- Knippen met een schaartje of nagelknipper
- Vijlen met een vijl
- Bijten met mijn tanden zodat er een scheurtje ontstaat en dan afscheuren
0 stemmers
- ⊠nagelknipper
- ⊠schaartje
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Eigenlijk met een nagelknipper, niet met zoân schaartje, maar neem aan dat dat ook telt.
Heb hem aangepast!
Bijten en afscheuren met mijn tanden en dan vijlen aan mn spijkerbroek. Vet low maintenance.
Welk onderdeel van je gezicht vind je het mooist?
Van alles de natuurlijke staat hoe je ermee geboren bent, niet wat je er zelf mee gedaan hebt.
0 stemmers
Omg, die 3e optie 
Eerst knippen met een nagelschaartje, daarna vijlen.
Ranzige optie heh. Mijn vriend en het gezin waaruit hij komt doen dat allemaal. Zonder het van elkaar geleerd te hebben (zeggen ze). Maar die optie kies je toch niet vrijwillig.
Als ik dat doe (omdat er al een klein scheurtje zit) dan trek ik ze altijd zĂł kort dat het echt tot op vel en soms zelfs tot bloedens toe
Vandaag eerder niet dan wel, maar dat kan morgen zo weer anders zijn đ€·
Ik roep al jaren dat ik bijv wel af wil vallen maar ik ben ook te lui om daar écht iets aan te doen dus ik denk dat ik diep van binnen dan ergens wel tevreden ben met hoe het nu is. 
Ik kan echt heel erg focussen op dingen die lelijker worden en we zijn nog maar net begonnen met de aftakeling dus ben echt benieuwd hoe ik dan mentaal erbij sta over 10 jaar bijvoorbeeld.
Kan echt soort stress ervaren bij lelijke acne littekens, mijn dunner wordende haar/inhammen, gele tanden, tanden die anders gaan staan, huid dat slapper wordt. Dat ik er veel te veel aandacht aan besteed door in de spiegel te kijken en als ik fotoâs zie echt met weemoed kan terugdenken aan 5 jaar geleden en er chagrijnig van word.
Maar als ik dan ook straat loop en mezelf niet kan zien, voel ik me wel goed over mijn uiterlijk en schaam ik me niet ofzo. Het is eerder dat ik zelf zo let op het verschil/de achteruitgang.
Ik was vroeger ook onzeker over mijn uiterlijk en ik kon me zo focussen op mijn âflawsâ, tot ik me realiseerde dat dit nou eenmaal mijn lichaam is en ik zo geboren ben en het echt nutteloos is om energie te verspillen aan er ontevreden over te zijn. Er zijn echt grote problemen in de wereld, maar ik maakte me druk, omdat mijn buik een klein beetje uitstak en, hoewel dat anatomisch super logisch is, moest ik dat lelijk vinden, aangezien de media me dat wijsmaakt 
bye bye not anymore
Soms zie ik ook wel eens fotoâs waar ik er niet mooi op sta, maar dan bedenk ik me dat ik er nou eenmaal zo er de hele dag uitzie, dus tja, waarom me druk maken om die ene moment opname.
De hele dag binnen blijven en dus niet buiten komen.
0 stemmers
Ik vind niet buiten komen namelijk vreselijk en het voelt dan altijd alsof ik een dag heb verspilt. Ik heb dus net de deur van het slot gehaald en even op de deurmat buiten gestaan. 
Ik heb bepaalde gezichtskenmerken die ik lelijk vind en die me een irritant hoofd geven. Vandaag zei een collegaatje op Zoom dat ze me op Joni Mitchell vond lijken en die heeft inderdaad die trekken die ik aan mân eigen hoofd lelijk en irritant vind:")
Maar wat hier ook veel gezegd wordt: Zolang ik geen foto van mezelf zie, gaat het prima.
Haha oh dan heb ik zeker minstens 50% van 2020 verspild.
Ik doe vaak na een dag werken (waarbij ik niet heb gewandeld want dat probeer ik echt minstens 3 van de 5 werkdagen te doen) even een stom klusje buiten. Even de vuilnisbak aan de weg zetten ofzo, dan kom ik ook altijd weer voldaan binnen. Zo stom hoe dat werkt in je hoofd dan
Oh dit heb ik ook.
Ik heb precies de dingen die ik lelijk vind bij een ander.
Maargoed er zijn ook mensen echt mismaakt denk ik dan maar. Maar ik zou mezelf nooit mooi noemen/vinden.
Mwah niet echt top maar het is ook weer niet dat ik er heel slecht op ga. Medium dus.
Ga jij iemand erop aanspreken als hij/zij geen mondkapje draagt? (Waar ât verplicht)
0 stemmers