Stel je persoonlijke vraag #21

Als zooooo als in Putt-Putt redt de zoo :joy:

4 likes

Ik ben even hypocriet hoor, ergens vind ik het ongepast, maar ik doe het toch ook. Ik bevind me overigens zelf ook op de regenboog en vind het niet per se erg als mensen over mij zouden speculeren. Al heb ik liever dat ze het dan gewoon vragen, maar goed dat kan niet bij iedereen natuurlijk.

1 like

Maar wat is het punt van dit verhaal en wat is hier dan lastig aan?
Jij dacht dat iemand niet hetero was, hij zei tegen jou van wel, en uiteindelijk bleek hij inderdaad niet hetero te zijn.
Dus je had ‘gelijk’? Wat maakt dat uit?
Speculeren is niet alleen vervelend als het niet waar is.
Ik snap dat dit een vriend is en dat het jou waarschijnlijk niets uitmaakt of hij gay is of niet, en dat je het leuk vindt dat hij nu een leuke vriend heeft dus dat er geen kwade bedoelingen achter zitten (integendeel denk ik)
Maar waar is dat “zie je wel, ik had gelijk” voor nodig? Is dat een soort bewijsdrang dat je je vrienden goed kent?

edit: als het om een goede vriend gaat snap ik ook wel dat je het er met een vriendin eens over hebt, omdat je misschien bezorgd bent dat hij ergens mee zit. Bedoelde je dat?

2 likes

Weet jij wat er wordt bedoeld met een “dikke kut”?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ah ok, dat maakte ik in eerste instantie niet op uit je post en kan ik wel iets beter begrijpen.

1 like

Is fupa toch? Ik noem het met m’n vriendin altijd vetkut.

Ik vind kutvet logischer voor fupa.

1 like

Ik moest even googlen maar ja, dat klopt. Ik dacht altijd dat het betekende dat je nodig naar het toilet moest :thinking:

1 like
Wat doe jij meestal met je vingernagels als je ze korter wilt hebben?
  • Knippen met een schaartje of nagelknipper
  • Vijlen met een vijl
  • Bijten met mijn tanden zodat er een scheurtje ontstaat en dan afscheuren

0 stemmers

Alleen voor de knippers onder ons: ik gebruik een…
  • … nagelknipper
  • … schaartje

0 stemmers

Eigenlijk met een nagelknipper, niet met zo’n schaartje, maar neem aan dat dat ook telt.

2 likes

Heb hem aangepast!

Bijten en afscheuren met mijn tanden en dan vijlen aan mn spijkerbroek. Vet low maintenance.

7 likes

Welk onderdeel van je gezicht vind je het mooist?
Van alles de natuurlijke staat hoe je ermee geboren bent, niet wat je er zelf mee gedaan hebt.

• Voorhoofd
  • Haarlijn
  • Wenkbrauwen
  • Jukbeenderen
  • Kaaklijn
  • Kin
  • Lippen
  • Neus
  • Oogvorm
  • Oogkleur
  • Wimpers
  • Huid
  • Gezichtsvorm
  • Love it all
  • Fuck it all
  • Weet ik niet
  • Anders, je mist iets

0 stemmers

Omg, die 3e optie :flushed:
Eerst knippen met een nagelschaartje, daarna vijlen.

2 likes

Ranzige optie heh. Mijn vriend en het gezin waaruit hij komt doen dat allemaal. Zonder het van elkaar geleerd te hebben (zeggen ze). Maar die optie kies je toch niet vrijwillig.

2 likes

Als ik dat doe (omdat er al een klein scheurtje zit) dan trek ik ze altijd zó kort dat het echt tot op vel en soms zelfs tot bloedens toe

1 like

Vandaag eerder niet dan wel, maar dat kan morgen zo weer anders zijn 🤷

5 likes

Ik roep al jaren dat ik bijv wel af wil vallen maar ik ben ook te lui om daar écht iets aan te doen dus ik denk dat ik diep van binnen dan ergens wel tevreden ben met hoe het nu is. :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik kan echt heel erg focussen op dingen die lelijker worden en we zijn nog maar net begonnen met de aftakeling dus ben echt benieuwd hoe ik dan mentaal erbij sta over 10 jaar bijvoorbeeld.
Kan echt soort stress ervaren bij lelijke acne littekens, mijn dunner wordende haar/inhammen, gele tanden, tanden die anders gaan staan, huid dat slapper wordt. Dat ik er veel te veel aandacht aan besteed door in de spiegel te kijken en als ik foto’s zie echt met weemoed kan terugdenken aan 5 jaar geleden en er chagrijnig van word.
Maar als ik dan ook straat loop en mezelf niet kan zien, voel ik me wel goed over mijn uiterlijk en schaam ik me niet ofzo. Het is eerder dat ik zelf zo let op het verschil/de achteruitgang.

19 likes