en dan direct ook zijn immens teleurgestelde hoofd en mogelijke tranen. Dat is allemaal nog erger dan wanneer je ja zegt inderdaad.
Oh op de radio maar zag 't ook op het nieuws (online) voorbij komen.
Ja in welke zin? Ben ik benieuwd naar, bijv ivm haar Serena-rol? Is nu ook veel commotie over overigens mbt de Netflix serie
Kijk jij weleens mukbangs?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een mukbang kijkt, of er per ongeluk bij een terechtkomt, in hoeverre storen de eetgeluiden je dan? 1 - boeien, 5 - ik sterf van binnen.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
of haar!!! Vrouwen kunnen ook een aanzoek doen.
Ze moeten dat ook altijd aankondigen, want anders âschrikkenâ alle mensen. Maar werkt dus niet altijd
Disneyland Parijs
Op het balkon van ons hotel in Rome (thank god niet met publiek).
Op een plek midden in de stad die een bijzondere betekenis voor ons heeft.
Goals.
Mijn vriend is niet zo van Disney en wilt ook niet met mee omdat âie dan bang is dat ik dan een aanzoek verwacht
Aber natĂŒrlich!
Ik maak alleen een korte wandeling, omdat de hond uit moet en die houdt van sneeuw. Als het aan mij zou liggen zou ik binnen blijven en wel naar buiten kijken.
Ik ben dus wel middenin het park gevraagd (op dat kleine pleintje linksvoor het paleis van Doornroosje). Er is daarna niemand naar ons toegekomen, geen applaus, etc. Vond ik ook meer dan prima. Was wel heeeeel mooi.
weg
ik snap sowieso mukbangs niet, ik vind het vies om etende mensen te zien, ook gĂȘnant ofzo.
Zou ook nooit van mân leven etend op camera gaan.
Ik wil mijn vriend soms al slaan als hij zit te eten (hij heeft een kaak die dan telkens zoân knakkend geluid geeft tijdens het eten). Laat staan dat ik vrijwillig naar etende personen kijk.
Wie is ook zo blij dat je nu geen kerstdiners hebt met die familieleden die altijd even moeten vermelden wat zij vinden van bepaalde etnische groepen
- Ik!!
- Oh ik ben altijd diegene
- Goddank heb ik niet zulke familieleden
- Neu ik kan dat wel hebben
- Met die familieleden ga ik sowieso niet dineren
0 stemmers
Oh je bedoelt die ene die op de ambulance werkt en altijd grapjes maakt dat hij bij het AZC niet zoveel haast maakt?
Mijn familie denkt dat ze niet meer discrimineren omdat ze nu netjes âbuitenlandse mensenâ zeggen ipv allochtonen. Ik heb Ăets voor elkaar gekregen, maar veel is het niet
Ik heb een linkje nodig.