Stel je persoonlijke vraag #21

Niet weer dit :no_mouth:

55 likes

Oh ik had juist naar MBTI gezocht eerst, maar kreeg het niet gevonden. Ik vind dit sinds ik het ontdekt heb helemaal interessant. Is het zo vervelend dan?

Is gewoon al vaak voorbij gekomen haha

oohh excuses! :zipper_mouth_face: :grimacing:

Ik vraag me echt af of ik verkeerde antwoorden geef of gewoon heel veranderlijk ben haha. Voor mijn gevoel kom ik iedere keer op iets anders uit.

5 likes

Neeeeee geen dromen gaan vertellen! Lekker thuis in je dagboek schrijven!

7 likes

Mijn oudjaar bestaat meestal uit drinken met een paar vrienden, vuurwerk kijken bij de Erasmusbrug, naar een feestje gaan en drugs gebruiken en gaan slapen rond 20.00 uur 1 januari
Dit jaar blijf ik hoogstwaarschijnlijk thuis, alleen met de kat haha, koop ik lekker en veel eten
en misschienn om 00.00 uur via skype contact met m’n ouders

4 likes
Vind jij oud&nieuw over het algemeen leuk?
  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Ga jij bij oud&nieuw vroeger dan 00.00u naar bed?
  • Nee, nooit
  • Meestal niet
  • Meestal wel
  • Ja, altijd

0 stemmers

Ik heb vaak als ik eigenlijk wil slapen dat ik helemaal energiek wordt van alle geweldige dagdroom-events die zich in mijn gedachten afspelen

2 likes

Ja gvd loop de halve dag met beslagen brillenglazen. Zo zat van, vooral in de supermarkt.

Ja volgens mij kun je dat wel trainen! Net zoals creativiteit / creatief denken. Daar zijn heel gerichte manieren voor om te stimuleren en beter in te worden.

Ben hier toevallig ook mee bezig. Ik had als kind een mega fantastie (had o.a. een imaginary friend) en ik ben heel graag creatief bezig, maar dat is de laatste jaren een soort geblokkeerd. Zou dat heel graag weer terug willen.

5 likes

Ik moet al 7 jaar op 1 januari vroeg werken, dus oud en nieuw betekent niks meer voor mij haha

1 like

Ik vond oud en nieuw altijd super leuk, maar sinds mijn moeder dit de perfecte dag leek om te sterven is het echt de meest kutte dag van het jaar. Dus ik zuip me naar de kut en jank de ogen uit m’n kop :ok_hand:

En nu hoor ik m’n moeder gewoon lachen om hoe ik dit hier neer heb gezet. Sorry mam haha

35 likes

Met koptelefoon en capuchon op al helemaal, love it
200

5 likes

Ah ja, dan is het gewoon een kutdag geworden. Wat rot voor je, ook omdat je het vroeger juist leuk vond!

Het slijt met de jaren, maar op zo’n specifieke sterfdag voelt het als de dag van gisteren.

1 like

:heart::heart:

1 like

Hartje voor jou :heart:

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Mondkapje, pennen, fietslampjes, oortjes en ga zo maar door

3 likes