Dip je de patat dan in de soep?
Ja
Jeetje
Haha, soep is dan altijd het restje (keer ervoor eten we het wel met brood) en telt dan ook vaak als ‘‘compensatie’’ groente. Het werkt ook goed met left-over pizza erbij.
Die heb ik vorig jaar gekocht Goede suggestie, maar niet meer nodig dus.
Lijkt me eigenlijk best lekker om zoute frietjes in je soep te dippen:’) Zijn gewoon wat slappere, zoute soepstengels.
Bedoeling is soep af te wisselen met (afbak) broodje met olie. Hoe het eindigt; ik vreet veel te veel brood en oja ik had ook nog soep om te eten.
Ik vind de maaltijd soep ook alleen maar te doen als ik er brood bij (voor) kan eten.
Ik schrik nergens meer van sinds @Luzarl heeft aangegeven haar patat te dippen in milkshakes
Ik vind de Fransen al te ver gaan met hun croissants in de koffie, maar dit slaat alles!1
Waar gaat het heen met de wereld
Brood, dus geen boterham…
Inderdaad… lijkt me best lekker! Ik wil altijd de chocolade milkshake maar die mixen ze zo ontzettend lafjes en smaakt altijd naar banaan. Nu zou je dus een iced latte hebben eigenlijk
We eten het vaak met van die afbak focaccia erbij, zo lekker
Toen ik nog gewoon alles at, aten we deze dingen wel eens in soep
Zo lekker. Kochten dan echt kilo’s in Oostenrijk. Wel mega vettig haha
Edit: omg ze hebben het blijkbaar ook in NL haha
Is best lekker, is gewoon een soort ijskoffie (als je het met vanille milkshake doet dan). Wel goed roeren anders heb je een hele slok espresso en persoonlijk vind ik dat ranzig
Waar zou men, volgens jou, een mondkapje moeten dragen:
- Alleen op plek A
- Alleen op plek B, want dat is overdekt
- Zowel op A als B, station = station
- Allebei niet, want het is allebei niet binnen
0 stemmers
Context: ik stond net op dit perron en twee mensen gingen met elkaar in (een zeer verhitte) discussie over of de plicht hier wel of niet geldt omdat het buiten is.
Ah kijk, wij scheuren het in stukken en verdelen het aka laatste avondmaal
backerbsen m’n lievelings. eet ze eigenlijk altijd als snack haha. oostenrijkers zweren hierbij man, gaat overal in! love it