Stel je persoonlijke vraag #21

Ik ga kerst vieren… op 5 december😂 maar anders kon niemand tegelijk

7 likes

Doekje, blaadje, steentje, takje, andere straat-trofeeën (mijn jaszak met een peuter).

7 likes

Tennisbal, hondenvoertjes, poepzakjes

4 likes

Ik sleep niet graag een tas bij me en mijn winterjas heeft oneindige zakken. :joy: Ik neem een enkele keer een tas mee, naar een uitje ofzo, verder eigenlijk niet.

5 likes

Ik doe met vriendinnen Secret Santa vanavond en hebben afgesproken om het pakketje af te geven bij de huisgenoot/partner van degene die we hebben, zodat het nog even geheim blijft wie wie heeft. Dus ik heb de huisgenoot van degene die ik heb geappt met de vraag of ik vanmiddag het af kan komen geven. Tijd afgesproken alles, was prima. Nu kwam ze er later op terug, dat 12.30 of 14.00 toch beter uitkwam. Ik geantwoord: “prima, heb alle tijd. 12.30 doen dan?” Gelezen, geen reactie. Vervolgens stuurt de vriendin waarvan ik secret santa ben in onze groepsapp dat haar secret santa het pakket bij haar vriend af kan geven. Dus ik haar huisgenoot appen met dat het blijkbaar ook via die vriend kan, dus als het toch niet uitkomt dat dat ook geen probleem is. Gelezen, geen reactie. Dit was gisteravond om 22:00.

Ik vind het lastig in te schatten wat ik op dit soort momenten moet doen, want wil ook niemand passeren of dubbele afspraken maken ofzo (oh de dingen waar ik me druk om maak). Maar wil het wel gewoon geregeld hebben. Wat zouden jullie nu doen?

• Huisgenoot van vriendin appen dat je het verder afstemt met de vriend
  • Huisgenoot van vriendin niks meer laten weten en het verder afstemmen met vriend
  • Huisgenoot van vriendin nogmaals om bevestiging vragen en bij geen reactie verder afstemmen met vriend
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Zo vermoeiend als mensen gewoon niet reageren terwijl het helemaal geen uitgebreide reactie hoeft te zijn :roll_eyes: Zou niks meer sturen want je hebt al laten weten dat je het nu met die vriend kan bespreken

1 like

Ja ik snap dat ook niet helemaal? Hoe moeilijk is het om te sturen: “prima” of “komt toch niet goed uit, sorry” idk maar hier heb ik niks aan

Ik zou het gewoon naar die vriend brengen en daarna naar die huisgenoot appen dat je het daar hebt gebracht. Niet te moeilijk over doen hoor, het interesseert haar waarschijnlijk geen reet.

14 likes

Waarom zou je die huisgenoot überhaupt nog appen als hij jou toch negeert

1 like

Ja nu ik het teruglees is het inderdaad een beetje flauw, helemaal met al die likes erop. Sorry @Tubing!

1 like

@NInja @Lemongrab toevallig net reactie gekregen dat het dan toch beter via die vriend kan, aangezien hij de hele dag thuis is en zijzelf (die huisgenoot) niet. Dus problem solved :woman_shrugging:t3:

2 likes

Het is jammer dat het niet 1 januari allemaal magisch beter is maar heb wel zin om in het jaar te zitten waar je begint met corona en (als alles goed gaat) het aan het einde van het jaar allemaal positiever en beter is dan andersom zoals dit jaar.

3 likes

Een coltrui bij vrouwen vind ik:

• Mooi/leuk
  • Lelijk/stom

0 stemmers

Een coltrui bij mannen vind ik:

• Mooi/leuk
  • Lelijk/stom

0 stemmers

Sorry voor deze niet-inclusieve polls, maar ik vind er echt een verschil zitten tussen mannen en vrouwen met een coltrui en ik weet niet goed hoe ik ze dan wel inclusive kan maken. Als iemand tips heeft hoor ik het graag :pray:

1 like

Mijn coping is vooral andere dingen doen die totaal niet belangrijk, maar wel makkelijker zijn. Random dingen schoonmaken bijvoorbeeld. Al is dit meer als ik een taak moet doen die lastig is/waar ik tegenop zie, ik word niet gestresst van inpakken oid.

7 likes

Mijn badkamer moet altijd gepoetst worden als ik dringend iets moet doen

5 likes

Klinkt alsof dat helemaal goed gaat komen :slight_smile: veel plezier!

1 like

Ah komt goed! :kissing_heart: Maar herkenbaar hoor, toen wij laatst voor het eerst weggingen met baby leek het wel een hele volksverhuizing. Je mag me gerust stalken op IG met je paklijstjes haha. Dan kan ik meedenken.

1 like

een coltrui maakt van iedereen een teletubbie.

En is daar wat mis mee? :pleading_face:

4 likes

Ik stel het uit natuurlijk.
En wat @Luzarl zegt deed ik ook altijd; als ik moest leren voor tentamens ging ik mn kamer opruimen. (Waar overigens geen eind aan kwam, dus het was niet zo dat ik dan daarna in een opgeruimde kamer kon gaan leren)

1 like