Ik haaaaaat het vooral echt bij vegan taart. Dat zie je al zelden, maar als het er dan is is het negen van de tien keer suikervrije raw vegan notenprut. Ik wil ook gewoon suiker en vet ja!!!
sorry ik heb zin in polls… bij deze een paar vragen van een persoonlijkheidstest van het internet.
1= strongly agree, 2= agree 3=indifferent 4=disagree 5=strongly disagree
- je bent meer detail georiënteerd dan gericht op het grote plaatje
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je toont veel liefde tegenover de mensen waar je om geeft.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je zit nog steeds met fouten die je lang geleden hebt gemaakt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je laat je leiden door je emoties.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je blijft kalm als je onder druk staat.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je vindt het prima om anderen te gebruiken om verder te komen in het leven.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- in een groep waar je niemand kent, heb je er geen problemen mee om direct het gesprek aan te knopen.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je wil wraak en vergeeft mensen niet snel.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
doeiii
Ohh klinkt ook goed, dit ga ik ook proberen! Thanks😁
Vind het vooral vervelend als er groot wordt uitgepakt voor de vleeseters en de vegetariërs hoogstens een treurige salade met bleekselderij krijgen.
Ik vind deze lijn dus wel heel “puur”, zonder ingrediënten die je niet verwacht!
Betekend niet dat ze perse ook de lekkerste zijn
Ik ben ook al wel een paar keer heel positief verrast in restaurants waarbij ik de enige vega was en dan een compleet bord met 10 verschillende dingen kreeg waarbij ik de anderen jaloers zag kijken. Het kan dus echt wel! Maar ben nog altijd teleurgesteld in die geitenkaas salade die overal op de kaart staat. Ik ga uit eten, ik wil geen sla dan. Verzin eens wat nieuws.
Groot gelijk hoor! Er zijn zoveel dingen die je kan maken, maar dan krijg je zoiets…
Ik was een keer in een restaurant waar op de lunchkaart niks zonder vlees stond, laat staan vegan. Dus ik was me al mentaal op friet met sla aan het voorbereiden, maar ik vroeg toch maar even of er iets mogelijk was en toen kreeg ik even later een groot bord met van alles en nog wat erop, helemaal plantaardig. Blijkbaar vond de kok het heel leuk om zelf iets voor mij te verzinnen 
Ik heb eens bij mensen gegeten waar de vleeseters een heerlijke pastasaus kregen waar ze de hele middag mee bezig was geweest (dat vertelde ze erbij), inclusief gehakt, boordevol groente, verse tomatensaus enzovoort. En ik kreeg pasta met een kant en klare saus, alleen maar tomaten dus zonder enige groente. Ik vond dat echt zo enorm teleurstellend, dat mensen blijkbaar nog denken dat vegetarisch koken zo moeilijk is terwijl ik dacht; je had ook gewoon de gehakt apart in de pan voor de liefhebbers kunnen doen, en klaar (en smaakvol) ben je voor iedereen.
Hoe spreek je dit uit:
- Centrifugeren
- Centrifuzjeren
0 stemmers
Ik geloof echt niet dat @Crusti_Croc en ik de enigen zijn die er geen moeite mee hebben om anderen te gebruiken voor eigen gewin.
Dat doet iedereen, elke dag.
Het hangt er vanaf of de mensen die gebruikt erop achteruit gaan. ik zou minder snel ten koste van de ander gebruik van een situatie/persoon maken. (sorry ik verveel me)
Bij mij waren het ook altijd lunches die zo lekker en uitgebreid waren klaargemaakt!
No hate maar ik ben nog liever Coronabesmet dan een moderator.
Zijn jullie wat van plan
Ik vind het meestal al heel lief dat mensen die moeite doen, maar toen ik letterlijk droge aardappels en sla voorgeschoteld kreeg (terwijl ik van tevoren had gevraagd of ik zelf iets mee moest nemen, en het antwoord nee natuurlijk niet was) toen was ik wel teleurgesteld. Dit was trouwens met kerstmis.
En in restaurants ben ik wel heel vaak teleurgesteld, altijd die stomme diepvrieslasagne. Maar dat vind ik heel iets anders dan wanneer je bij iemand gaat eten.
Heel verstandig!
Ik ga morgen bij mijn schoonouders eten en ze gaan bestellen bij een restaurant. We moesten vast doorgegeven wat we willen dus ik kijk net op die site, zijn de enige vegetarische opties voor zowel voor als hoofd “Dagelijks wisselende creatie van de chef” 

Ja thanks daar kan ik precies niks mee
hahahaha altijd een wrap met een berg paprika’s. De fantasie van de chef reikt niet zover.
Hahaha ja
Maar ik snap dat dus echt niet? Je wordt toch kok omdat je het leuk vindt om te koken?? Hoezo heb je dan niet zoiets van ‘goh, laat ik daar dan ook wat leuks van maken’? Kan me daar echt over verbazen