Als je geen publieke afgang wil moet je het niet publiek vragen. Ik vind het omgekeerde wereld om die verantwoordelijkheid dan bij degene te leggen die niet met dit plan is gekomen.
ja
Vind het ook oneerlijk druk op iemand zetten, alsof je al weet dat die persoon onder de publieke druk wel zal toegeven oid. Zou me iig heel benauwd voelen in zoān situatie en direct weglopen denk ik.
ā
'Tenzij degene die je vraagt heel erg houdt van in de belangstelling staan en sowieso 100% ja gaat zeggen vind ik een publiek aanzoek een asshole move.
Ja eens. Alleen al daarom zou ik nee zeggen. En omdat iemand die dat zou doen mij dan klaarblijkelijk echt totaal niet kent (of wel maar totale schijt heeft aan wat ik wil) en ik dat in beide gevallen ook niet echt een lekkere basis voor een huwelijk vind.
Het regende net op de fiets en toen zei ik tegen mezelf hier wordt niemand gelukkig van. Maar is dat ook echt zo? Ik heb het wel over buiten zijn met regen trouwens.
- Ik vind regen wel leuk
- Ik vind regen alleen oke/leuk in de zomer
- Ik haat regen
- Het maakt mij allemaal niet zo uit
0 stemmers
Ben benieuwd of er iemand is die regen wel leuk vind haha.
Ja, love hardlopen in de regen, ik wacht vaak toch wel expres tot de regen valt met vertrekken en niet tot de bui voorbij is.
En mijn hond maakt het ook niet uit, dus sta elke bui ongeveer buiten.
Oh wow haha hier kan ik mij echt niks bij voorstellen, respect haha.
Het heeft wel meer redenen hoor; ik vind het geluid van regen dat in plassen/sloot/de weg/etc valt fijn, ook dat gevoel als het over je gezicht stroomt vind ik fijn, als het regent is het rustiger buiten (minder prikkels) en dat ervaar ik als heel fijn.
En ik heb niet het idee dat ik ānatā word, ik geniet er gewoon van
Regen in de zomer is okƩ, weinig problemen mee. Het enige probleem is het gebrek aan zicht als mijn bril helemaal natgeregend is.
Regen in de winter met wind tegen is echt niet te doen vind ik, dan ga ik liever als een paard met mijn kont tegen de wind onder een boom staan dan een polderbaan af fietsen.
Oh please hou op, dat is echt de horror.
Ik ben volgend jaar aan de beurt voor een uitstrijkje maar doet het überhaupt pijn? In mijn hoofd valt het ontzettend mee? Beetje vergelijkbaar met spiraal laten plaatsen pijn? Maar wat ik zeg, ben nog niet aan de beurt geweest maar ik kijk er ook niet tegenop ofzo.
Ik haaat regen maar vind het wel weer wat hebben als ik helemaal doorweekt thuiskom en meteen de pyjama aan kan trekken en aan een kop thee ga zitten
Ik heb nog nooit een spiraal laten plaatsen, maar dat lijkt me een stuk pijnlijker. Zou het eerder omschrijven als ongemakkelijk, omdat ik bij een vreemde met mijn benen wijd moet. Deed die ene x dat ik moest (bevolkingsonderzoek) iig geen pijn.
Fietsen en regen: helemaal bagger. Lopen en regen: kan wel.
Ik vond een uitstrijkje ook niet pijnlijk maar mijn kiezen laten trekken stel ik al te lang uit
Bij een spiraaltje gaan ze door je baarmoederhals naar de baarmoeder en bij een uitstrijkje borstelen ze die. Er gaat niet echt iets de baarmoeder zelf in.
Ik krijg dan altijd last van schuurplekjes op mijn voeten door mijn natte sokken en schoenen, heb jij daar geen last van?
Nee, mijn schoenen zijn best wel goed waterdicht en altijd goede sokken aan die vocht goed opnemen/afvoeren dan krijg je dat ook minder.
En na hardlopen in de regen doe ik er proppen papier (krant/wc-papier/keukenrol/zoiets) in voor het drogen en draag ik ronde erop (als de schoenen nog niet droog zijn) een ander paar.
Ah bedankt voor jullie antwoorden! Spiraal plaatsen vond ik dus ook heel erg meevallen, ook wat onaangenaam maar niet echt pĆjn. Was al bang door wat berichten hier op het forum dat ik een uitstrijkje veel te licht in mn hoofd maakte en het heel erg tegen gaat vallen volgend jaar
De eendenbek ken je dan al als je al een spiraal hebt, dat is niet per se prettig maar ik vind dat niet pijn doen. Van het uitstrijkje zelf voelde ik weinig. Spiraal daarentegen
Zo te horen ga ik dan duizend keer liever voor een uitstrijkje dan voor kiezen trekken. Ligt er trouwens wel aan of het een mooie rechte kies in de bovenkaak is die er in 1 tel plop uitgetrokken kan worden of zoān gekanteld moeilijk geval die uit je onderkaak geboord en gehakt en gewrikt moet worden. De gedachte alleen al maakt me weer naar. Nee sowieso liever uitstrijkje eigenlijk, ik lig liever met mān benen wijd dan met mān kaken geloof ik. Plus je kan daarna gewoon de hele dag chips eten als troost, als je kiezen hebt getrokken niet.