Ik snap die eerste niet? Een rugzak en rugtas is toch hetzelfde? Of is dat de grap?
Oh ik dacht ik moet deze spullen allemaal meenemen, waar moet ik ze in vervoeren.
Noem je een rugzak/rugtas een rugzak of rugtas was duidelijk geweest
Haha, misschien zit ik er wel helemaal naast hoor.
Onze kerst traditie is chinees eten afhalenen niet alle tradities zijn heilig voor mijn zus en ouders maar de chinees blijkbaar wel
En daar zijn echt heel weinig vega opties. Dus mijn kerstmaaltijd was vorig jaar witte rijst met zoetzure saus en mini loempiaās. Zal het dit jaar ook wel weer worden ben ik bang
Ik haaaaaat het vooral echt bij vegan taart. Dat zie je al zelden, maar als het er dan is is het negen van de tien keer suikervrije raw vegan notenprut. Ik wil ook gewoon suiker en vet ja!!!
sorry ik heb zin in polls⦠bij deze een paar vragen van een persoonlijkheidstest van het internet.
1= strongly agree, 2= agree 3=indifferent 4=disagree 5=strongly disagree
- je bent meer detail georiƫnteerd dan gericht op het grote plaatje
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je toont veel liefde tegenover de mensen waar je om geeft.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je zit nog steeds met fouten die je lang geleden hebt gemaakt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je laat je leiden door je emoties.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je blijft kalm als je onder druk staat.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je vindt het prima om anderen te gebruiken om verder te komen in het leven.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- in een groep waar je niemand kent, heb je er geen problemen mee om direct het gesprek aan te knopen.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
- je wil wraak en vergeeft mensen niet snel.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
doeiii
Ohh klinkt ook goed, dit ga ik ook proberen! Thanksš
Vind het vooral vervelend als er groot wordt uitgepakt voor de vleeseters en de vegetariƫrs hoogstens een treurige salade met bleekselderij krijgen.
Ik vind deze lijn dus wel heel āpuurā, zonder ingrediĆ«nten die je niet verwacht!
Betekend niet dat ze perse ook de lekkerste zijn
Ik ben ook al wel een paar keer heel positief verrast in restaurants waarbij ik de enige vega was en dan een compleet bord met 10 verschillende dingen kreeg waarbij ik de anderen jaloers zag kijken. Het kan dus echt wel! Maar ben nog altijd teleurgesteld in die geitenkaas salade die overal op de kaart staat. Ik ga uit eten, ik wil geen sla dan. Verzin eens wat nieuws.
Groot gelijk hoor! Er zijn zoveel dingen die je kan maken, maar dan krijg je zoietsā¦
Ik was een keer in een restaurant waar op de lunchkaart niks zonder vlees stond, laat staan vegan. Dus ik was me al mentaal op friet met sla aan het voorbereiden, maar ik vroeg toch maar even of er iets mogelijk was en toen kreeg ik even later een groot bord met van alles en nog wat erop, helemaal plantaardig. Blijkbaar vond de kok het heel leuk om zelf iets voor mij te verzinnen
Ik heb eens bij mensen gegeten waar de vleeseters een heerlijke pastasaus kregen waar ze de hele middag mee bezig was geweest (dat vertelde ze erbij), inclusief gehakt, boordevol groente, verse tomatensaus enzovoort. En ik kreeg pasta met een kant en klare saus, alleen maar tomaten dus zonder enige groente. Ik vond dat echt zo enorm teleurstellend, dat mensen blijkbaar nog denken dat vegetarisch koken zo moeilijk is terwijl ik dacht; je had ook gewoon de gehakt apart in de pan voor de liefhebbers kunnen doen, en klaar (en smaakvol) ben je voor iedereen.
Hoe spreek je dit uit:
- Centrifugeren
- Centrifuzjeren
0 stemmers
Ik geloof echt niet dat @Crusti_Croc en ik de enigen zijn die er geen moeite mee hebben om anderen te gebruiken voor eigen gewin.
Dat doet iedereen, elke dag.
Het hangt er vanaf of de mensen die gebruikt erop achteruit gaan. ik zou minder snel ten koste van de ander gebruik van een situatie/persoon maken. (sorry ik verveel me)
Bij mij waren het ook altijd lunches die zo lekker en uitgebreid waren klaargemaakt!
Hoe van streek zou je zijn als je morgen opeens niet meer in kon loggen en alle anderen wel?
- Boeit mij niet
- Is wel even slikken⦠heb ik een ban?
- Huilon
- Waar woont Nescio???
0 stemmers
Zou jij het leuk vinden om moderator hier te zijn?
- Ja, kan ik morgen beginnen?
- Meh. Als het zou moetenā¦
- Neen
0 stemmers
No hate maar ik ben nog liever Coronabesmet dan een moderator.