Stel je persoonlijke vraag #21

en dan direct ook zijn immens teleurgestelde hoofd en mogelijke tranen. Dat is allemaal nog erger dan wanneer je ja zegt inderdaad.

Oh op de radio maar zag 't ook op het nieuws (online) voorbij komen.

Ja in welke zin? Ben ik benieuwd naar, bijv ivm haar Serena-rol? Is nu ook veel commotie over overigens mbt de Netflix serie

Kijk jij weleens mukbangs?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je een mukbang kijkt, of er per ongeluk bij een terechtkomt, in hoeverre storen de eetgeluiden je dan? 1 - boeien, 5 - ik sterf van binnen.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

of haar!!! Vrouwen kunnen ook een aanzoek doen.

6 likes

Ze moeten dat ook altijd aankondigen, want anders ‘schrikken’ alle mensen. Maar werkt dus niet altijd :stuck_out_tongue:

2 likes

Disneyland Parijs :heart: :mouse:

11 likes

Op het balkon van ons hotel in Rome (thank god niet met publiek).

10 likes

Op een plek midden in de stad die een bijzondere betekenis voor ons heeft.

3 likes

Goals.

Mijn vriend is niet zo van Disney en wilt ook niet met mee omdat ‘ie dan bang is dat ik dan een aanzoek verwacht :joy:

2 likes

Aber natĂŒrlich!

1 like

Ik maak alleen een korte wandeling, omdat de hond uit moet en die houdt van sneeuw. Als het aan mij zou liggen zou ik binnen blijven en wel naar buiten kijken.

2 likes

Ik ben dus wel middenin het park gevraagd (op dat kleine pleintje linksvoor het paleis van Doornroosje). Er is daarna niemand naar ons toegekomen, geen applaus, etc. Vond ik ook meer dan prima. Was wel heeeeel mooi.

weg :heart:

42 likes

ik snap sowieso mukbangs niet, ik vind het vies om etende mensen te zien, ook gĂȘnant ofzo.
Zou ook nooit van m’n leven etend op camera gaan.

21 likes

Ik wil mijn vriend soms al slaan als hij zit te eten (hij heeft een kaak die dan telkens zo’n knakkend geluid geeft tijdens het eten). Laat staan dat ik vrijwillig naar etende personen kijk.

14 likes

Wie is ook zo blij dat je nu geen kerstdiners hebt met die familieleden die altijd even moeten vermelden wat zij vinden van bepaalde etnische groepen

• Ik!!
  • Oh ik ben altijd diegene
  • Goddank heb ik niet zulke familieleden
  • Neu ik kan dat wel hebben
  • Met die familieleden ga ik sowieso niet dineren

0 stemmers

Oh je bedoelt die ene die op de ambulance werkt en altijd grapjes maakt dat hij bij het AZC niet zoveel haast maakt?

1 like

Mijn familie denkt dat ze niet meer discrimineren omdat ze nu netjes ‘buitenlandse mensen’ zeggen ipv allochtonen. Ik heb íets voor elkaar gekregen, maar veel is het niet :expressionless:

3 likes

Ik heb een linkje nodig.

1 like

Ik blijf de hele dag binnen terwijl ik zo naar buiten kijk:

27 likes