Stel je persoonlijke vraag #21

Haha ja een kind zag een piet op het dak lopen buiten en zei: “ey! Wat doet die kkmongool daar op dat kkdak?”.
Echt zo erg maar het was zo onverwachts dat mijn hysterische lachbui die ik moest onderdrukken me nog steeds achtervolgt.

59 likes

Ahaha fijn dat je me aan deze herinnert, moest destijds hardop lachen toen ik het las en nu weer :joy:

1 like

Ohh ja ik weet nog een ongemakkelijk verhaal van iemand die nog bij haar ouders woonde en op zolder sliep en altijd als ze seks had gehad, ze de condoom uit het zolderraam gooide (?!). Toen bleek de dakgoot te gaan lekken en haar oom was loodgieter ofzo en die ging dat fixen en vond dus al die condooms in de dakgoot. Toen moest ze een jaar taart bakken voor hem of zoiets anders zou hij het haar ouders vertellen :joy:

41 likes

Ik heb vandaag een Bol-cadeaubon van mn werk gekregen. Een flink bedrag: €100,-. Is bedoeld als tegemoetkoming voor het thuiswerken, zodat je eventueel spul kunt kopen om het aangenamer te maken. Als je dat niet nodig hebt, ben je vrij om wat leuks voor jezelf te kopen. Ik heb het thuiswerken-gebeuren aardig geregeld, dus wat dat betreft geen wensen. Word uiteraard heel blij van het idee dat ik 100 euro aan iets leuks kan uitgeven. Maar dan begint het dilemma, waaraan dan…?! Wat zouden jullie doen?

Heb jij direct een idee van wat je zou willen hebben?
  • Ik weet direct wat ik er voor ga kopen en besteed de volle 100 euro binnen korte tijd
  • Ik heb wel een idee wat ik wil hebben, maar kijk eerst rustig rond en bestel het misschien later een keertje
  • Ik weet nog niet echt wat ik wil, maar ga er wel over nadenken
  • Ik heb geen wensen en leg de bon voorlopig weg

0 stemmers

Besteed je alles in een keer, of steeds in kleine beetjes?
  • Ik geef het hele bedrag in een keer uit
  • Ik besteed steeds een kleiner gedeelte / bestel vaker kleine dingen
  • Ik geef de bon helemaal niet uit

0 stemmers

Kies je iets voor jezelf of voor iemand anders?
  • Ik besteed alles aan mezelf
  • Ik besteed het meeste aan mezelf, en bestel een klein dingetje voor iemand anders
  • Ik geef evenveel uit voor mezelf als voor iemand anders
  • Het meeste dat ik bestel is voor een ander
  • Ik geef het hele bedrag uit aan dingen voor een ander

0 stemmers

Waar ga jij waarschijnlijk die 100 euro aan uitgeven?
  • Electronica
  • Make-up / parfum / huidverzorging
  • Kleding / schoenen
  • Boeken / films
  • Games / bordspellen
  • Huishoudelijke dingen (wasmiddel bijv)
  • Spullen voor in huis (kussens, servies)
  • School / werk gerelateerde spullen
  • Iets voor je kind(eren)
  • Creatieve spullen (verf, gekleurd papier)
  • Sportartikelen
  • Iets voor je specifieke hobby
  • Iets voor je huisdieren
  • Eten / drinken
  • Anders namelijk…

0 stemmers

En natuurlijk ben ik benieuwd wat je zou kopen voor die 100 euro als je direct een idee hebt :grin:

1 like

Satisfyer voor na een stressvolle werkdag :thumbsup:

30 likes

Hahaha. Thanks voor de tip! Dat is precies wat mn man ook voorstelde net. Weet niet of dat een goed of slecht teken is. :joy:

1 like

Heb al heel lang een nieuwe stijltang nodig en die ik wil is toevallig 99 euro.

1 like

Dat is wel heel lekker precies het budget volledig gebruiken (op die euro na dan, haha).

24 likes

haha :heart:

39 likes

Is penetratie dan met een piemeltje?

2 likes

Haha. Ik las de afgelopen jaren 50 - 100 boeken per jaar. Kon het dus ook prima aan mezelf verantwoorden dat ik nieuwe moest kopen. Dit jaar door de geboorte van mn zoontje heb ik er nog niet eens 20 uit. En zoooooveel fysieke TBR boeken liggen. Dus probeer me nu ernstig in te houden :joy:

1 like

Dan mag je nog wel wat bijleggen denk ik…? :grimacing:

1 like

Mijn collega’s en ik hebben ook een bol-bon van 100 euro gekregen met dezelfde insteek. Dit is (wat ik me herinner) dat mensen ervan gekocht hebben, mocht je nog inspiratie zoeken:

• servies
  • rituals adventkalender
  • bureau
  • plankjes + decoratie voor aan de muur
  • kastje + decoratie
  • mooie, comfortabele stoel
  • airpods
  • een balance-bal

Veel plezier met iets uitzoeken! :smiley:

5 likes

Ik dacht dat dit antwoord was op de vraag van @Sjern en was echt ff in de war :sweat_smile:

3 likes

Nr 2 in mijn spotify wrapped :metal:t3::metal:t3::metal:t3:

Ik heb vandaag 130 eu aan bonnen gekregen en heb alle kerstcadeaus gekocht die ik moest kopen en verder wacht ik tot ik iets wil/nodig heb

2 likes

Hoe lang kun je dit soort salades gemiddeld bewaren, na openen?
  • 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • 7 dagen
  • 8 dagen
  • 9 dagen
  • 10 dagen
  • 11 dagen
  • 12 dagen
  • 13 dagen
  • 14 dagen
  • Meer dan 14 dagen

0 stemmers

En kun je deze indien geopend invriezen?
  • Ja, zelf eens gedaan en ging goed
  • Ja, zelf nooit gedaan
  • Twijfel/weet niet
  • Nee, zelf wel eens gedaan en geen succes
  • Nee, zelf nooit gedaan
  • Verschilt per salade

0 stemmers

Hangt ook een beetje van de ingrediënten af. Met kip en ei ben ik voorzichtig, na openen.

1 like

Ik heb heel lang voornamelijk crackers met eiersalade als ontbijt gegeten en ik deed een eeuwigheid met zo’n bakje. Na 2 weken smaakte het nog prima hoor.
Na 2,5/3 weken lette ik wat beter op en als hij dan wat zuurder (ja niet per se echt zuur eigenlijk, gewoon anders vooral) begon te smaken gooide ik heb wel weg. Vaak genoeg per ongeluk gegeten terwijl de smaak al veranderd was maar behalve dat het wat minder lekker was heb ik er nooit wat van gekregen hoor.

2 likes