Hoe spreken jullie Track & Trace uit?
- Twek and Twees
- Trrek en Trrees
0 stemmers
Hoe spreken jullie Track & Trace uit?
0 stemmers
Hahahaha oh jij was het
Allebei niet, ik spreek het op de Engelse manier uit. Of bedoel je dat met de tweede optie?
Yess
Oh door de dubbele rr dacht ik dat je een rollende r bedoelde, die doe ik niet (maar gewoon Engelse r).
Ik laat mijn stem wel staan want vind Twek en Twees zo leuk dat ik dat vanaf nu ga gebruiken. Klinkt als een gezellig gepensioneerd stel a la Bonnies ouders.
Haha ik zeg het wel heel Nederlands, dus wel zoals je het op zān Engels zegt maar met een Nederlands accent.
Tonijn en krab zou ik ook mee uitkijken. 5 dagen is daarbij wel mān max. Naast kip wat @FrauHelga al zei. Ei ben ik wat losser mee.
weet iemand trouwens waarom dit soort āsaladesā (die niet verder af kunnen staan van een reguliere gezonde salade met bv sla en tomaat) zo heten?
hoe is mayonaise met aardappel en ei erdoor een salade???
Haha nou ik had hier een heel gesprek over van het weekend. Mijn vriend (niet NL) zei dat hij āpatĆ©ā ging maken van tonijn, en uiteindelijk was het een soort tonijnsalade zoals we die hier kennen. Dus ik zei dan ook āhĆ©, dit lijkt op tonijnsaladeā, nouuuuu zijn ogen rolden er bijna uit want hij zei HOE is dit gerelateerd aan salade?! Helemaal van de leg.
Maar het was wel lekker.
Ik zou er een nieuwe e-reader van kopen! Van een deel dan
Nee die ellende is me gelukkig gespaard gebleven. Ik had de zak gewoon op het dak gegooid (op het platte deel waar het kon blijven liggen). Heeft er vervolgens ook gewoon dik een jaar ofzo gelegen
Ik heb altijd het idee dat hier zoveel onnatuurlijke meuk in zit dat het echt drie jaar goed kan blijven, haha. Wel lekker overigens. Mijn favo is de oude kaas-pesto.
Ik word al kotsmisselijk van het zien van die foto. Mān man eet dit altijd op brood maar ik vind het zó smerig
Ik houd eigenlijk voor alle geopende verpakkingen uit koeling het liefst 2-3 dagen aan en dan hoef ik het niet meer hoor, haha
Het is lekkerder dan het eruit ziet vind ik
Ja dat kan snel, want het ziet er supergoor uit vind ik. Vooral die kipsate
Mijn favo is kipsamba
Ohh gevuld eitje! Echt mayonaise in een bakje, maar zo lekker.
Eet jij je soep met brood?
0 stemmers
Ligt er maar net aan waar ik zin in heb op dat moment
We eten soms met wraps of pannenkoeken of met patat