Stel je persoonlijke vraag #21

Haha, daar heb ik ook een handje van. Maar de vakantie is dan begonnen, dus dan ga ik vaak maar bier drinken om dat te vieren.

3 likes

Op dit moment: twee mondkapjes, rolletje poepzakjes en drie van die gratis zakjes, stenen, sleutelbos, telefoon. Ik doe niet aan handtassen. Het is of een rugtas of niks.

Rugtas of rugzak
  • Rugtas
  • Rugzak

0 stemmers

Oh en nog een die ik me afvroeg laatst

Wat zeg jij?
  • Ambulancuh
  • Ambulans

0 stemmers

1 like

Omg ja, stressen of je het vliegtuig wel gaat halen vind ik het vreselijkste gevoel ooit. Het is me ƩƩn keer gelukt om een uur voor het vliegtuig zou vertrekken wakker te worden op een adres in Amsterdam, te rennen, trein in springen, naar Schiphol, rennen, boarden EN HET TE HALEN. Maar oh mijn god wat een verschrikkelijk gevoel.

6 likes

Ja, 4-5 uur van te voren of gewoon nacht in Schiphol hotel om stress te verminderen bij ochtendvluchten, en dan nog kapot veel stressen.
Gelukkig doen we tegenwoordig kamperen, de auto vertrekt toch niet sneller dan wij willen en tent opzetten vind ik ontspannend. :grimacing: :woman_shrugging:

3 likes

Dat gevoel is zooo vreselijk. Ik had nog 10 minuten voor het zou vertrekken en moest rennen rennen rennen EN TOEN MOEST IK OOK NOG MET ZON KUTSHUTTLE en daarna letterlijk 5 verdiepingen met de roltrap ik dacht dat ik dood ging. Op t nippertje gehaald maar er zaten zelfs al andere mensen op onze plekken, omdat ze die hadden weggegeven :see_no_evil: het was ook de allerduurste vlucht van mn reis en nouuu dat gevoel echt dat wil ik nooit meer.

5 likes

Ik weet niet of je the bachelorette hebt gekeken maar bij een coltrui denk ik direct aan die gladde jordy a.k.a. de lakei. Brrr. Het ligt wel echt aan het type ja. Ik moet al lachen als ik mn vriend in een coltrui voorstel. Die heeft alleen maar sportieve kleding. Nu heb ik zin om er 1 te halen.

Ew

15 likes

Krijg al stress door dit alleen te lezen, vreselijk gevoel.

3 likes

En een coltrui bij oudere mannen 60+?

• Lelijk/kak
  • Leuk/mooi

0 stemmers

Ik ging een keer lunchen met een vriend van mij, die vader kwam ook langs. Hadden ze allebei een zwarte coltrui aan. En jaren geleden vond ik dat al helemaaaaal lelijk.

Ik maak lijstjes, waar ik vervolgens niet meer naar kijk, die helemaal volgekrast staan, ik ga als een kip zonder kop dingen zogenaamd voorbereiden, waardoor het nog meer een chaos wordt. (op de zaken vooruit lopen)

Mijn reactie bij stress is altijd dat ik er zo snel mogelijk vanaf wil dus dat is actie.
Ik ga ook stomme klusjes tussendoor doen zoals de zolder opruimen wat helemaal geen urgentie heeft maar dan is dat ook maar gedaan. Ik kan dan niet zo goed prioriteiten stellen ofzo, wil alles tegelijk afronden en geen geduld. Ben ik de enige? :stuck_out_tongue:
Ik kan er dan echt niet tegen als je juist bij stress op de bank gaat liggen (mijn vriend) grrrr hahah

3 likes

Haha oh ik vind het echt kak, en dan met zo’n rode broek eronder.

Iee

Een coltrui bij een man valt voor mij echt in van de volgende categorieƫn: kakker, gladjakker of artsy boii

2 likes

Ik ken een man die 60+ is die het heel goed staat, maar ik denk dat ik het bij de gemiddelde man die 60+ is lelijk vind

1 like

Wie dan? @Atlas

Kan er niks aan doen, maar Mark Rutte :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

AOC

15 likes

Mijn vriend in een coltrui :heart_eyes::heart_eyes::drooling_face::drooling_face:

Net zoals @midheavenmoon Wopke :joy:

2 likes

Sadet Karabulut vind ik echt zo’n prachtige vrouw!! :fire:afbeelding

17 likes

Kerstboom versieren?

• Met top 2000 op de achtergrond
  • Met kerstmuziek op de achtergrond
  • In complete stilte
  • Alleen
  • Met familie
  • Altijd leuk
  • Altijd ruzie of frustratie
  • Elk jaar nieuwe kerstballen
  • Ik doe al duizend jaar met dezelfde kerstspullen
  • Doe ik niet

0 stemmers

Hoeveel soorten (vegan) kaas heb je in huis? (cheddar, geraspt, Parmezaans, ā€˜normaal’, roomkaas, borrelkaasjes)

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • meer dan 10

0 stemmers

En voor het gemiddelde

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

0 stemmers

Top 2000 stemlijst invullen?

• Al gedaan
  • Ga ik nog doen
  • Vergeet ik waarschijnlijk
  • Boeit me niet

0 stemmers

Sorry, ben echt een kerst debbie downer. Heb dus echt niets met mijn huis versieren en al helemaal niet met de Top 2000. Geef mij maar sinterklaas :slight_smile: