Waarom zou je die huisgenoot überhaupt nog appen als hij jou toch negeert
Ja nu ik het teruglees is het inderdaad een beetje flauw, helemaal met al die likes erop. Sorry @Tubing!
@NInja @Lemongrab toevallig net reactie gekregen dat het dan toch beter via die vriend kan, aangezien hij de hele dag thuis is en zijzelf (die huisgenoot) niet. Dus problem solved
Het is jammer dat het niet 1 januari allemaal magisch beter is maar heb wel zin om in het jaar te zitten waar je begint met corona en (als alles goed gaat) het aan het einde van het jaar allemaal positiever en beter is dan andersom zoals dit jaar.
Een coltrui bij vrouwen vind ik:
- Mooi/leuk
- Lelijk/stom
0 stemmers
Een coltrui bij mannen vind ik:
- Mooi/leuk
- Lelijk/stom
0 stemmers
Sorry voor deze niet-inclusieve polls, maar ik vind er echt een verschil zitten tussen mannen en vrouwen met een coltrui en ik weet niet goed hoe ik ze dan wel inclusive kan maken. Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Mijn coping is vooral andere dingen doen die totaal niet belangrijk, maar wel makkelijker zijn. Random dingen schoonmaken bijvoorbeeld. Al is dit meer als ik een taak moet doen die lastig is/waar ik tegenop zie, ik word niet gestresst van inpakken oid.
Hm nee, van jouw voorbeelden raak ik niet gestresst. Kwestie van een beetje plannen toch.
Mijn badkamer moet altijd gepoetst worden als ik dringend iets moet doen
Klinkt alsof dat helemaal goed gaat komen veel plezier!
Ik vind een coltrui leuk bij mannen met een baard of die een beetje hipster zijn. Niet bij gladde boys met mat waarbij ie dan net iets te strak om hun biceps zit.
Bij vrouwen vind ik het eigenlijk altijd wel leuk denk ik
Ah komt goed! Maar herkenbaar hoor, toen wij laatst voor het eerst weggingen met baby leek het wel een hele volksverhuizing. Je mag me gerust stalken op IG met je paklijstjes haha. Dan kan ik meedenken.
een coltrui maakt van iedereen een teletubbie.
En is daar wat mis mee?
Ik stel het uit natuurlijk.
En wat @Luzarl zegt deed ik ook altijd; als ik moest leren voor tentamens ging ik mn kamer opruimen. (Waar overigens geen eind aan kwam, dus het was niet zo dat ik dan daarna in een opgeruimde kamer kon gaan leren)
Haha, daar heb ik ook een handje van. Maar de vakantie is dan begonnen, dus dan ga ik vaak maar bier drinken om dat te vieren.
Op dit moment: twee mondkapjes, rolletje poepzakjes en drie van die gratis zakjes, stenen, sleutelbos, telefoon. Ik doe niet aan handtassen. Het is of een rugtas of niks.
- Rugtas
- Rugzak
0 stemmers
Oh en nog een die ik me afvroeg laatst
- Ambulancuh
- Ambulans
0 stemmers
Omg ja, stressen of je het vliegtuig wel gaat halen vind ik het vreselijkste gevoel ooit. Het is me één keer gelukt om een uur voor het vliegtuig zou vertrekken wakker te worden op een adres in Amsterdam, te rennen, trein in springen, naar Schiphol, rennen, boarden EN HET TE HALEN. Maar oh mijn god wat een verschrikkelijk gevoel.
Ja, 4-5 uur van te voren of gewoon nacht in Schiphol hotel om stress te verminderen bij ochtendvluchten, en dan nog kapot veel stressen.
Gelukkig doen we tegenwoordig kamperen, de auto vertrekt toch niet sneller dan wij willen en tent opzetten vind ik ontspannend.
Dat gevoel is zooo vreselijk. Ik had nog 10 minuten voor het zou vertrekken en moest rennen rennen rennen EN TOEN MOEST IK OOK NOG MET ZON KUTSHUTTLE en daarna letterlijk 5 verdiepingen met de roltrap ik dacht dat ik dood ging. Op t nippertje gehaald maar er zaten zelfs al andere mensen op onze plekken, omdat ze die hadden weggegeven het was ook de allerduurste vlucht van mn reis en nouuu dat gevoel echt dat wil ik nooit meer.
Ik weet niet of je the bachelorette hebt gekeken maar bij een coltrui denk ik direct aan die gladde jordy a.k.a. de lakei. Brrr. Het ligt wel echt aan het type ja. Ik moet al lachen als ik mn vriend in een coltrui voorstel. Die heeft alleen maar sportieve kleding. Nu heb ik zin om er 1 te halen.
Ew