Ik als het gesneeuwd heeft, dit was vorig jaar:
Heeft het vorig jaar gesneeuwd?
22 januari! Dat is natuurlijk alweer bijna 2 jaar geleden. Dit was de middag nadat ik 's ochtends mijn lievelingsoma heb begraven. Was een heel gek maar mooi contrast.
Vorig jaar of jaar ervoor had het gesneeuwd en het is me allemaal ontgaan want niet buiten gekomen en ook amper naar buiten gekeken. Wat ik meemaakte ervan kwam door whatsapp. Zo is het meerdere jaren gegaan
Hier in de stad is het toch al snel een vieze boel en onzinnig.
Je partner vraagt je ten huwelijk in een mega vol restaurant en iedereen kijkt toe naar hoe dit gebeurt.
Jij wil eigenlijk niet met hem/haar trouwen
Wat doe je?
- Ik zeg nee terwijl het hele restaurant mee kan genieten van de teleurstelling van de vrager
- Ik zeg ja maar kom hier later op terug om publieke afgang te voorkomen
- Ik zeg ja maar kom hier niet op terug en beland per ongeluk in een huwelijk
- Anders
0 stemmers
Moet je maar niet met zo’n dom plan komen.
sws WAAROM iemand vragen terwijl je niet 100% zeker bent en WAAROM in zo’n tatta situatie
Precies het enige kerstdiner dat wél doorgaat is dus met schoonfamilie die dit wel altijd even vermelden… helaas.
Ja zeggen is ook wel echt heel heftig hoor, want dan denkt iemand dat diegene met je gaat trouwen en dan zeg je daarna nee toch niet.
Zeg dat je corona hebt 2 dagen voor het diner!!
Ik snap nog wel dat iemand zoiets totaal verkeerd in zou kunnen schatten. Maar wie doe je in godsnaam een plezier met een vol restaurant als publiek.
“Uhm wat doe je, ik heb geen honger meer, wie betaalt er”. Ugh je relatie verpest. Snap ook echt niet dat iemand dat gaat vragen zonder het erover te hebben gehad, zo achterlijk en het zou echt einde relatie zijn.
@MadameMignon
Mensen die graag in de belangstelling staan? Ze schijnen er echt te zijn…
Ik wou antwoorden, zeggen dat ik er over na wil denken en nog geen direct antwoord heb. Maar dan is hij/zij sowieso ook teleurgesteld en kan nog steeds het hele restaurant meegenieten dus eigenlijk haalt dat niks uit haha
Hoe ziet jouw kledingkast eruit? Kies wat het meeste in de buurt komt. Hetzelfde geldt voor als je geen kast hebt, maar op een andere manier je kleding opbergt.
Ja lastig, tussen die extreem nette en gewone nette in. Want alles ligt wel gekonmaried in de kast enzo en ik heb ook niet zoveel kleding. Dus dan toch maar die hele nette?
Ik heb teveel kleren voor mijn kast dus op dit moment echt niet netjes maar daar komt verandering in als ik eeeindelijk een nieuwe kast ga kopen
Heb nog nooit een uitstrijkje gehad maar dat líjkt me erger