Stel je persoonlijke vraag #21

Vorig jaar had ik op 31 december mijn verstandskiezen laten trekken dus lag ik lekker om 22u onder de pijnstillers op bed. Topdag. Niks gemist. Jammer dat ik geen verstandskiezen meer heb.

21 likes

Niet alleen, gewoon met m’n partner thuis met z’n tweeĂ«n.

Edit: oh goeiemorgen, staat er gewoon bij

1 like

Denk dit jaar alleen met partner. De laatste keer dat ik oud en nieuw met alleen mijn huisgenoten (toen nog ouders) heb gevierd is denk ik al 20 jaar geleden :sob:
Misschien gaan we nog een bevriend stel vragen, dan vind ik het alweer leuker.

Ik vind de mondkapjes het minst erg van alles. Vind ze zelfs best chill. Geen smerige adem van anderen inademen, lekker warm buiten en ik zie het als een mode accessoire haha. Heb ze i allerlei printjes, glitters en kleuren.

7 likes

Ik kijk echt op tegen oud en nieuw. Is sowieso altijd stressvol, want lijk altijd buiten alle groepjes te vallen, maar komt altijd op het laatste moment goed. Maar dit jaar? Tsja, met een fles port naast de kerstboom waarschijnlijk.

1 like

Ik hoop met mijn vriend en mijn zusje maar ik heb eigenlijk geen zin om over zulke plannen te denken dus ik zie het wel. Vorig jaar ook 2 dagen van te voren bedacht waar ik heen ging. Vind oud en nieuw niet zo boeiend eigenlijk sinds iedereen van de vriendengroep wat anders doet en er geen groot feest meer is. Zo’n beetje mwah feestje wordt het dan. Maar oliebollen; wel altijd leuk.

1 like

Dit is ook de reden dat ik er geen fan van ben verder. Moet steeds mijn gezicht goed schoonmaken als ik thuiskom van werk en dat lijkt te helpen maar steeds eraan moeten denken pff.

Dat sowieso. Het was ook altijd mijn motto. Maar in het buitenland hebben ze altijd andere dingen!

2 likes

Ik vind het heerlijk om de helft van mijn gezicht te kunnen bedekken en ik vind dat mijn ogen mooi uitkomen met die blauwe wegwerpkapjes :joy: Dus win win situatie wat mij betreft. En dat mensen je minder snel herkennen vind ik ook top

2 likes

Dit!!! Ben een jaar bezig bij de huidtherapeut, ging super goed, en nu is alles terug :sob:

1 like

Ik heb een overnachting in een kasteel op fietsafstand geboekt met mijn vriend. We hebben om 6u al een diner (wss op de kamer) en gaan dan samen drinken en wss drugs gebruiken en misschien snachts het bos nog in. Ik vermoed dat het een van de betere oud&nieuw avonden wordt.

10 likes

Welk MBTI type ben jij ?

Persoonlijkheidstype
  • INTJ Architect, verbeeldingsrijke en strategische denkers, die overal een plan voor hebben
  • INTP Logicus, innovatieve uitvinder met een onstilbare honger naar kennis.
  • ENTJ Bevelhebber, moedige, verbeeldingsrijke en wilskrachtige leiders, die altijd een weg vinden - of er een maken
  • ENTP Debater, slimme en nieuwsgierige denkers, die een intellectuele uitdaging niet kunnen weerstaan.
  • INFJ Advocaat, stil en mystiek, maar toch enorm inspirerende en onvermoeibare idealisten
  • INFP Bemiddelaar, poĂ«tische, aardige en altruĂŻstische mensen, die altijd blij zijn om een goed doel te steunen
  • ENFJ Protagonist, charismatische en inspirerende leiders, die in staat zijn hun luisteraars te fascineren
  • ENFP Campagnevoerder, enthousiaste, creatieve en sociaal vrije geesten, die altijd een reden vinden om te lachen
  • ISTJ Logisticus, praktische en op feiten gerichte individuen, waarvan de betrouwbaarheid niet betwijfeld kan worden
  • ISFJ Verdediger, zeer toegewijde en warme bewakers, die altijd klaar staan om hun geliefden te verdedigen
  • ESTJ Leidinggevende, uitmuntende administrateurs, die met het managen van zaken- of mensen door niemand overtroffen worden
  • ESFJ Consul, buitengewoon verzorgende, sociaal en populaire mensen, die altijd klaarstaan om te helpen
  • ISTP Virtuoos, moedige en praktische onderzoekers, die alle soorten gereedschappen kunnen gebruiken
  • ISFP Avonturier, flexibele en charmerende artiesten, die altijd klaar staan om nieuwe dingen te verkennen en te ervaren
  • ESTP Ondernemer, Slimme, energetische en bijzonder goed waarnemende mensen, die er enorm van genieten om op het randje te leven
  • ESFP Spontane, energetische en enthousiaste entertainers, bij hen in de buurt is het nooit saai.

0 stemmers

Niet weer dit :no_mouth:

55 likes

Oh ik had juist naar MBTI gezocht eerst, maar kreeg het niet gevonden. Ik vind dit sinds ik het ontdekt heb helemaal interessant. Is het zo vervelend dan?

Is gewoon al vaak voorbij gekomen haha

oohh excuses! :zipper_mouth_face: :grimacing:

Ik vraag me echt af of ik verkeerde antwoorden geef of gewoon heel veranderlijk ben haha. Voor mijn gevoel kom ik iedere keer op iets anders uit.

5 likes

Neeeeee geen dromen gaan vertellen! Lekker thuis in je dagboek schrijven!

7 likes

Mijn oudjaar bestaat meestal uit drinken met een paar vrienden, vuurwerk kijken bij de Erasmusbrug, naar een feestje gaan en drugs gebruiken en gaan slapen rond 20.00 uur 1 januari
Dit jaar blijf ik hoogstwaarschijnlijk thuis, alleen met de kat haha, koop ik lekker en veel eten
en misschienn om 00.00 uur via skype contact met m’n ouders

4 likes
Vind jij oud&nieuw over het algemeen leuk?
  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Ga jij bij oud&nieuw vroeger dan 00.00u naar bed?
  • Nee, nooit
  • Meestal niet
  • Meestal wel
  • Ja, altijd

0 stemmers