edit: oh @Desalnietteplus was me voor
Stel je bent vegetariër. Tijdens het bereiden van een curry kom je een bosje koriander tegen dat nog achterin je koelkast ligt. Lekker om erbij te doen maar ik hou niet van teveel koriander dus ik dacht; even checken of het er niet al inzit.
Toen las ik de ingrediënten
Er zit dus vis in. Heb het per ongeluk gekocht zonder te checken in de winkel.
Wat zou je doen (het zit dus al in de pan etc):
- Ik eet het
- Ik eet het niet
0 stemmers

zou het geen crush noemen, maar prima om naar te kijken (vooral als ik het vergelijk met wat ik verder voorbij zie komen in de politiek).
Ik heb eens precies deze zelfde groene curry gekocht (als vegetariër), zou het echt niet verwachten in een currypasta.
Ik zou het in dit geval eten omdat het al in de pan zit enz. Maar hierna nooit meer kopen
Hoe maak je dat dan tot een smeuïge pasta en gebruik je dan gewoon de kruiden die daar op dat pakje staan? Oprechte vraag, want ik koop dus altijd letterlijk deze curry pasta.
Blender/staafmixer/keukenmachine? Wel met wat water haha maar niet met zoveel doe ik
Oh lol ja tuurlijk, hier zit immers ook veel water in. Ik ga het de volgende keer eens proberen!
Voor alle vleeseters:
Zouden jullie het lastig vinden/vinden jullie het lastig om voor vegetariërs/vegans een maaltijd te koken?
- Ja
- Een beetje
- Nee
- Ik ben zelf vegetariër
0 stemmers
Voor alle vegetariërs/vegans:
Zijn jullie ooit teleurgesteld geweest in het vegetarisch/vegan gerecht dat een gastheer/gastvrouw voor je bereid had?
- Ja, meerdere malen
- Ja, eens
- Nee nog nooit
- Weet ik niet zeker
- Ik eet vlees
0 stemmers
Edit:
Vorig jaar kerst kreeg ik een vega hamburger in een of andere gekke saus geserveerd. Als voorgerecht kreeg ik zure roomkaas en als bijgerecht nog iets kazigs.
Maar vooral omdat het dan stiekem toch niet vega was. “Kip is toch geen vlees?!”
Hoe komt iedereen daar bij?
Zo raar, net als dat ik ook nadrukkelijk tegenwoordig moet zeggen dat vega ook geen vis betekend
Ik zou vegan wel moeilijk vinden, want volgens mij zit in heel veel dingen wel iets dierlijks. Vega zou ik wel kunnen
zou je 10.000 kcal in 24 uur kunnen eten?
- ja
- nee
- denk het niet
- denk het wel
0 stemmers
Ik snap die eerste niet? Een rugzak en rugtas is toch hetzelfde? Of is dat de grap?
Oh ik dacht ik moet deze spullen allemaal meenemen, waar moet ik ze in vervoeren.
Noem je een rugzak/rugtas een rugzak of rugtas was duidelijk geweest 
Haha, misschien zit ik er wel helemaal naast hoor.
Onze kerst traditie is chinees eten afhalenen niet alle tradities zijn heilig voor mijn zus en ouders maar de chinees blijkbaar wel
En daar zijn echt heel weinig vega opties. Dus mijn kerstmaaltijd was vorig jaar witte rijst met zoetzure saus en mini loempia’s. Zal het dit jaar ook wel weer worden ben ik bang