Ik doe met vriendinnen Secret Santa vanavond en hebben afgesproken om het pakketje af te geven bij de huisgenoot/partner van degene die we hebben, zodat het nog even geheim blijft wie wie heeft. Dus ik heb de huisgenoot van degene die ik heb geappt met de vraag of ik vanmiddag het af kan komen geven. Tijd afgesproken alles, was prima. Nu kwam ze er later op terug, dat 12.30 of 14.00 toch beter uitkwam. Ik geantwoord: āprima, heb alle tijd. 12.30 doen dan?ā Gelezen, geen reactie. Vervolgens stuurt de vriendin waarvan ik secret santa ben in onze groepsapp dat haar secret santa het pakket bij haar vriend af kan geven. Dus ik haar huisgenoot appen met dat het blijkbaar ook via die vriend kan, dus als het toch niet uitkomt dat dat ook geen probleem is. Gelezen, geen reactie. Dit was gisteravond om 22:00.
Ik vind het lastig in te schatten wat ik op dit soort momenten moet doen, want wil ook niemand passeren of dubbele afspraken maken ofzo (oh de dingen waar ik me druk om maak). Maar wil het wel gewoon geregeld hebben. Wat zouden jullie nu doen?
- Huisgenoot van vriendin appen dat je het verder afstemt met de vriend
- Huisgenoot van vriendin niks meer laten weten en het verder afstemmen met vriend
- Huisgenoot van vriendin nogmaals om bevestiging vragen en bij geen reactie verder afstemmen met vriend
- Anders, namelijk