Stel je persoonlijke vraag #21

Ja is zuur, echt goor

4 likes

Américaine inderdaad!

Voor mij is een gewoon pakje friet altijd met mayo of verse tartaarsaus. Neem ik stoofvlees(saus) dan met joppie en op een mittraillette witte samoerai (look en samoerai)

2 likes

Ik wil nu Belgische frieten :sob:

5 likes

Wow flashback
 die zat hier ook een tijdje. Werd later een Burger King. Wist niet eens dat dat nog bestond.

2 likes

Ja in Tilburg heeft er even een gezeten.

1 like

Hoe spreek jij het woord ‘zoo’ uit?

In een zin: Ik ga morgen olifanten kijken in de Antwerpen Zoo

• Zoe
  • Zoo

0 stemmers

Woah, ik ging als kind vaak met mijn ouders naar België en als ik dan ergens een pannekoek bestelde kreeg je er vaak kinnekessuiker bij en ik vond dat zo lekker altijd! Ik was het een beetje vergeten en wist tot vandaag niet dat het zo heette had maar de eerstvolgende keer dat ik in België ben neem ik het mee

5 likes

overpriced pakje friet haha :stuck_out_tongue:

2 likes

‘‘Ik zeg maar zoo dat is korter dan dierentuin.’’
Altijd moet ik dat denken (en zeggen toen we nog naar dierentuinen gingen) :sweat_smile:

15 likes

hahaha is dat niet het frietkot van sergio herman?

3 likes

Wat vinden jullie van speculeren met anderen of iemand die jullie kennen gay/bi/etc. is?

• Moet gewoon kunnen
  • Dat zou ik ook doen
  • Ongepast
  • Ik zou dat niet zo gauw doen
  • Anders

0 stemmers

Mijn schoonmoeder doet dit soms en ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk? Vooral omdat het een beetje domme redenen zijn zoals ‘hij heeft nog nooit een vriendin gehad’ en vind het ook altijd een beetje een checklist van stereotypes nagaan.

Maar ben ook een beetje hypocriet want bij celebrities vind ik het wel interessante gossip :thumbsup:

1 like

De typische BN’ers die je op Vlaamse tv ziet, zijn die ook echt bekende Nederlanders? Of eerder “wij moeten ze niet, jullie mogen ze hebben”. Denk aan Sergio Herman, Jan Jaap van der Wal, Marc-Marie Huijbregts, Paul De Leeuw ( manneke paul ugh :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:)

• Ja, zijn echt bekend in Nederland!
  • Wie?!
  • Mwah, kwamen tien jaar geleden eens op tv / in de boekjes

0 stemmers

1 like

Helaas wel echt bekend. Hier noem je wel echt een rijtje droeftoeters.

4 likes

Wat voor soorten koffie heb jij in huis?

• Filterkoffie
  • Grove maling
  • Espresso
  • Bonen
  • Oploskoffie
  • Cupjes
  • Pads
  • Turkse koffie
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Dat zijn de Nederlanders die ik zo één twee drie kon opnoemen. Zitten bij ons vooral in quizen en talkshows als ‘moppentapper’

Wat erg voor jullie ;p

5 likes

En VTM met André Hazes jr, in ELK programma zit die gast.

4 likes

Ik heb o.a. op Turkse koffie gestemd, maar het is eigenlijk Griekse koffie die ik in huis heb :wink:

Oja, das hetzelfde toch? Heerlijk!

Het is wel hetzelfde principe inderdaad, maar tussen Turken en Grieken is er een soort eeuwige ‘strijd’ over wie welk eet/drinkproduct mag claimen hahaha (ik ben zelf van Griekse komaf).

5 likes