M’n man kreeg voor de kinderen een Sinterklaas pakket opgestuurd van zn werk, omdat we dit jaar niet naar het feest op zn werk konden komen. Zat bom vol lekkers en cadeautjes
Ja Goedele Liekens is ook heel bekend in Vlaanderen! Vind haar ook top. Familie Pfaff is/was ook bekend door hun reality soap, maar valt imo in de categorie “10 jaar geleden in de boekjes”. Via forum merk ik dat Evy Gruyaert bij jullie bekend is, maar ik denk dat ze bij ons al grotendeels vergeten is. Gert Verhulst is uiteraard super bekend. Zijn er nog vlamingen in NL bekend? Leuke vraag!
Ik was wel zelf de sint
Ik ook! Haha
Nah, topsporters hebben een heel team achter zich en hun eigen manager, pr team. Zij krijgen echt alle hulpmiddelen die nodig zijn om ze naar de top te brengen en te blijven ondersteunen. Die luxe hebben die mensen niet bij die special forces.
Oh echt?
Nou Evi maar dan die andere, Hanssen? Maar ook alleen door expeditie, bij de programma’s waar beide landen aan deelnemen, dus ook bij Tempa die blonde presentatrice.
Jambers! Bleef een goeie grap bij studievrienden als we bijv wilder feestgedrag iets ontdekten over een studiegenoot “wat? Overdag is zij een rechten nerd maar snachts ontpopt zij zich tot techno vlinder” Belgisch accent. Heel grappig vonden we zelf)
Clouseau, ik vond die zanger gewoon knap ofzo als 6 jarige Scorpiovibes. Raar
En een komediant ik kom niet op zijn naam nu, een wat absurdistische stijl. Mijn vader vond hem geinig. Edit: @anon86562306 tnx idd Urbanus, die naam zocht ik!
Philip Geubels en Urbanus zijn wel redelijk bekend in Nederland. Vooral de eerste, vroeger ook wel de laatste.
Ik moet denken aan Philip Geubels die nu echt compleet uitgemolken wordt op Nederlandse televisie, Tom Waes, Evi Hanssen, Herman Brusselmans. Meesten ook wel bekend bij jullie denk ik?
Oh het kan ook zijn dat ik de Evi van start to run mix met Evi Hanssen haha. Jambers is geweldig, “wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen”. De rest is bij ons idd ook bekend, @Lemongrab in vlaanderen wordt andré hazes jr. compleet uitgemolken echt irritant.
Edit: en tot voor kort was het gers pardoel die je overal in elk programma zag.
Haha ach jee arme jullie.
Oh Gers Pardoel serieus? Die is hier al jaren uitgerangeerd
Wie is dat?
Jan Mulder. Zat vroeger ook standaard bij DWDD.
Ah oké dank! Dat keek ik nooit, maar ken hem wel van naam.
walgelijke vent
Die man van de Droomshow! Bart Peters heet hij volgens mij.
Ik vond het altijd saai, maar ik ben vorig jaar bevallen met oud en nieuw, dus nu is het feest.
Heb jij een elektrische deken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eva Van Der Gucht, vind ik een hele leuke Vlaamse actrice.
Ze heeft ook heel goed haar Nederlands accent onder de knie. Heb het ooit in een interview gelezen en toen dacht ik precies hetzelfde als jij!