Stel je persoonlijke vraag #21

Het is niet zozeer dat ik het niet durf, maar geen zin heb in oeverloze discussies met coronagekkies. Daar heb ik de energie niet voor :’)

4 likes

Ik baal soms echt van mezelf dat ik zo’n schijterd ben.

Twee maanden geleden was ik naar de huisarts. Daar moet je nu eerst aanbellen voordat je wordt binnengelaten, binnen moet je je handen desinfecteren en krijg je een mondkapje van de assistente. Prima geregeld allemaal. Ik ga naar de wachtkamer en ga zitten. Tegenover me zit een jonge vent met z’n mondkapje onder z’n kin en een paar stoelen verder zat een omaatje en ik dacht omg het universum is me nu aan het testen:’) Ik heb niks durven zeggen en baalde (en baal nog steeds) zo dat ik dat niet gedaan heb.

3 likes

oops ik merk nu dat ik eigenlijk al meerdere malen er een soort van iets van heb gezegd maar niet op een vriendelijke manier. Dus ogen rollen, of sjeezus zeg zeggen etc.

Veranderen jouw ouders vaak iets in hun huis? Dat kan zijn een muur opnieuw schilderen maar ook een verbouwing of een nieuwe bank.

• Nee ik vind van niet
  • Ja ik vind van wel
  • Weet ik niet, n.v.t.

0 stemmers

Ben zo verbaasd over mn oom en tante. Hoevaak die wel niet hun interieur hebben omgegooid.

Alles hetzelfde interieur sinds 2004 :joy: Ik verbaas me dus ook over m’n schoonouders, in de afgelopen 5 jaar hebben ze een compleet nieuwe keuken, nieuwe woonkamer, nieuwe badkamer en nieuwe tuin gedaan en heb de woonkamer ook al in 4 verschillende kleuren gezien???

En wat een tijd gaat daarin zitten?! Zo irritant lijkt me dat ook elke keer in een verbouwing zitten.

1 like

Mijn ouders veranderen alleen iets als het echt nodig is en doen er dan nog lang over. Ze zijn nu al een jaar bezig met het uitzoeken van een nieuw tv-kastje.

3 likes

Echt geen zin in die discussie, en je gaat die ander toch niet kunnen overtuigen in die halve minuut dat je samen in de rij staat voor de kassa bij de appie dus why bother

3 likes

Mijn ouders denken er al 10 jaar over na om 1 muur een andere kleur te verven, het liefst willen ze grijs maar willen ze dan licht, donker of middengrijs???

18 likes

Ja bij mn oom en tante is het vooral mn tante die daar zo onrustig in is en mn oom vindt het leuk om te klussen. Mn ouders hebben in 2015 ineens maar in 1 keer veel verbouwd/ omgegooid. Ik zou daar echt rusteloos van worden als telkens weer iets moet gebeuren. Een nieuwe salontafel ofzo ja ok. Maar alle muren weer schilderen etc. Ga weg.

1 like

Er hangt nog steeds hetzelfde kinderbehang op mijn kamer als toen ik geboren werd 28 jaar geleden.

15 likes

En als de mensen die regelmatig hun interieur omgooien of verbouwen dat zou leuk vinden? Daar kan ik me in mijn leven nou echt niet druk om maken. Goed voor de economie, de bouw. Als zij dr blij van worden :+1:

1 like

Er is ook niks mee toch.

Haha dat doet mijn moeder ook, niet per se omdat ze het dan zat is, maar ze vindt het gewoon leuk om er af en toe wat anders van te maken. Dus dan schildert ze weer een muur, of staat de bank aan de andere kant van de kamer.

Ik merk dus dat ik echt een kind van mijn moeder ben, want ik heb in het half jaar dat ik in mijn huis woon de woonkamer ook al twee keer geschilderd en de zithoek omgedraaid. Vind het gewoon leuk om zo bezig te zijn :sweat_smile:

2 likes

Hier in de buurt is vorige week een man bewust dood gereden omdat hij vroeg of de chauffeur in kwestie wat minder hard wilde rijden door woonwijk :slightly_frowning_face: Ik pas tegenwoordig wel op met wat ik tegen wie zeg inderdaad.

Ja elke keer dat ik er kom verbaas ik me wat ze nu weer gedaan hebben. Eerst alle muren in de woonkamer donkergrijs en oranje (!!), en dan is er weer een kamer met een nieuwe functie. Ze wonen nog steeds met zn tweeen in een veel te groot huis met 5 slaapkamers (‘handig voor als er kleinkinderen zijn’ ehh ok), dus je kunt ook veel doen daar.

Niemand krijgt mij denk ik mijn hele leven niet meer uit ons kleine huisje uit 1903
Alleen de gevels nog opknappen en dan hebben we alles binnen aangepakt. Badkamer keuken slaapkamers. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Hierom ook :heart_eyes:

92 likes

Ik zou echt graag meedoen, maar ik denk dat het net mijn budget een studio op het platteland wordt

8 likes

Wow wtf