebbers: Belze Majoneis van Van Ton van Jumbo vind ik ook wel lekker, de ‘Belgische’ mayo van AH niet zo).