Ahh ja ik had deze polls eigenlijk pas zondag moeten maken!
Ik ben 10 jaar geleden begonnen met kerstspullen āsparenā en elk jaar koop ik er 1 of 2 bijzondere items bij!
Ligt aan de coltrui. Een wat dikkere, grofgebreide coltrui die goed past vind ik gewoon prima. Een strakke coltrui van dunne stof daarentegen⦠
Oh nee haha! Maar hoe kwam het toen dat je te laat was? Vreselijk vooral bij zoān grote reis 
Even wat random polls uit verveling.
Goud of zilver?
- Qua interieur zilver en qua sieraden zilver
- Qua interieur goud en qua sieraden goud
- Qua interieur zilver en qua sieraden goud
- Qua interieur goud en qua sieraden zilver
0 stemmers
Beleg jouw pizza met onderstaande ingrediƫnten. Wat doe je erop?
- Ui
- Paprika
- Salami
- Ansjovis
- Geitenkaas
- Mozzarella
- Ananas
- Hamblokjes
- Rauwe ham (welke soort dan ook)
- (Jalepeno)pepers
- Kip
- Gorgonzola
- Champignons
- Parmezaanse kaas
- GruyĆØre
- Shoarma
- Knoflooksaus
- Rucola
- Olijven
0 stemmers
Heb je een favoriet restaurant?
- Nee
- Ja, waar ik ƩƩn keer ben geweest
- Ja, waar ik vaker dan ƩƩn keer ben geweest
- Ik heb meerdere favoriete restaurants
0 stemmers
Was je als kind gelukkig?
- Ja en ik ben nu nog steeds gelukkig
- Ja maar ik voel me op dit moment niet gelukkig
- Nee en ik voel me op dit moment nog steeds niet gelukkig
- Nee maar ik voel me op dit moment wel gelukkig
0 stemmers
Welke van onderstaande dingen kun je (naar jouw mening) goed?
- Koken
- Dansen
- Zingen
- Presenteren
- Voor jezelf opkomen
- Leren
- Netwerken
- Fotograferen
- Bakken
- Jezelf verwoorden
- Rekenen
- Sporten
- Acteren
0 stemmers
Hij telt niet echt, want hij is alleen maar politiek journalist maar eh
Xander. Love him. Kan er niks aan doen.
8 kaassoorten
port salut, brie, mosterdkaas, cheddar, goudse kaas, geraspte kaas, parmezaanse kaas, roomkaas. Maar deze overdaad is vooral omdat ik morgen een borrelplank ga maken
Ik moet aaaaltijd poepen. Ik noem het angstpoepā¦
Heb je genoeg aan die 2 dingen? Dan niet.
Stel je bent vegetariƫr. Tijdens het bereiden van een curry kom je een bosje koriander tegen dat nog achterin je koelkast ligt. Lekker om erbij te doen maar ik hou niet van teveel koriander dus ik dacht; even checken of het er niet al inzit.
Toen las ik de ingrediƫnten
Er zit dus vis in. Heb het per ongeluk gekocht zonder te checken in de winkel.
Wat zou je doen (het zit dus al in de pan etc):
- Ik eet het
- Ik eet het niet
0 stemmers

zou het geen crush noemen, maar prima om naar te kijken (vooral als ik het vergelijk met wat ik verder voorbij zie komen in de politiek).
Ik heb eens precies deze zelfde groene curry gekocht (als vegetariƫr), zou het echt niet verwachten in een currypasta.
Ik zou het in dit geval eten omdat het al in de pan zit enz. Maar hierna nooit meer kopen
Hoe maak je dat dan tot een smeuĆÆge pasta en gebruik je dan gewoon de kruiden die daar op dat pakje staan? Oprechte vraag, want ik koop dus altijd letterlijk deze curry pasta.
Blender/staafmixer/keukenmachine? Wel met wat water haha maar niet met zoveel doe ik
Oh lol ja tuurlijk, hier zit immers ook veel water in. Ik ga het de volgende keer eens proberen!
Voor alle vleeseters:
Zouden jullie het lastig vinden/vinden jullie het lastig om voor vegetariƫrs/vegans een maaltijd te koken?
- Ja
- Een beetje
- Nee
- Ik ben zelf vegetariƫr
0 stemmers
Voor alle vegetariƫrs/vegans:
Zijn jullie ooit teleurgesteld geweest in het vegetarisch/vegan gerecht dat een gastheer/gastvrouw voor je bereid had?
- Ja, meerdere malen
- Ja, eens
- Nee nog nooit
- Weet ik niet zeker
- Ik eet vlees
0 stemmers
Edit:
Vorig jaar kerst kreeg ik een vega hamburger in een of andere gekke saus geserveerd. Als voorgerecht kreeg ik zure roomkaas en als bijgerecht nog iets kazigs.
Maar vooral omdat het dan stiekem toch niet vega was. āKip is toch geen vlees?!ā