Woon je dan niet in Nederland? Of heeft het een andere reden?
Ja heel erg fair wat je zegt allemaal! Veel te simplistisch gedacht van me natuurlijk, deels vanuit frustratie over die klotegeitenkaas denk ik haha
Kutverhuizing. Is waarschijnlijk nog meer ook.
Ik zit bij DSW en die heeft altijd eigen risico van 375 euro
Ik heb op ja: teleurgesteld gestemd, maar het is vooral in het gerecht niet dat mensen de moeite nemen buiten hun comfortzone te koken voor mij.
Oh grappig, ik wist niet dat lager dan 385 kon!
Dit is het eerste jaar dat ik nog wat heb openstaan van m’n eigen risico, normaal gaat het elk jaar helemaal op 
Ik durfde het ook niet, maar ben uiteindelijk voor €485 gegaan. 
En meine liebe ik moet wat bijbetalen man. Terwijl ik denk huh? Ik heb geen medische hulp nodig gehad. Alleen medicatie. Gelukkig kunnen mn ouders bijspringen maar ik vind dit echt BIZAR.
Hoezo bizar? Medicatie kost ook geld.
Ik zit helaas elk jaar aan m’n eigen risico ivm medicatie.
Mijn medicijnen kosten 20000 euro per jaar dus daar kan je eigen risico ook van op gaan
en uitgifte bij apotheek ed kost ook geld helaas
Maarja hoelang sta je bij een verkeerslicht… en wat kun jij met al die flarden van gesprekken?
Het is meer aso voor geluidsoverlast dan dat je je zorgen moet maken over mensen die je afluisteren toch
Een elektrische bakfiets 

Sta jij geregistreerd als donor?
- Ja, ik sta geregistreerd als donor
- Nee, ik sta geregistreerd als niet-donor
- Ik heb nog niks aangegeven in het register
0 stemmers
Weet jij wat het inhoudt als een jongen/man een Hans is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wist dit dus niet maar het is een sugardaddy
Van Hans en Grietje! Staat een docu op videoland hierover
Toevallig afgelopen week bij Beau gezien, anders had ik het niet geweten.
Ken alleen een Hans worst…
Iel ik word daar echt naar van, klinkt heel cliche maar daar kan je toch echt niet gelukkig van worden? Ik ga over mn nek bij de gedachte. Houd je geld maar Hans.