Ik vind het een supermooie jurk, moet ook wel zeggen dat ik J.LO een overrated cultural appropriator vind. Is altijd wel grappig om te zien op Twitter.
Die van Foute Vrienden vond ik grappig. Begijn en Jeroen� Tijdje geleden wel geloof ik. Er was een Nederlandse variant van dat programma gemaakt, maar die was minder leuk.
Maar het is ook loper en geen renner
Niet alle topsporters helaas. Snap je punt hoor en dat gaat natuurlijk op voor alle topsporters die BNâer status zijn, maar mijn zus was topsporter in een in NL weinig bekende sport en die had geen team. En dan moet je mentaal wel fucking sterk zijn hoor want dan ben je vooral op jezelf aangewezen om op tijd op te staan en de discipline op te brengen om zo veel uur te trainen. En oh ja dan kost het ook nog eens veel meer geld dan het oplevert.
Zo leuk dat je twee oudere dames gaat adopteren! Oudere katten zijn vaak lastig te plaatsen, terwijl ik ze vaak leuker vind dan de zoveelste kitten. Heb je een foto?
Zitten je wenkbrauwen als je wakker wordt helemaal in de war?
- Ja
- Nee hoor zitten gelijk goed
- Een beetje
- Ik heb weinig wenkbrauwhaar dus er kan ook niets verkeerds zitten
0 stemmers
Ik erger me aan die pretentieuze namen inclusief fotoâs, maar er wel allerlei fouten in het Italiaans staan. Maar goed ik erger me ook dood aan âpanini broodjesâ en âpomodori tomatenâ dus dit is ook dieper geworteld dan jouw post PRAAT GEWOON NEDERLANDS
Ja eens! Mijn eerste kat was ook al een oud baasje, zoveel minder heisa dan een kitten. Ik heb wel een kitten gehad, maar dat was een foster fail
Ik ben opvanggezin voor katten en heb ondertussen al veel verschillende leeftijden gehad. Ooit had ik een kat van ongeveer 1 - 1,5 jaar. Ik werd echt knettergek. Dat beestje was heel de dag overal aan het opspringen, aan het lopen van hier naar daar, plots sprong hij op je hoofd, hij probeerde mijn eigen kat te doen schrikken,⊠Was stiekem blij dat hij weg was na 2 weken. Super lief beest, maar geef mij ook maar oudere katjes.
Horen jullie ook al veel vuurwerk?
- Nee hoor een enkele keer iets
- Nee ik hoor helemaal geen vuurwerk
- Ja ik hoor regelmatig vuurwerk
0 stemmers
En denken jullie dat het tijdens nieuwjaar helemaal stil/vuurwerkvrij gaat zijn bij jullie?
- Ja ik denk dat niemand of maar weinig mensen iets af gaan steken
- Nee hier wordt gewoon vuurwerk afgestoken
- Anders
0 stemmers
En doen jullie zelf aan vuurwerk?
- Ik ga gewoon vuurwerk afsteken
- Ik stak eerst wel vuurwerk af maar dit jaar niet
- Ik hou hooguit een sterretje vast
- Ik ga helemaal geen vuurwerk in huis halen
- Anders
0 stemmers
Ik word echt gekkk van al die knallen nu al Dat gaat natuurlijk nooit vuurwerkvrij zijn tijdens nieuwjaar
Hier in de buurt wordt regelmatig geknald. In de fb groep van de buurt is het âklaag hier over vuurwerkâ topic ook degene met veruit de meeste reacties
Mijn vriend kwam vol trots aan met een tas knalerwten. Heftiger dan dat wordt het niet.
Bij mij in de buurt begint het vaak in augustus al, en dan meerdere keren per week. Soms zoân harde knallen dat de ramen trillen?! Echt bizar.
Ik niet, maar mijn 24 leerlingen wel Ze zijn overigens nu lekker aan het werk dus stiekem tussendoor even forummen.
Nee ik schrik meestal meer van de hausse aan berichten erover dan het alarm zelf
Nee want het werd al 100x van tevoren aangekondigd.
Voor degenen die getrouwd of verloofd zijn. Waar heeft het aanzoek plaatsgevonden?
- Thuis
- Op vakantie in het buitenland
- In een restaurant/café
- Op een feest met veel familie/vrienden
- Op een festival
- In de natuur
- Anders?
- Er was geen aanzoek
0 stemmers
In een bos en ik was heel blij daarmee, omdat in restaurants of bij een bezienswaardigheid iedereen anders naar je blije hoofd loopt te loeren en inbreekt in je privacy enzo.
of erger: je mortified hoofd als je niet wilt trouwen met diegene
Waar dan? Ik had echt geen flauw idee wat er gebeurde haha.