Ik vind regen leuk in bepaalde situaties: als ik een beetje down ben en dan op de fiets naar huis zit, keihard meezingen met sad songs en mezelf extra zielig vinden. En dan thuis lekker mijn pyjama en badjas aantrekken
Nee joh! In omvang zwem ik daarin
Hoe spreek jij rucola uit?
- Ruu-koo-laa
- Roe-koo-laa
- Anders
0 stemmers
Eh Lula we weten allemaal dat jij eigenlijk Kim Jong-un bent en dus niet anders kan dan je pakken zo extreem netjes geperst in de kast hebben hangen.
@turbs je kunt ook een zelfafname test doen. Is alsof je een tampon met inbrenghuls gebruikt. Supereasy vond ik! En als zelfs deze idioot het kan XD
Ik heb dan weer nooit een kies laten trekken maar een uitstrijkje valt echt reuze mee en is zo gebeurt.
Ik heb er wel een van de appie
Ik moet wel echt een knop in mijn hoofd om zetten maar dan kan ik het wel heerlijk vinden. Maar niet als ik op weg ben naar werk of me leuk heb opgemaakt voor een feestje en dan buiten komen en in schijtregen terecht komen. Maar anders vind ik het vaak wel lekker fris en voel ik me levend
Van alle mensen die jij gezoend hebt, is er dan 1 iemand die veruit het aller fijnst zoende?
- Ja
- Meerdere
- Nah niet echt
- Geen idee
0 stemmers
Ik zou weg willen gaan maar er zijn enorm lange wachtlijsten voor alle huisartsen hier dus ik denk dat ik uiteindelijk maar gewoon blijf
Ik vind regen wel leuk omdat het waar ik woon gewoon bijna nooit regent dus dan is het weer eens wat anders dan zon
Maar heel veel regen haat ik wel.
Oh lord, die mega creepy nette kledingkast is sowieso van Angela van The Office.
Oh en ik vind het trouwens lastig om truien op te bergen in een kast, die dingen nemen zoveel ruimte in. Als je een grofgebreide trui opvouwt is het al hoog. Dus die heb ik allemaal maar lelijk bovenop een hoge plank in een open kast liggen. Geen gezicht maarja wie ziet nou je kledingkast.
Ik vind het een beetje dubbel, mijn moeder heeft bijvoorbeeld een winkel zonder webshop, dus voor zulke winkeliers is het fijn dat er ook mensen naar de stad komen in plaats van alles online te bestellen. Echter, is de drukte van de afgelopen weken natuurlijk niet de bedoeling, ik probeer zelf bijvoorbeeld vroeg naar de winkels te gaan als ik wat nodig heb zodat ik niet in de drukte terecht kom.
Ik vind het ook een beetje dubbel. De stad in is niet goed qua reisbewegingen en drukte in de stad. Maar al die pakketjes⦠Komt er weer een busje aan rijden voor het volgende onzinnige artikel. Ik ben benieuwd naar de impact hiervan op het milieu.
(Ook vraag ik me af of de stad echt de plek is waar mensen worden besmet. Als het al druk is ben je waarschijnlijk niet snel een kwartier binnen de 1,5m met iemand).
Ik heb gisteren die aflevering gezien, echt hilarisch.
Maar je bent wel binnen, raakt van alles aan, misschien maak je niet goed gebruik van je mondkapje, dat soort dingen. En als het druk is komen er zoveel mensen binnen je anderhalve meter, je hoeft echt niet precies 15 minuten binnen anderhalve meter te zijn want het virus denkt niet bij 16 minuten āokĆ© tijd om over te springenā.
Ik ben benieuwd, zijn cursussen of trainingen van je werkgever in eigen tijd, of in de tijd van je werkgever?
- Eigen tijd
- Werktijd
- Gecombineerd
- Ik heb geen werkgever of volg geen trainingen
0 stemmers
Ik vind het namelijk zo skeer dat trainingen bij ons altijd in eigen tijd moeten. En als het dan nog leuke dingen zijn zoals soft skills ah la, maar echt lastige materie tot je nemen, 's avonds na een dag werken, pfff.
Oh dat vind ik wel raar eigenlijk. Ik doe die training niet voor mezelf maar voor mijn werk hoor, dus dat is dan ook gewoon werktijd. Betalen vriend.
Ja, maar eigenlijk alleen variaties op dingen waarvan de drogist-variant niet genoeg doet (anti-allergiemedicatie en pijnstilling (+maagbeschermer)).
Voor corona mocht ik ook 4 dagen op cursus tijdens werktijd, dus rooster nu e-learnings etc tijdens werktijd in. Wel in overleg uiteraard maar het is eigenlijk nooit een probleem.