Stel je persoonlijke vraag #21

Ik heb vaak als ik eigenlijk wil slapen dat ik helemaal energiek wordt van alle geweldige dagdroom-events die zich in mijn gedachten afspelen

2 likes

Ja gvd loop de halve dag met beslagen brillenglazen. Zo zat van, vooral in de supermarkt.

Ja volgens mij kun je dat wel trainen! Net zoals creativiteit / creatief denken. Daar zijn heel gerichte manieren voor om te stimuleren en beter in te worden.

Ben hier toevallig ook mee bezig. Ik had als kind een mega fantastie (had o.a. een imaginary friend) en ik ben heel graag creatief bezig, maar dat is de laatste jaren een soort geblokkeerd. Zou dat heel graag weer terug willen.

5 likes

Ik moet al 7 jaar op 1 januari vroeg werken, dus oud en nieuw betekent niks meer voor mij haha

1 like

Ik vond oud en nieuw altijd super leuk, maar sinds mijn moeder dit de perfecte dag leek om te sterven is het echt de meest kutte dag van het jaar. Dus ik zuip me naar de kut en jank de ogen uit m’n kop :ok_hand:

En nu hoor ik m’n moeder gewoon lachen om hoe ik dit hier neer heb gezet. Sorry mam haha

35 likes

Met koptelefoon en capuchon op al helemaal, love it
200

5 likes

Ah ja, dan is het gewoon een kutdag geworden. Wat rot voor je, ook omdat je het vroeger juist leuk vond!

Het slijt met de jaren, maar op zo’n specifieke sterfdag voelt het als de dag van gisteren.

1 like

:heart::heart:

1 like

Hartje voor jou :heart:

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Mondkapje, pennen, fietslampjes, oortjes en ga zo maar door

3 likes

Ik ga kerst vieren… op 5 decemberšŸ˜‚ maar anders kon niemand tegelijk

7 likes

Doekje, blaadje, steentje, takje, andere straat-trofeeƫn (mijn jaszak met een peuter).

7 likes

Tennisbal, hondenvoertjes, poepzakjes

4 likes

Ik sleep niet graag een tas bij me en mijn winterjas heeft oneindige zakken. :joy: Ik neem een enkele keer een tas mee, naar een uitje ofzo, verder eigenlijk niet.

5 likes

Ik doe met vriendinnen Secret Santa vanavond en hebben afgesproken om het pakketje af te geven bij de huisgenoot/partner van degene die we hebben, zodat het nog even geheim blijft wie wie heeft. Dus ik heb de huisgenoot van degene die ik heb geappt met de vraag of ik vanmiddag het af kan komen geven. Tijd afgesproken alles, was prima. Nu kwam ze er later op terug, dat 12.30 of 14.00 toch beter uitkwam. Ik geantwoord: ā€œprima, heb alle tijd. 12.30 doen dan?ā€ Gelezen, geen reactie. Vervolgens stuurt de vriendin waarvan ik secret santa ben in onze groepsapp dat haar secret santa het pakket bij haar vriend af kan geven. Dus ik haar huisgenoot appen met dat het blijkbaar ook via die vriend kan, dus als het toch niet uitkomt dat dat ook geen probleem is. Gelezen, geen reactie. Dit was gisteravond om 22:00.

Ik vind het lastig in te schatten wat ik op dit soort momenten moet doen, want wil ook niemand passeren of dubbele afspraken maken ofzo (oh de dingen waar ik me druk om maak). Maar wil het wel gewoon geregeld hebben. Wat zouden jullie nu doen?

• Huisgenoot van vriendin appen dat je het verder afstemt met de vriend
  • Huisgenoot van vriendin niks meer laten weten en het verder afstemmen met vriend
  • Huisgenoot van vriendin nogmaals om bevestiging vragen en bij geen reactie verder afstemmen met vriend
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Zo vermoeiend als mensen gewoon niet reageren terwijl het helemaal geen uitgebreide reactie hoeft te zijn :roll_eyes: Zou niks meer sturen want je hebt al laten weten dat je het nu met die vriend kan bespreken

1 like

Ja ik snap dat ook niet helemaal? Hoe moeilijk is het om te sturen: ā€œprimaā€ of ā€œkomt toch niet goed uit, sorryā€ idk maar hier heb ik niks aan

Ik zou het gewoon naar die vriend brengen en daarna naar die huisgenoot appen dat je het daar hebt gebracht. Niet te moeilijk over doen hoor, het interesseert haar waarschijnlijk geen reet.

14 likes