Stel je persoonlijke vraag #21

Ik heb het vroeger op de basisschool geleerd en weet wel welke zetten er zijn etc maar niet wat de beste zetten of volgorde is. Mijn vriend kan wel schaken dus zit er aan te denken een mooie set te kopen voor kerst om het weer te leren.

2 likes

Nee en door The Queen’s Gambit zie ik het mezelf ook nooit spelen. :joy:

5 likes

Wow allemaal, love dit!!!

1 like

Als je vroeger je schoen zette voor Sinterklaas, zette je daar dan een biertje bij (voor Sinterklaas of voor Piet)

• Ja
  • Nee
  • Huh?
  • Ik zette mijn schoen nooit

0 stemmers

Samenvatting

Mijn vriend deed dit altijd en is verbaasd dat ik daar niet mee opgegroeid ben

1 like

Omdat ik haar navel zie, en ja elk mens heeft een navel maar ik hoef die niet te zien. Als het iets meer bedekt was zou ik hebben geyayt.

Ja en andersom? Bijv. Goedele Liekens. Vind haar wel echt heel leuk! Maar vond het altijd wel bijzonder dat we in NL geen echte ā€œbekendeā€ seksuoloog hadden. En de familie Pfaff? Ik vond dat zo geinig joh ā€œKiiiiianoā€ bompa en onze Sam

1 like

Misschien afhankelijk van de streek? Hier (Antwerpse) is het wel gebruikelijk, wortel voor het paard, pintje voor de sint.

2 likes

Nee een wortel (of soms appel) voor Amerigo hier in de schoen

2 likes

Hmmm dat zou wellicht kunnen! @Portugal @FISSA of komen jullie heel ergens anders vandaan?

Haha jezus ik liet een paar van die outfit polls aan mn vriend zien en hij werd direct geĆÆrriteerd. :joy: en dat hij daar helemaal geen zin in had.

2 likes

Nee wel water voor het paard

3 likes

Ik zette vroeger altijd een pintje voor de sint en piet en een suikerklontje en een wortel voor het paard.
Ik kom uit Oost - Vlaanderen (Belgiƫ).
Ik vroeg juist aan mijn vriend wat hij vroeger klaar zette en hij bekijkt me van :unamused:. Bij hem kregen ze niets. Hij is ook van Oost - Vlaanderen.

2 likes

Snap ik.

Ik snap wat je hier zegt maar ik denk dan; zijn topsporters ook niet (even heel generaliserend) allemaal ook bovengemiddeld mentaal sterker? Want ze waren ooit goed in de sport maar hadden dus ook de sporters mentaliteit anders zijn ze niet gekomen waar ze zijn en hadden ze er niet hun professionele carriĆØre van gemaakt. Beetje net als
Fatima bij expeditie robinson. Ook al zijn er in dat programma ook vaag genoeg topsporters uitgevallen maar dat had ook te maken met het eten/spiermassa - reserves etc dacht ik. Of dat het sociale element vh spel hen niet/minder lag.
Nu is ER misschien geen goeie vergelijking met dit programma (dat ik nog niet heb gezien)

1 like

Haha is het zo kut dan? Als hij mij zou vragen welke outfit ik uit zou kiezen tussen een optie van 3 of 5 ofzo zou ik heel geĆÆnteresseerd antwoorden.

1 like

Wat hebben jullie van lekkers gekregen van de sint?

• Chocolade letter
  • Chocolade figuurtjes
  • Chocolade munten
  • Kruidnoten
  • Taai-taai
  • Speculaas
  • Mandarijnen
  • Marsepeinen bolletjes/figuurtjes
  • Marsepeinen blok
  • Letterkoekjes
  • Ronde letterkoekjes met suikertoefje
  • Maria-snoepjes
  • Ander
  • Helemaal niets

0 stemmers

Niks :frown:

1 like

Poll aangepast :cry:

1 like

Ik vond de polls zelf niet leuk/boeiend en teveel scrollwerk, dus ik ben bevooroordeeld. In real life zou ik bij 1 zo’n vraag wel antwoord geven, maar niet geĆÆnteresseerd.

7 likes

Omdat ze bij elke gelegenheid die jurk nog eens van zolder haalt. We get it!!!

1 like